Kännissä olen ääliö

66 posts, 4 pages, 14,432 views

Aziz Combat Fighter

#41 • • Aziz Combat Fighter

plink, 19.11.2008 06:21:
---
no ei jumalauta. suomen feministiliittoko täällä kokoontuu? eihän aikuisen (yli 2-kymppisen, kuten jutussa mainittiin) naisen pidä itse joutua kantamaan mitään vastuuta juomisestaan, vaan ainahan se muiden vika on jos nainen jurrissa törttöilee. joopa joo.

Näinkö tuli sanottua?

Se, että naisella on itselläänkin velvollisuus pitää huolta itsestään ja omasta turvallisuudestaan tuskin tarkoittaa sitä, että tilaisuuden tullen (eli kun nainen on niin päihtynyt että se pitää kantaa kotiin) sitä saa käyttää hyväkseen?

Tietenkin jokainen on itse vastuussa omasta juomisestaan. Tuo ajatusmalli tuossa taustalla vaan että akalta taju pois ja kodio oli mielestäni aika vastenmielinen.
tiiplis

#42 • • tiiplis also available in sober
*nuotti*...Kännissä olen Väyrynen
Kännissä pulmas ratkaisen
Kännissä tukes tarvitsen
Kännissä
Kännissä olen tohtori
Kännissä puhun pitkästi
Kännissä vaihdan kantani
Kännissä olen kännissä... *nuotti*

PS. muakin hiukan ällötti toi larpapin ajatus mut jos erityisesti haluaa n*ssia umpijurrista naista niin eipä muuta kuin go for it *justjoo*

--
italia litania nainati lailati

Kon-tiki

#43 • • Kon-tiki The Unsinkable
Täst on jo vuosia monta, mutta asuin Tampereen eräässä lähiössä ja tapanani oli baari-itojen jälkeen jäädä keskustassa asuvien tyttökaverien luo sohvalle nukkuu ja toipuu. Muisti katkeili jatkuvasti, mutta mähän olen humalassa hyväntuulinen ja harmiton.

Kunnes eräänä vapunpäivänä heräsin, totesin etten taaskaan muista loppuillasta mitään, mut niinhän käy usein. Ihmettelin vaan, miksi toinen jalkaterä on kipee. Kävi ilmi, että olin sulkemisaikaan baarissa kuulema yrittänyt iskeä kaikkia lähietäisyyden miehiä siinä onnistumatta, turhautuneena yrittänyt huitoa useita tyttöjä daijuun onneksi onnistumatta siinäkään, kaverien kämpille kävellessä yrittänyt hakata rikki kaikki kohdalle osuneet ikkunalasit, tuloksetta tottakai, yrittänyt käydä tuloksettomia turpakäräjiä täysin randomin snägärijonottajamiehen kanssa, saanut lopulta potkastua jonkun asuintalon ulko-oven pikkulasin rikki ja jäänyt kierii katuun vinkuen "mun jalka, mun jalka"!

Siin vaihees tytöt oli vakavasti miettineet, että pitäiskö mut vaan jättää siihen makaamaan, mutta olivat vieneet mut sohvalleen sinne sadan metrin päähän, johon olin sammunut.

Se vappuaatto oli viimeinen juomasessio, jonka minä menin pelkän raa'an kossun voimalla *blush*
larpap

#44 • • larpap UG

Ana-5000, 19.11.2008 00:59:
---
larpap, 18.11.2008 18:19:
Parastahan se on olla, ite ihan selvinpäin ja sitten juottaa Kauniin vastaikaisen sukupuolen edustajan, hirveeseen tuubaan ja kantaa sen sitten illan pääteeksi kotiin... *pahis*

---

No just niin joo.

Joskus sitä on toki tullut päihtyneenä lähdettyä päihtyneen naisen kanssa kotiin harrastamaan päihtynyttä seksiä, mutta tarkoituksella toisen juottaminen känniin ja kotiin vieminen on muuten hyvin lähellä raiskausta, riippuen siitä kuinka tuubassa mamma on.

Ainakin etukäteen suunniteltuna ja tarkoitus mielessä suoritettuna se on hävyttömän moraalitonta.

No siis kaikki ihmsethän ajettelevat aina noin, mutta eivät vältämäättä myönä sitä itselleen.....

Eli siis eise ole moraalitonta
Kolera

#45 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

larpap, 19.11.2008 19:32:
---
---
Parastahan se on olla, ite ihan selvinpäin ja sitten juottaa Kauniin vastaikaisen sukupuolen edustajan, hirveeseen tuubaan ja kantaa sen sitten illan pääteeksi kotiin... *pahis*

---

No just niin joo.

