Kännissä olen ääliö

66 posts, 4 pages, 13,858 views

Decion

Posts: 1,569

#1 • • Decion Koneradio
en tiedä onko moista topiccia vielä mut päätinpähä nostaa tällasen kun eilen piti lähtee kaverin kans yhdelle, sit juotii kuppilas ne kaljat ja haettii 1,5lavaa kaljaa kaupasta + pari viinapulloo frendiltä ja lähdettii tädille dokaa, viinaa juotiin 10 tuntia ja 6 tunnin nukkumisen jälkeen käytiin hakeen kumpiki kielilävistykset *nauru* *lmao* en tie kannattiko mut aika hauskalt tuntuu ny :DD:D:D

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

laite

Posts: 2,994

#2 • • laite MastahWankah
Olet:

1) Maailman Kovin Jätkä
2) Mun Sankari
Timce

Posts: 5,381

#3 • • Timce
Sulla on kyllä siisti täti. Ykskään mun tädeistä ei tollasia määriä juotavaa pysty sisällään pitämään, saatika suostu ottamaan läväriä kieleen, tahi muihinkaan ruumiinosiin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,774

#4 • • Freja Sihteeri
Joku varmaa jaksaa laittaa tänne kaikenmaailman "mitä teit äsken"-, "olen humalassa"- ja "olen krapulassa"- sun muut topikit, mä en jaksa. Mut veikkaisin et vois tunkee jonneki sellaseen. Ehkä. En tiiä. En oo mode. Mut tää o kivaa.
En oo kännis. Enkä ääliökään myönnä olevani ainakaan nyt.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#5 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
JJJEP! tai sit olen liian selvinpäin

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Decion

Posts: 1,569

#6 • • Decion Koneradio

Freja, 18.11.2008 14:44:
Joku varmaa jaksaa laittaa tänne kaikenmaailman "mitä teit äsken"-, "olen humalassa"- ja "olen krapulassa"- sun muut topikit, mä en jaksa. Mut veikkaisin et vois tunkee jonneki sellaseen. Ehkä. En tiiä. En oo mode. Mut tää o kivaa.
En oo kännis. Enkä ääliökään myönnä olevani ainakaan nyt.



onhan tääl muitaki kaikenkarvasia olen humalassa topic olen krapulassa topic systeemeitä *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Freja

Posts: 8,774

#7 • • Freja Sihteeri

Decion, 18.11.2008 14:49:
onhan tääl muitaki kaikenkarvasia olen humalassa topic olen krapulassa topic systeemeitä *nauru*



Siis hä?

Meniks mult jotai ohi (taas)?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Decion

Posts: 1,569

#8 • • Decion Koneradio

Freja, 18.11.2008 14:51:
---
Decion, 18.11.2008 14:49:
onhan tääl muitaki kaikenkarvasia olen humalassa topic olen krapulassa topic systeemeitä *nauru*

---


Siis hä?

Meniks mult jotai ohi (taas)?



nii tarkotin sitä et ku o noit kaikkia muita samantyylisiä topicei ni päätin viel tällasen tehdä jossa sit kerrotaan mitä siinä kännissä tai krapulassa on tullu tehtyä :D

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Caro²

Posts: 5,301

#9 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Freja, 18.11.2008 14:51:

Siis hä?

Meniks mult jotai ohi (taas)?


Eei, tuo siun viesti oli vaan hyvin hyvin hyvin sekavasti kirjotettu - ja vähän aikaa sitä lueskeltua, sen voi jopa ymmärtää kahdella eri tavalla. Decion ymmärsi sillä toisella :)
Avatar
#10 • • Sunshine^82 Guest
olen kääliö kun saan tarpeeksi viinaa.. *pepsodent*
Occu

Posts: 2,528

#11 • • Occu
olen eteisestä löytänny kahtena eri kertana liikennemerkin minkä alkuperästä mulla ei ole hajua.
kuullut vain seuraavana päivänä, että olen könynnyt 4-5 välillä hirveän metilin saattelemana sisään ja merkki kainalossa.

--
..::MOI::..

