Unohtumattomimmat treffit

31 posts, 2 pages, 8,362 views

ValaX

Posts: 3,891

#1 • • ValaX
Tää tapahtu muistaakseni vuonna 2000. Sain vastauksen eräällä seuranhaku palstalla eräältä kaverilta, jonka sitten tapasin. Yllätys oli melkonen kun tapasin hänet. Ulkosesti se olis menny ihan täysin naisesta, sitä en sitten tiedä mitä sen haarovälistä löyty. En ottanut selvää. Kovasti se kyllä pyyteli mua kämpille mukaansa. Keksin hätäsen tekosyyn, jonka turvin livistin paikalta.

Jälkeenpäin olen miettiny, että olisi ollut korrektimpaa sanoa heti, "ei kiitos". Sain ilmotettua sen sitten loppujen lopuks tekstarilla, kun se oli jonkun aikaa tykittäny mua puheluillansa.

Onko tuo semmonen asia, että pitäis kertoa etukäteen, jos esim näyttää ulkosesti eri sukupuolelta kun mitä on...? Mun mielestä on...
MesMeRise

Posts: 667

#2 • • MesMeRise Spinnamon
Mies vei mut ensitreffeillä kultakauppaan. Katseli itselleen nyrkin paksuisia kultakoruja ja selitti samalla kuinka monta omistaa ja kuinka monta olis kiva omistaa lisää.
Mun piti toimia makutuomarina sit.
Oli kyllä ekat ja viimoset rehvit ne *pepsodent*
wiwi

Posts: 1,575

#3 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

VaLa, 13.11.2008 22:26:

Onko tuo semmonen asia, että pitäis kertoa etukäteen, jos esim näyttää ulkosesti eri sukupuolelta kun mitä on...? Mun mielestä on...


Sori, ei vaan voi olla repeilemättä. "Onhan se muuten sit ihan ok että näytän mieheltä?" :D

Onks Suomessa oikeesti joku treffailukulttuuri? Oon jotenkin onnistunu välttämään. Tai olin mä kerran treffeillä, joista tosin sovittiin etukäteen ettei ne sitten ole treffit, koska muuten mua ois pelottanu liikaa ja oisin todennäkösesti jättänyt tulematta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amuck

Posts: 2,396

#4 • • Amuck dub-i-dub

MesMeRise, 13.11.2008 22:47:
Mies vei mut ensitreffeillä kultakauppaan. Katseli itselleen nyrkin paksuisia kultakoruja ja selitti samalla kuinka monta omistaa ja kuinka monta olis kiva omistaa lisää.
Mun piti toimia makutuomarina sit.
Oli kyllä ekat ja viimoset rehvit ne *pepsodent*


"Hyi nää on kaikki tosi rumia ja mauttomia! Älä osta!"

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

sapeli

Posts: 11,768

#5 • • sapeli jokukukamikä?
Mä en ole tainnut ikinä käydä treffeillä. Lähinnä treffejä on semmoiset "tutustumistapaamiset" mutta ne on aina ollut kavereiden kanssa joihin on vaan oikeasti halunnut tutustua paremmin, ilman mitään taka-ajatuksia. Tai siis ei ainakaan mun puolelta! :D

Kaikki mun ihmissuhteetkin on alkaneet jotenkin tosi luontevasti, eli on aina ollut jotain hyvää syytä hengaa yhdessä (usein konemusabileitä yhteisten tuttujen kanssa).

Ei kun hetkinen, kerran sovittiin yhden tyypin kanssa ihan virallinen tapaaminen, mutta siinä vaan lähinnä vuorotellen nolosteltiin erään aiemman erittäin humaltuneen illan tapahtumia, ja päädyttiin siihen että ei oikein sovittaisi yhteen. :D Ei kai tuokaan kovin unohtumaton ollut kun olin melkein jo unohtanut koko jutun. Itse asiassa olin kysynyt yhden toisen kivan tyypin puhelinnumeron tätä mainitsemaani tyyppiä odotellessa. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#6 • • Freja Sihteeri
Oi vitsit, tais kyl olla ne ku olin jonku tyypin kans kattoos paska leffa, sen jälkee mentii kivaan baariin missä mä olin iha kyrpä ottas ku tyypille tuli koko ajan tekstiviestei ja se vaa tekstaili kännykällään. Oli tosi jees. :D
Onneks oli sellanen tuttu et jotenki osasin jo odottaa jotain tollasta, siks oikeestaan noi varmaan oli hulvattomimmat treffit mis ikinä olin :D

En kyl muuten varmaa pahemmin ees treffeil oo ollu. :D Noi oli ekat ja salee viimeset hetkeen :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ValaX

Posts: 3,891

#8 • • ValaX

wiwi, 14.11.2008 11:11:
---
VaLa, 13.11.2008 22:26:



Onks Suomessa oikeesti joku treffailukulttuuri? Oon jotenkin onnistunu välttämään.



