Mitä ajattelit tehdä vuonna 2009?

108 posts, 6 pages, 27,770 views

Avatar
#21 • • opmdevil Guest
Viinan juonti pitää puolittaa. Siitä on hyvä lähteä.
Crazybattery

Posts: 782

#22 • • Crazybattery Fruor ergo sum
jatkaa mun savuton linjaa
parantaa opiskelu tahti
vaihtaa vihdoinki työpaikka
JA matkustaa...nyt on ainaki suuniteltu ja maksettu la gardajärvi matka kesällä, sitt haluan myös Ibizaan*vink**jiihaa* ja Berlin
P.s. Tietkö kuka muuten onks tänä vuonna Love parade? :D
ett ei vähä esisuunitelmaan*hih*
Yallu

Posts: 1,910

#23 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Ai niin, rasvaprosenttia olis tarkoitus alentaa ja ehkä se painokin vois mennä alaspäin, mut ei sen niin väliä jos tulee lihasmassaa tilalle..
Comandante

Posts: 359

#25 • • Comandante aka Miranda
Ottaa itteäni niskasta kiinni, kait..

--
Hooverhullu

Avatar
#26 • • Annakins Guest
Same thing I try every year - try to take over the world!
Nauskiss

Posts: 532

#27 • • Nauskiss
Olen oppinut, että mun on aika turha ajatella eli suunnitella mitään.

Teen sitä mihin elämä heittää.

Tavallaan helppoa...

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Avatar
#28 • • Muussika Guest

Nauskiss, 1.1.2009 14:53:
Olen oppinut, että mun on aika turha ajatella eli suunnitella mitään.

Teen sitä mihin elämä heittää.

Tavallaan helppoa...



Oh yes, samoilla linjoilla ollaan. Elämä harvoin menee niin kuin suunnittelee / on suunnitellut. En ole koskaan harrastellut uuden vuoden lupauksia sun muita.

Oma elämänrytmini on hyvin epäsäännöllinen kolmivuorotyön vuoksi, joten en voi luvata, että treenaisin entistäkin enemmän - siihen ei aina vaan yksinkertaisesti ole mahdollisuutta, kun ei ehdi aina nukkuakaan. Treenaan siis edelleen silloin kun se on mahdollista ja kun se hyvältä tuntuu, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Itseään ei tarvitse ajaa ahtaalle, siitä ei seuraa mitään hyvää.

Mulla ei ole mitään pahaa addiktiota, josta pitäisi luopua. En polta, juo kahvia / energiajuomia / limua tai käytä paljoa alkoholia. Mässäilen herkkuja jatkossakin sen verran ku hyvältä tuntuu, terveellinen ruokavalio tuntuu hyvältä ja tulee luonnostaan, eli ei tarvi skarpata senkään kanssa. Mitään herkkulakkoa en kannata, kaikkea kohtuudella.

Jos nyt sitten jotain voisi ajatella tekevänsä tulevana vuotena, niin pidän edelleen itsestäni hyvää huolta niin hyvin kuin mahdollista on, ja toivomuksena olisi päästä elämäni ensimmäisellä palkallisella kesälomalla reissuun. :) Saas nähä kuin käy.

Päivä kerrallaan on meikäläiselle paras tapa elellä. *hihu*
0-scar

Posts: 760

#29 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Jatkaa duunissa elokuun loppuun...sitten katella jäiskö stadiin vielä vai kanttaisko sesonkihommiin lappiin...enne sitä pari kertaa jossai matkalla/reissus =)

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

remotion

Posts: 5,283

#30 • • remotion nostatus guru

Josssu, 1.1.2009 11:46:
Mä alan urheilemaan taas niinkuin ennen. Eli joka päivä ja kaikkea.
Lisäksi vähennän dokaamista joka lähti eron jälkeen hanskasta.
Sitten mä myös alan käyttämään rahaa fiksusti.
Ja vedän sen spagaatin nyt oikeesti enkä vaan jätä sentin päähän.



