P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 146,657 views

IInesAnkka

Posts: 656

#41 • • IInesAnkka
Amen! *sydän* Kiitos jo etukäteen *aplodit* *jiihaa*
Foxmagon

Posts: 1,329

#42 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Claudi0, 29.11.2008 13:05:
Voiko tänne tulla farkuissa ja t-paidassa jos on uimataidoton eikä omista zimmareita, mut haluis silti päästä tirkistelemään? *nauru*



Tommosessa vaatetuksessa tikahduttaa ittensä aika nopeasti, mut jos välttämättä haluaa ni ei sitä kai kukaan estä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

sapeli

Posts: 11,768

#43 • • sapeli jokukukamikä?

Claudi0, 29.11.2008 13:05:
Voiko tänne tulla farkuissa ja t-paidassa jos on uimataidoton eikä omista zimmareita, mut haluis silti päästä tirkistelemään? *nauru*



Viime vuonnakin oli monet (esim. järkkäreistä) paikalla t-paita (tai semmoinen avoin lyhythihainen kauluspaita) ja shortsit päällä. Ei siellä juuri kukaan uiskentele, kaikki vaan tanssii vedessä ja fiilistelee sitä paikkaa. *hymy* Mut ilmankosteus ja -lämpö on aika trooppista, eli tukala kyllä tulee jos on mitään sitä enempää päällä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

remotion

Posts: 5,283

#44 • • remotion nostatus guru
mä tuun joko tiukassa tai löysässä kunnossa, mut en ainakaan autolla!

Viimevuonna altaaseen jäi läjä puhallettavia pikku alieneita. Tänä vuonna pitää keksiä jotain hauskempaa.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#45 • • Daniel Braun wednesday?

remotion, 29.11.2008 14:29:

Viimevuonna altaaseen jäi läjä puhallettavia pikku alieneita. Tänä vuonna pitää keksiä jotain hauskempaa.


Kasa täytettyjä spärdäreitä? *hymy*
Air

Posts: 319

#46 • • Air
Ooooommmmgggg! Niiiin täällä!*sydän**tanssittel**jiihaa**pepsodent**känni**piis*
Avatar
#47 • • Cyrez Guest
Viimeks jäi väliin, nyt ei kyl sama toistu!*sydän*
Mönnä

Posts: 190

#48 • • Mönnä
Iiiiihhh, tiedossa siis retki rollosta snadiin *plur* *sydän* ja lupaan ottaa ainaki yhen lappalaisen mukaan, asutkin on jo tiedossa *pepsodent*

Ei malta oottaa, että pääsee polskutteleen ja näkemään kaikki kivat *jiihaa*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

veee

Posts: 58

#49 • • veee ding dong
Tää on parasta. Keskelle kevään luku-urakkaa ni pääsee vähä tuulettumaan *hihu*

--
ding dong

Avatar
#50 • • Muussika Guest
Nää bileet on aina jääneet multa välistä, saas nähä jos tällä kertaa pääsis jopa paikalle. *hih*
MissKoo

Posts: 1,289

#51 • • MissKoo

sapeli, 29.11.2008 14:00:
---
Claudi0, 29.11.2008 13:05:
Voiko tänne tulla farkuissa ja t-paidassa jos on uimataidoton eikä omista zimmareita, mut haluis silti päästä tirkistelemään? *nauru*

---


Viime vuonnakin oli monet (esim. järkkäreistä) paikalla t-paita (tai semmoinen avoin lyhythihainen kauluspaita) ja shortsit päällä. Ei siellä juuri kukaan uiskentele, kaikki vaan tanssii vedessä ja fiilistelee sitä paikkaa. *hymy* Mut ilmankosteus ja -lämpö on aika trooppista, eli tukala kyllä tulee jos on mitään sitä enempää päällä. *joo*



Kyllä mä ainakin olen vedessä suurimman osan ajasta.. laitat sellaset vanhan pappojen uimahousut, joissa on henkselit? Ja räpylät? *pepsodent* ja tottakai snorkkeli vielä *joo*
Birgie

Posts: 1,311

#52 • • Edited Birgie Kikati
Joo eiköhän sitä tänne taas tulla, viime vuonnaki oli niin kivaa *plur* pikkasen vois yrittää päästä enemmän rantakuntoon tai vetää kokovartalouikkarit päälle *hih* Enkä tiiä mitä mä siellä hommasin viime vuonna ku en päässy ees kertaakaan saunaan! *ding*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Claudi0

Posts: 255

#53 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s


Kyllä mä ainakin olen vedessä suurimman osan ajasta.. laitat sellaset vanhan pappojen uimahousut, joissa on henkselit? Ja räpylät? *pepsodent* ja tottakai snorkkeli vielä *joo*



Mut eihä snorkkelilla tee mitään jos vajoo pohjaan ku kivi. Oisko regu ja happipullot sit parempi vaihtoehto? Tai sit uimarengas ja sellaset käsikellukkeet?
sapeli

Posts: 11,768

#54 • • sapeli jokukukamikä?

Claudi0, 29.11.2008 18:28:
---
Kyllä mä ainakin olen vedessä suurimman osan ajasta.. laitat sellaset vanhan pappojen uimahousut, joissa on henkselit? Ja räpylät? *pepsodent* ja tottakai snorkkeli vielä *joo*
---
Mut eihä snorkkelilla tee mitään jos vajoo pohjaan ku kivi. Oisko regu ja happipullot sit parempi vaihtoehto? Tai sit uimarengas ja sellaset käsikellukkeet?



Niin no, siinä pääareenalla/pääaltaassa ei taida olla missään kohtaa jotain 150cm syvempää vettä... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

vuokko

Posts: 243

#55 • • vuokko
jeeee....
edelliset tuli melko hyvästä syystä skipattua mutta sitä edellinen olikin kyl kiva reissu.. ainoa mitkä muistan negatiivista oli ne muutamat ääliöt joita joka kerta eksyy valitettavasti sekaan... ja eeehkä se sellainen minor detail kun näin kuinka yks mimmi jolla oli purkkirusketus, näyttävät meikit, irtoripset ja hiuksissaan purkillinen hiuslakkaa ja kimalletta -tönästiin altaaseen... *justjoo* noh.. vesi oli kyl muutenkin vaihtokunnossa niitten bileitten jälkeen...

nyt vaan hirvee puristus trimmautua rantakuntoon...
Avatar
#56 • • niomic Guest
Onpas niin shitti päivä et jää (taas) väliin :/ Noh Oceania 2010 odotellessa.
Liner

Posts: 20

#58 • • Liner
Piti piiiiitkästä aikaa ihan kirjautua sisään, jotta voi hehkuttaa Pacifiqueta. *aplodit*

Tänne mennään, vaikka sairasvuoteelta! *vink*

--
- Pahin vihollisesi ja paras ystäväsi löytyvät sinusta itsestäsi. -

Snaggo

Posts: 1,147

#59 • • Snaggo ;__;
Jospa sitä kerrankin kokeilis. jaa-a.

--
bojoing.

Avatar
#60 • • astaroth Guest

Cyrez, 29.11.2008 15:37:
Viimeks jäi väliin, nyt ei kyl sama toistu!*sydän*


oiskohan pienen rämäryhmän kokoontumisen paikka?