Yallu, 17.11.2008 11:31:
---
Tuosta ulkonäöstä en tiedä, mutta mun yks kaveri oli jutustellut eräänä iltana pitkän tovin yhden tytön (19v.) kanssa ja jossain vaiheessa tyttö huomasi kysyä kaverini ikää.. Siihen kaveri vastasi totuuden mukaisesti että 27, niin tyttö tokaisi että unohda koko juttu..
Joillekin ne numerot on vaan niin suuri este, ettei edes halua tietää ihmisestä mitään, jos ei istu oikeaan ikähaarukkaan. Sääli sinäänsä, sillä tiedän paljon pariskuntia, joilla on melkoisen suuri ikäero (oma puolisoni on minua 5v. vanhempi, eikä uskois ikinä)..
Limaisuus on sitten jo asia erikseen..
Mä olisin lähinnä sun frendinä sanonut, että "unohda koko juttu", kun mimmi olisi sanonut olevansa 19v. :D Mut tosissaan: mul olisi todennäköisesti ollut ton ikäisen naisen kanssa NIIN eri elämäntilanne, että jo se olisi asettanut ylimääräistä säätöä suhteelle.
Toki, toi on aika tylyä, että ei anneta edes mahista, mut kaikilla on oikeus pistää omat kriiterinsä mihin tahansa. Joillakin se on pippelin pituus, joillakin tissien koko, toisella hiusten väri tai koulutus ja joillakin sit toi ikä. Tunnen pari niin ronkelia naista, että toi 19v. mimmi on vielä löysä tapaus, jos kriteerinä
VAIN ikä. ;)