Mulla nää samat paitsi toi vika. voin kyllä toimia spagaatin harjoittelualustana. ;D
Infinitee

Posts: 272

#32 • • Infinitee
aloitan uuden elämän (en tiedä monesko on menossa)
Skenemursu

Posts: 1,568

#33 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
sitten tällänen eräänlainen uudenvuodenlupaus/yritys: tavoitteena päästä ok fyysiseen kuntoon vuonna 2009 ja mittapuuna käytän cooper testiä eli 12 min juoksua. Tavoite metrimäärä on 3.000 m joskus 10 vuotta sen olisin juossut melkein vaikka takaperin ja yli 10 vuoden ajan en koskaan juossut alle 3kiloa vaikka olis ollut kipeä. Nyt ollaan kaukana siitä. Muutamia kertoja tuossa kesällä juossut ja tuntuma on että jossain 2500-2600m kohdilla mennään nyt joten duunia riittää.

Miten tavoitteeseen: en ole ikinä ollut mikään taktikko joten tarkoituksena alkaa juosta cooper kerran viikossa ja parantaa 50m joka kk. Kuulostaa helpolta eikös =)

tarkoitus myös alkaa fillaroimaan ton lisäksi ja 2 kertaa viikossa tulee pelattua futista josta varmaan on apua kunto puolella.

Ihimiset jotka tietää juoksemisesta vähän enemmän ovat suositelleet juoksemaan 4-5km lenkkejä, sillä juostakseen 3000m nopeesti, tulis pystyä juoksemaan pidemmälle kuin 3.000m myös... ehkä tätäkin tulee kokeiltua jos ei muuten tulosta tule.

Neuvoja otetaan vastaan, ja erityisesti kaikkia niitä disautuksia, että tosta ei kyllä tule mitään. Pappa tapat vielä ittes =) ehkä niistä saa riittävästi potkua että se tosissaan onnistuis...
Kolera

Posts: 4,256

#34 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
jos oppis hymyilee. ilman viinaa
yrittäis opetella muistamaan ja saamaan muistojakin

ja olishan tässä tää 3kk tipatonki nyt et helmikuus korkki aukee seuraavan kerran ja sit varmaa kaadetaa jaloillaki sitä viinaa koneesee.

ja joo jos nyt oikeen innostuis jopa kasvattaa sitä kuntoa et olis vaikka vuoden lopus 90kilonen. On kyl aika epätodennäköstä tuommonen oman pitkäjännitteisyyteeni luottaen =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

yertle

Posts: 421

#36 • • yertle
Mä aion löytää oman kodin ja sitten muutan kotoa pois!
Optik

Posts: 1,691

#37 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Muuttaa.

Escape from savo probability %: ?

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

La Petite

Posts: 1,160

#38 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Hitosti duunia, hitosti treeniä ja jonkin verran kouluhommia.

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#39 • • opmdevil Guest
Olen päättänyt muuttaa Mikkelistä pois. Mielellään etelään. Helsinki nyt se pääsääntöinen tavoite on mutta kyllä se Espookin vielä menettelisi. Minkä vuoksi sitten halua muuttaa. No, olen melko pitkälle varma, että jos ihminen on tehnyt elämänsä aikana syntiä, niin kuoleman jälkeen hänet lähetetään kärsimään ikuista kidutusta Mikkeliin. Toisaalta neuvostoliitossa annettiin poliittisille vangeille mahdollisuus valita mikkelin ja siperian väliltä ja suurin osa valitsi siperian koska on se nyt paljon mukavampi paikka kuin mikkeli.

Käsi ylös ne joiden mielestä mikkeli on maailman paras paikka asua...
Avatar
#40 • • opmdevil Guest

Kolera, 2.1.2009 05:07:
jos oppis hymyilee. ilman viinaa



Uudenvuoden lupauksissa kannattaa yrittää olla realistinen. Eihän tuo ole mahdollista!