Kolera, 27.3.2009 23:07:
---
Yallu, 27.3.2009 20:42:
---
NextAce, 20.3.2009 22:41:
---
onni3mk, 20.3.2009 21:42:
---
NextAce, 20.3.2009 19:21
Eipä mua oo koskaan kummosemmin häirinny poliisien paikallaolo aiemmissa Konemetsissä. Hyvähän se vaan on, että ne siellä valvoo.
---
Joo, onhan se tosi hyvä Tänäkin vuonna saadaan taas tosi monta hasista piikittelevää hampuusi hippiä kiusattua sakoilla.
---
Hei, mä tiedän!
Tänä vuonna hoidetaan huippulööpit: Poliisi veti vesiperän Konemetsässä: "Huumeita ei vain löytynyt."
Eli jättäkää kaikki mömmöt himaan.
---
tulis floppi ku 98% sakista jäis tulematta
No mut ei stressata liikaa siitä et muut käyttää kuhan pysyyvät asialinjassa, eivätkä aiheuta ongemia.
Tosiaan muutamana viimevuonna on ollu oikeesti fillis et "ei jumalauta" kun sällejä kannetaan metsästä paareilla ennen musiikin alkua.
Kai mä oon sit poikkeus kun et jaksa kiinnittää huomioita muiden kaman käyttöön. Niin kauan kun ihmiset osaa käyttäytyä ei ole ongelmia. Sama poliisin läsnäoloon, kun ei ole itsellä mitää salattavaa niin ei ne häiritse. hyvä vaan, että ovat paikalla hillitsemässä ääripäiden menoa.
Jotenkin suurin syy vaivautua paikalle on oikeesti se, että voi irtautua arjesta ja pääsee viettämään viikonlopun kavereiden kanssa. Musiikki on mennyt enemmän ja vähemmän ohisektorin. ei musta hippiä tee vaikka kuinka yrittäis, mutta kun keskitty siihen omaan juttuun niin ei muut häiritse.
EDIT: kolera: kai me saadaan viinaa tällekki vuodelle? :D