KONEMETSÄ 2009 - Open Air Forest Festival 2.7.2009 @ Marttila

1,042 posts, 53 pages, 260,683 views

ipe

Posts: 1,845

#141 • • ipe X-Rust / Holvi

MRC, 20.3.2009 16:30:
---
Funktion, 20.3.2009 16:22:
---
-disease, 20.3.2009 16:07:
acid, ambient, breaks, chill, deep, drum'n'bass, elektro, hard house, hard trance, house, idm, industrial, progressive, psy, tekno, trance, tribal, jotain

MISSÄ HC?! *uuh*

---


Ihmiset avartakaa nyt sitä musamaailmaanne herrajjestas!

*nauru*

EDIT:

/troll

Sitäpaitsi HC ei ole musiikkia, vaan vitsaus joka pitäisi hävittää maan päältä

/troll off

---

Niin siis Hooceeta kehiin.
Kaikke tota paskaa mitä tos listas on kuulee suomes enemmän ku tarpeeks. Hooceeta liian harvoin



joo iideeämmääkin soitetaan joka bileissä niin paljon ettei mitään järkee... *justjoo*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Takyon

Posts: 2,945

#142 • • Takyon Möwkö

MRC, 20.3.2009 16:30:
---
Funktion, 20.3.2009 16:22:
---
-disease, 20.3.2009 16:07:
acid, ambient, breaks, chill, deep, drum'n'bass, elektro, hard house, hard trance, house, idm, industrial, progressive, psy, tekno, trance, tribal, jotain

MISSÄ HC?! *uuh*

---


Ihmiset avartakaa nyt sitä musamaailmaanne herrajjestas!

*nauru*

EDIT:

/troll

Sitäpaitsi HC ei ole musiikkia, vaan vitsaus joka pitäisi hävittää maan päältä

/troll off

---

Niin siis Hooceeta kehiin.
Kaikke tota paskaa mitä tos listas on kuulee suomes enemmän ku tarpeeks. Hooceeta liian harvoin



Pakkoko sinne on tunkea itseään jos siellä kerta ei ole mitään mikä kiinnostaa? Ja tosiaan, jos se hoovituncee on niinku ainoo musatyyli mitä pystyy kuuntelemaan niin melkoisen kapea siivu on tuo tajunta..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

NextAce

Posts: 2,505

#144 • • NextAce Alienated
Mestoilla taas varmaan kunnon poliisijoukko kiusaamassa bilettäjiä. Menee näköjään vuosi vuodelta tiukemmaks toi kiusaaminen ni voi suosiolla jättää menemättä ja säästää rahat ja lähtee fullareihin.

--
-Alienation-

-----

onni3mk

Posts: 3,973

#146 • • onni3mk Onni on.

NextAce, 20.3.2009 19:21:
Mestoilla taas varmaan kunnon poliisijoukko kiusaamassa bilettäjiä. Menee näköjään vuosi vuodelta tiukemmaks toi kiusaaminen ni voi suosiolla jättää menemättä ja säästää rahat ja lähtee fullareihin.



Eipä mua oo koskaan kummosemmin häirinny poliisien paikallaolo aiemmissa Konemetsissä. Hyvähän se vaan on, että ne siellä valvoo.

--
Onni on.

NextAce

Posts: 2,505

#147 • • NextAce Alienated

onni3mk, 20.3.2009 21:42:
---
NextAce, 20.3.2009 19:21

Eipä mua oo koskaan kummosemmin häirinny poliisien paikallaolo aiemmissa Konemetsissä. Hyvähän se vaan on, että ne siellä valvoo.



Joo, onhan se tosi hyvä*justjoo* Tänäkin vuonna saadaan taas tosi monta hasista piikittelevää hampuusi hippiä kiusattua sakoilla.

--
-Alienation-

-----

Sallakat

Posts: 2,220

#149 • • Sallakat jungle, baby !

NextAce, 20.3.2009 19:21:
Mestoilla taas varmaan kunnon poliisijoukko kiusaamassa bilettäjiä. Menee näköjään vuosi vuodelta tiukemmaks toi kiusaaminen ni voi suosiolla jättää menemättä ja säästää rahat ja lähtee fullareihin.



niino, toisaalta voisit olla häiriintymättä poliiseista ja nauttia itse bileistä? näin mä teen.
NextAce

Posts: 2,505

#150 • • NextAce Alienated

Sallakat, 26.3.2009 15:30

niino, toisaalta voisit olla häiriintymättä poliiseista ja nauttia itse bileistä? näin mä teen.



No niinhän sitä on tehtykkin. Mutta ei sunkaan mielestä olisi mukavaa jos käryttelet esim. jointtia sillä varauksella että kohta joku munapää tulee antamaan sulle sakot siitä.

--
-Alienation-

-----

serotonot

Posts: 3,137

#151 • • serotonot Paul Easy

NextAce, 26.3.2009 15:36:
---
Sallakat, 26.3.2009 15:30

niino, toisaalta voisit olla häiriintymättä poliiseista ja nauttia itse bileistä? näin mä teen.