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#13 • • WiljamiDzay Nyypiö

Occu, 18.11.2008 16:21:
olen eteisestä löytänny kahtena eri kertana liikennemerkin minkä alkuperästä mulla ei ole hajua.
kuullut vain seuraavana päivänä, että olen könynnyt 4-5 välillä hirveän metilin saattelemana sisään ja merkki kainalossa.



Eräs ystäväni (ikävä kyllä en minä, oon kateellinen kyl tästä) on herännyt kahden luonnollista kokoa olevan Sauli Niinistö-pahvipatsaan välistä (viime pressanvaalien aikaan).

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Fyrisch

Posts: 4,525

#14 • • Fyrisch
meitsi on jees ku oon kännis
Nasutin

Posts: 265

#15 • • Nasutin
Olen monta monituista vuotta takaperin (vielä Naantalissa asuessani) herännyt aamulla kännireissun jälkeen Turun Viking Linen terminaalin edestä hiekoituslaatikon päältä istumasta ilmaan mitään muistikuvia siitä, miten sinne on päädytty!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

tws

Posts: 512

#16 • • tws
ennoo *nauru*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

wiwi

Posts: 1,575

#17 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Nasutin, 18.11.2008 17:13:
Olen monta monituista vuotta takaperin (vielä Naantalissa asuessani) herännyt aamulla kännireissun jälkeen Turun Viking Linen terminaalin edestä hiekoituslaatikon päältä istumasta ilmaan mitään muistikuvia siitä, miten sinne on päädytty!


Mulle käy tarpeeks kännissä aina sillee, että havahdun jostain tilanteesta ilman hajuakaan miten siihen oon päätynyt. Tosin ei noin mystisiä settejä onneksi usein. Omissa tupareissani tossa keväällä huomasin yhtäkkiä juttelevani parvekkeella jonkun random-jäbän kanssa jostain. Puhe tietysti tyssäsi kun tajusin etten muistanu sanaakaan mitä olin just puhunu ja kuka se jannu oli. En kehannu sit kysyä, mistä se oli mun tupareihin ilmaantunut.

Yksi känniääliö-tähtihetkistäni pitkään aikaan oli tuossa kuukausi sitten kun vaihteeksi nukahdin kotimatkalla junaan ja heräsin siihen kun joku nahkaliivipartamies kysyy, missä oon jäämässä. Luonnollisesti olin mennyt pysäkin ohi aikoja sitten, juna oli viimeinen, ulkona satoi vettä ja mulla ei ollut yhtään rahaa. Noh, ystävällisesti tämä helvetin enkelien jäseneksi paljastunut mies majoitti mut luokseen Riihimäelle, jossa juotiin aamuun asti viinaa. Äijä oli just päässyt linnasta kahden vuoden istumisen jälkeen. Jes. Parin tunnin unien jälkeen heräsin hirveessä paniikissa ja lähin menemään vain havaitakseni, että oltiin keskellä metsää eikä mulla ollut hajuakaan miten pääsen helvettiin sieltä. Yritin liftata, mutta kukaan ei ottanut kyytiin. Ihme sinänsä. Ja koko ajan satoi kaatamalla. Lopulta ystävä sai mut neuvottua puhelimen välityksellä kaupungille ja junaan.

Kyllä oli voittajafiilis palata kotiin kertomaan poikaystävälle kuulumisia.*plur*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Josssu

Posts: 506

#18 • • Josssu
Olen onnistunut möhlimään pari oikein lupaavaa miesjuttua tässä juuri siksi. Parempi etten ajattele koko asiaa.

Nimimerkillä Johanna, treffeillä ei kantsi haukkua seuralaisen kavereita ja sitä seuralaista erilaisilla törkeillä nimityksillä. Niin ja miksi olen niin tehnyt? No paha mennä arvaamaan.
Anselmi

Posts: 2,578

#20 • • Anselmi And sell me

Josssu, 18.11.2008 18:01:
Nimimerkillä Johanna, treffeillä ei kantsi haukkua seuralaisen kavereita ja sitä seuralaista erilaisilla törkeillä nimityksillä. Niin ja miksi olen niin tehnyt? No paha mennä arvaamaan.


Tämän vuoksi se kaurapuuro;)

--
sen pituinen se