682 posts, 35 pages, 154,112 views
Juhgu, 8.3.2009 05:01:
Alussa meinas vähän ärtsyttää, että miks pitää jonottaa sisään, polettitiskille ja baaritiskille pari-kolme tuntia, kun järjestäjillä kuitenkin oli kävijämäärä tiedossa etukäteen ja ihan hyvin olis voinu varautua. Aika pian tuo kuitenkin unohtui, kemut oli mitä mainioimmat ja fiilis kohdallaan. Viihdyin. Kiitos.
Heti kostautui, kun tuli heiluttua humalassa ilman korvatulppia. Eipä ole korvat hetkeen soinu näin pahasti. Toivottavasti huomenna taas kuulee jotain.
---
Vampyrella, 8.3.2009 04:59:
Jonon väleihin kiilailevat ihmiset olisi saatu paremmin kuriin rajaamalla jonotusalue esim. köydellä. Osa kiilasi ehkä vain inhimillisestä erehdyksestä luullessaan, että tiskille mennään kuin missä tahansa baarissa
---
Joo, meinas multakin alkuun jäädä huomaamatta, että tossa epämääräisessä ihmiskasassa on jonokin jossain.
---
Törmäsin enemmän leuhkaan jengiin kuin missään muissa bileissä ikinä
---
Vähän oli jengillä kyl käytöstavat hakusessa. Mut minkäs teet. Myöhäistä bilejärkkäreiden tai bilettäjien yrittää opettaa aikuisille ihmisille niitä alkeellisia käytöstapoja mitkä jäi äidiltä opettamatta.
ville, 8.3.2009 11:11:
Tosi moni tuttu jäi tänä vuonna tulematta, koska "nää on jo nähty". WTF? Tapahtuma on järjestetty kolme kertaa..
Takyon, 8.3.2009 11:33:
Ei kyl nää tais olla jo viidennet pacifiquet.. Itse olin ne kolme ensimmäistä kertaa ja ainakin kerran olen jo jättänyt väliin plus eilisen..
Jonotuksesta valittajille voisi sanoa sen verran, että jos bileisiin on tulossa 1500 ihmistä ja näistä varmaan 1000 ensimmäisen tunnin aikana, tuskin on odotettavissa, että kaikki on sisällä 1910 kylmä juoma kädessä ja tavarat kaapissa....
Individual, 8.3.2009 09:10:
edit:
1 poletti tölkillisestä Red Bullia, eli 2,5 euroa. Melko vitun reilua sanoisin. Harvoin sitä bileissä kaupan hinnoilla saa juomaa, vai olisko jopa halvemmalla. Mahdollisti tän halvan hinnan sitten mikä yhteistyökuvio tahansa, niin halpaa se oli silti.
Neljännet ehkä? 2004, 5, 6, 8, 9? Yksi vuosi jäi väliin... jokaissa kyllä oltu, mut 5 kuulostaa liian suurelta määrältä.
plink, 8.3.2009 12:29:
bileet oli ihan hauskat ja house iski mestaan ku nyrkki perseeseen, mut järjestelyt oli niin täyttä paskaa ku olla voi. ens kerta jäänee väliin.
Caro², 8.3.2009 12:32:
---
plink, 8.3.2009 12:29:
bileet oli ihan hauskat ja house iski mestaan ku nyrkki perseeseen, mut järjestelyt oli niin täyttä paskaa ku olla voi. ens kerta jäänee väliin.
---
Oliks tää kans kännissä kirjotettu
Moon aina niin ilonen, kun aikuisilta ihmisiltä löytyy lyttäyksen yhteyteen järkevätperustelut jottei asiasta nousis ensimmäistä ja suurta sodankäyntiä
Lol.
Loistavaa
"Tosi moni tuttu jäi tänä vuonna tulematta, koska "nää on jo nähty". WTF? Tapahtuma on järjestetty kolme kertaa, tuotanto on viimisen päälle viilattua, musiikki uppoaa varsin hyvin tällaiselle trance/kiksu/progepellelle, juoma on kylmää, ympärillä on koko ajan +32, yli 1000 ihmistä hymyilee korvasta korvaan, kauniita ihmisiä keikuttaa about alastomia vartaloita puolelta toiselle ja vesiliukumäet saa paatuneestakin tosikosta pikkulapsen esille "
Tossa on just se kaikki minkä takia yleensä karkeloihin lähden ja varsinkin näihin. Sanomattakin on selvää, että kun 1500 ihmistä pakkautuu paikalle, on välillä vähän ruuhkaa, mutta eihän ne olis hyvät bileet, jos siellä ei olisi paljon iloista porukkaa.
Toi ei mulle mee oikein jakeluun miks ne ihmiset tulee paikalle, joiden mielestä kaikki on haitarista. Silloinhan kannattais jäädä kotiin juomaan olutta sohvalle. Ei olis ruuhkaa vessan eikä jääkaapille, ei polettijonoja, musan sais valita itse, samoin äänenvoimakkuuden ja bileiden keston, ei vtumaisia ihmisiä tönimässä ja kiilailemassa???
Minun oli vaikea päästä yli siitä, että noinkin kuumassa paikassa ei saanut kuljettaa vesipulloa mukana. Alkuangstit tuli vetästyä siitä, mutta onneksi toivuin jossakin vaiheessa. :D Luolassa onneksi pystyi tanssimaan vesipullon kera.