Joskus sitä on toki tullut päihtyneenä lähdettyä päihtyneen naisen kanssa kotiin harrastamaan päihtynyttä seksiä, mutta tarkoituksella toisen juottaminen känniin ja kotiin vieminen on muuten hyvin lähellä raiskausta, riippuen siitä kuinka tuubassa mamma on.

Ainakin etukäteen suunniteltuna ja tarkoitus mielessä suoritettuna se on hävyttömän moraalitonta.

---

No siis kaikki ihmsethän ajettelevat aina noin, mutta eivät vältämäättä myönä sitä itselleen.....

eiks huorissa käyminen olis halvempaa?
tai mitäpä minä tiedän tuon toisen ruumiilla masturboimisen vivahteista.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

larpap

#46 • • Edited larpap UG

Kolera, 19.11.2008 20:33:
---
larpap, 19.11.2008 19:32:
---
---

---

No just niin joo.

---

---

eiks huorissa käyminen olis halvempaa?
tai mitäpä minä tiedän tuon toisen ruumiilla masturboimisen vivahteista.

Noh oishan se mut toi on kivenmpaa. kattoo ku toinen on humalassa, ja kuunella sen kännisen juttui...

Kato itel pysyy viel jutut jotenkin edes hallussa ku oon selvinpäin liikentees

Ja sen muutenkin mun moraalin vastaista maksaa seksistä
Caro²

#47 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

$, 19.11.2008 14:10:
Toisaalta 2-numeroisen luvun ylittäminen voi tarkoittaa myös 3-numeroista lukua.

Tän 3-meroisen ruhon alkoholimyrkytykseen saattamiseen ei riitä 2-numeroinen luku.
#51 • • Kauno Saario Guest

Caro², 19.11.2008 21:59:
---
Toisaalta 2-numeroisen luvun ylittäminen voi tarkoittaa myös 3-numeroista lukua.

---

Tän 3-meroisen ruhon alkoholimyrkytykseen saattamiseen ei riitä 2-numeroinen luku.

ja tän 3roisen rungon alkoholimyrkytykseen saattamiseen ei riitä 3-numeroinen luku..sä oot ihan oikeessa!
Caro²

#52 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Kauno Saario, 21.11.2008 18:43:
---
---

---

---

ja tän 3roisen rungon alkoholimyrkytykseen saattamiseen ei riitä 3-numeroinen luku..sä oot ihan oikeessa!

Kandee hankkii kaikenmaailman alennuslappuja, ni sit riittää jo helposti se 3numeroinenkin *hihu*
#53 • • Edited Kauno Saario Guest

Caro², 21.11.2008 18:44:
---
Kauno Saario, 21.11.2008 18:43:
---
---

---

---

---

Kandee hankkii kaikenmaailman alennuslappuja, ni sit riittää jo helposti se 3numeroinenkin *hihu*

*uros*
pikkumiehet on niin out
Yallu

#55 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
"Pienessä" maistissa olen maailman komein uros, maailman paras keskustelija, tiedän enemmän kuin wikipedia, olen suurin IT-nero, maailman paras DJ vaikka kolmen promillen kännissä, olen taiteellisin JA paras valokuvaaja sekä kaiken lisäksi vaatimaton.. *pepsodent*
Wolverine

#56 • • Wolverine
jos juon pelkkää olutta niin pysyn ihan hyvässä kunnossa, heti kun tulee kirkkaat kehiin niin muisti lähtee ja irstailu alkaa. aivan estoton ehdottelu kaikille naisille ja huvittavinta on että toi vielä toimii. onneks oon vähän rauhoittunu villeimmistä ajoista mutta sanoisin kyllä että olen top10 listalla jos pidetään joku gallup täällä.
asdf

#57 • • asdf

Yallu, 24.11.2008 09:41:
"Pienessä" maistissa olen maailman komein uros, maailman paras keskustelija, tiedän enemmän kuin wikipedia, olen suurin IT-nero, maailman paras DJ vaikka kolmen promillen kännissä, olen taiteellisin JA paras valokuvaaja sekä kaiken lisäksi vaatimaton.. *pepsodent*

Tämän lisäksi on paikan paras tanssija ja seuraava Idols-voittaja!
[Siru]

#58 • • [Siru]
kännissä on vaan niin kiva olla *nauru*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

noena

#59 • • noena first breath after coma
En lähde kieltämään mitään, mutta en kyllä tunnustakkaan mitään mistään *pepsodent*

--
TwistedLife™ Amusement Park