Itse olen nyt tovin harkinnut minikannettavan ostoa. Normiläppärit ovat sen verran kookkaita ja painavia, ettei niitä tee mieli roudailla ympäriinsä, mutta toisaalta töissä ja työmatkoilla olisi ajoittain hyvinkin kätevää, jos oma kone olisi matkassa. Pientä laitetta kevyeen toimistokäyttöön kaipaavalle olisi varmaan vaihtoehtona myös Nokian communicator, mutta omalle lompakolle sen hinta alkaa kyllä olla liikaa ja kännykkänä se on minun makuuni liian halkomainen. Lisäksi käytettävyydessä ja nopeudessa communicator jää vertailussa toiseksi.
Tällä hetkellä himottaisi MB:n testivoittaja Asus Eee PC 901, jonka pimppaisin saman tien lisämuistilla ja isommalla SSD-levyllä. Forumeilta löytyvät tarinat erinäisistä ongelmista ovat saaneet kuitenkin toistaiseksi lykkäämään ostopäätöstä, vaikka Asus ei varmasti olekaan ongelmien kanssa yksin.
Tässä threadissa voit jakaa sekä mielipiteitäsi että kokemuksiasi miniläppäreiden maailmasta. Onko joku malli ylitse muiden? Pitäisikö jotain välttää kuin keskustan äänestämistä? Minkä merkin huolto toimii ja missä ei osata edes käynnistää huollettavaa laitetta? Kerro ja auta tovereitasi.