---


No niinhän sitä on tehtykkin. Mutta ei sunkaan mielestä olisi mukavaa jos käryttelet esim. jointtia sillä varauksella että kohta joku munapää tulee antamaan sulle sakot siitä.


Se antaa sulle sakot siitä siks et se on laitonta.

= älä käryttele jointtia ni et saa sakkoja
NextAce

Posts: 2,505

#152 • • NextAce Alienated

serotonot, 26.3.2009 15:37
Se antaa sulle sakot siitä siks et se on laitonta.

= älä käryttele jointtia ni et saa sakkoja



No onneks ei ole sitä pelkoa että mulle napsuis ne sakot ja vaikka napsuiskin niin ei mun perse repee jonku muutaman kympin sakon takia. Mutta muiden kannalta vituttaa tuo turha kiusaaminen, vaikka se hUUmeilu laitonta onkin.

--
-Alienation-

-----

Calumet

Posts: 216

#153 • • Edited Calumet
Koskas sitä lineuppia ruvetaan julkistaan?
Tonppa

Posts: 299

#154 • • Tonppa
Eikös ne pitäis 1.4 julkaista
Ukko

Posts: 37

#155 • • Ukko
Innovaatio ilman solidaarisuutta jäisi ontoksi muotikäsitteeksi. Laillista ja laitonta sortoa vastaan viidakkorummun voi laittaa paukkumaan (vaikkapa sosiaalisena innovaationa!). Antaisi vielä Ilmarinen tai Indra hyvän sään ja immeisten ahdasmielisyys unohtuisi/uu pesäänsä asutuskeskuksiin. *sydän*

--
The only way to make sense out of change is to plunge into it, move with it, and join the dance.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#156 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Funktion, 3.3.2009 10:46:

Päivän *repskopstipahtel* tuolle konemetsän vihaamistopicille..



ei pystyny lukee parii sivuu enempää *tirsk*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

peikkolapsi

Posts: 1,180

#157 • • peikkolapsi miisa the maskotti

onni3mk, 20.3.2009 21:42:



Eipä mua oo koskaan kummosemmin häirinny poliisien paikallaolo aiemmissa Konemetsissä. Hyvähän se vaan on, että ne siellä valvoo.



ite ainaki painanu mennä siel niin laput silmillä, että hyvä et oon kerran nähny poliisin koko viikonlopun aikana..
ja koiran kans kerran pari, ja sillonki katoin ekan kerran et jollain on vaan koira messissä, kunnes välähti että huumekoirahan se vissiin oliki *pepsodent*
eli ei todellakaan häiritse... eipä kyl ole itel mitn syitäkään *hymy*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

[Siru]

Posts: 259

#158 • • [Siru]
oih, pian näkee ohjelmiston *plur* saa vähän vihiä siitä mitä odottaa

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

eewol

Posts: 1,125

#159 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

MRC, 20.3.2009 16:30:
---
Funktion, 20.3.2009 16:22:
---
-disease, 20.3.2009 16:07:
acid, ambient, breaks, chill, deep, drum'n'bass, elektro, hard house, hard trance, house, idm, industrial, progressive, psy, tekno, trance, tribal, jotain

MISSÄ HC?! *uuh*

---


Ihmiset avartakaa nyt sitä musamaailmaanne herrajjestas!

*nauru*

EDIT:

/troll

Sitäpaitsi HC ei ole musiikkia, vaan vitsaus joka pitäisi hävittää maan päältä

/troll off

---

Niin siis Hooceeta kehiin.
Kaikke tota paskaa mitä tos listas on kuulee suomes enemmän ku tarpeeks. Hooceeta liian harvoin




Kyl sitä kerran vuodessa voi vähän hippi olla!! *nauru*

Ja mitä poliiseihin tulee nii tervetuloo vaan ei häiritse yhtään. *känni*
eewol

Posts: 1,125

#160 • • Edited eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

eewol, 27.3.2009 14:42:
---
MRC, 20.3.2009 16:30:
---
Funktion, 20.3.2009 16:22:
---
-disease, 20.3.2009 16:07:
acid, ambient, breaks, chill, deep, drum'n'bass, elektro, hard house, hard trance, house, idm, industrial, progressive, psy, tekno, trance, tribal, jotain

MISSÄ HC?! *uuh*

---


Ihmiset avartakaa nyt sitä musamaailmaanne herrajjestas!

*nauru*

EDIT:

/troll

Sitäpaitsi HC ei ole musiikkia, vaan vitsaus joka pitäisi hävittää maan päältä

/troll off

---

Niin siis Hooceeta kehiin.
Kaikke tota paskaa mitä tos listas on kuulee suomes enemmän ku tarpeeks. Hooceeta liian harvoin

---



Kyl sitä kerran vuodessa voi vähän hippi olla!! *nauru*

Ja mitä poliiseihin tulee nii tervetuloo vaan ei häiritse yhtään. *känni*

EDIT: Ja Poliisiin.. *vink*