Nauskiss, 1.1.2009 14:53:
Olen oppinut, että mun on aika turha ajatella eli suunnitella mitään.
Teen sitä mihin elämä heittää.
Tavallaan helppoa...
Oh yes, samoilla linjoilla ollaan. Elämä harvoin menee niin kuin suunnittelee / on suunnitellut. En ole koskaan harrastellut uuden vuoden lupauksia sun muita.
Oma elämänrytmini on hyvin epäsäännöllinen kolmivuorotyön vuoksi, joten en voi luvata, että treenaisin entistäkin enemmän - siihen ei aina vaan yksinkertaisesti ole mahdollisuutta, kun ei ehdi aina nukkuakaan. Treenaan siis edelleen silloin kun se on mahdollista ja kun se hyvältä tuntuu, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Itseään ei tarvitse ajaa ahtaalle, siitä ei seuraa mitään hyvää.
Mulla ei ole mitään pahaa addiktiota, josta pitäisi luopua. En polta, juo kahvia / energiajuomia / limua tai käytä paljoa alkoholia. Mässäilen herkkuja jatkossakin sen verran ku hyvältä tuntuu, terveellinen ruokavalio tuntuu hyvältä ja tulee luonnostaan, eli ei tarvi skarpata senkään kanssa. Mitään herkkulakkoa en kannata, kaikkea kohtuudella.
Jos nyt sitten jotain voisi ajatella tekevänsä tulevana vuotena, niin pidän edelleen itsestäni hyvää huolta niin hyvin kuin mahdollista on, ja toivomuksena olisi päästä elämäni ensimmäisellä palkallisella kesälomalla reissuun. :) Saas nähä kuin käy.
Päivä kerrallaan on meikäläiselle paras tapa elellä.