Olisko toi treffailu sitten yleisempää pienillä paikkakunnilla omaa sukupuolta haettaessa? Mä puhun sokkotreffeistä ilmotusten avulla.
Avatar
#9 • • Sunshine^82 Guest
ei tule mitään erityistä mieleen, muuta kun että kesällä tehtiin oharit... *dissaa*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#10 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

MesMeRise, 13.11.2008 22:47:
Mies vei mut ensitreffeillä kultakauppaan. Katseli itselleen nyrkin paksuisia kultakoruja ja selitti samalla kuinka monta omistaa ja kuinka monta olis kiva omistaa lisää.
Mun piti toimia makutuomarina sit.
Oli kyllä ekat ja viimoset rehvit ne *pepsodent*



Ei oo totta :DDD

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

MissKoo

Posts: 1,289

#11 • • MissKoo
Tää oli tällänen nettideittijuttu joskus yli 10 vuotta sitten. En muista enää mistä hiton nettijutusta tän kaverin bongasin, mutta tää oli vielä sitä aikaa kun lähes kellään ei ollut edes kuvaansa netissä missään. Kaveri suositteli, että toi on hyvä mesta ja minähän yllytyshulluna lähdin kokeilemaan.

Meilailin jonkin aikaa tälläisen tyypin kanssa ja lopulta sovittiin treffit nykyiseen Amarilloon, en muista oliko se vielä silloin samanniminen. Enivei, järkytys oli valtaisa kun näin tämän kundin. Omien sanojensa mukaan kundi oli hyvännäköinen, pari vuotta mua vanhempi, urheilullinen ja tälläinen menevä ihminen. Noh, totuus oli, että tyyppi oli mua yli kymmenen vuotta vanhempi ( oli valehdellut ikänsä, kun kuulemma nuoria mimmejä on niin vaikea deitata jos kertoo oikean ikänsä *nauru* ) , lihava kun mikä ja viihdytti mua koko kahvinmittaisen treffin kertomalla miten on kehittänyt itseään tässä henkilöstöpäällikön toimessaan. Oli hauskaa kuin hammaslääkärissä.

No need to say, treffejä nro 2 EI tullut ja liukenin näistäkin niin nopeasti kuin pystyin. Nettitreffit ei sit tainneet olla kuitenkaan mun juttu *nauru*
ValaX

Posts: 3,891

#12 • • Edited ValaX
Tosta valehtelusta tuli mieleen, kun oon joskus katsellu mtv3:n lesbo-chattia, niin sielä naiset on valittanu, että miehet tekeytyy sielä naisiksi...*ding*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#13 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

MissKoo, 14.11.2008 14:42:
Tää oli tällänen nettideittijuttu joskus yli 10 vuotta sitten. En muista enää mistä hiton nettijutusta tän kaverin bongasin, mutta tää oli vielä sitä aikaa kun lähes kellään ei ollut edes kuvaansa netissä missään. Kaveri suositteli, että toi on hyvä mesta ja minähän yllytyshulluna lähdin kokeilemaan.

Meilailin jonkin aikaa tälläisen tyypin kanssa ja lopulta sovittiin treffit nykyiseen Amarilloon, en muista oliko se vielä silloin samanniminen. Enivei, järkytys oli valtaisa kun näin tämän kundin. Omien sanojensa mukaan kundi oli hyvännäköinen, pari vuotta mua vanhempi, urheilullinen ja tälläinen menevä ihminen. Noh, totuus oli, että tyyppi oli mua yli kymmenen vuotta vanhempi ( oli valehdellut ikänsä, kun kuulemma nuoria mimmejä on niin vaikea deitata jos kertoo oikean ikänsä *nauru* ) , lihava kun mikä ja viihdytti mua koko kahvinmittaisen treffin kertomalla miten on kehittänyt itseään tässä henkilöstöpäällikön toimessaan. Oli hauskaa kuin hammaslääkärissä.

No need to say, treffejä nro 2 EI tullut ja liukenin näistäkin niin nopeasti kuin pystyin. Nettitreffit ei sit tainneet olla kuitenkaan mun juttu *nauru*



*nauru* Mulla on vähän samanlainen kokemus vuosien takaa. Tyypin piti olla hyvännäköinen ja atleettinen mies.. No sieltä tuli sit mua reippaasti vanhempi pieni hiirulaismies likaisine hiuksine ja likaisine vaatteineen, joka ehdotteli vaan jotain limaisia juttuja..*sars*No liukenin paikalta alle vartissa!

Mä en tajua, mikä pointti siinä on valehdella oma ikänsä ja ulkonäkönsä.. Tai ehkä se vaan oikeesti luuli olevansa vuosisadan adonis!? Mene ja tiedä..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kolera

Posts: 4,256

#14 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Super-Kerttu, 14.11.2008 15:05:
---
MissKoo, 14.11.2008 14:42:
*Nettideitit vituiks*

---
Mä en tajua, mikä pointti siinä on valehdella oma ikänsä ja ulkonäkönsä.. Tai ehkä se vaan oikeesti luuli olevansa vuosisadan adonis!? Mene ja tiedä..


ku tarpeeks kauan ja paljon yrittää ni kyllä se kato joskus natsaa =P
ja jos suoraan sanoo et on limanen, laiha nörtti ni ei pääse ees yrittämäänkää.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

zaler

Posts: 1,545

#15 • • zaler e h k i s

VaLa, 14.11.2008 15:05:
Tosta valehtelusta tuli mieleen, kun oon joskus katsellu mtv3:n lesbo-chattia, niin sielä naiset on valittanu, että miehet tekeytyy sielä naisiksi...*ding*



:DD aina kun mäkin kattelen mtv3:n lesbochattia..

--
let´s eat to the beat!

Skenemursu

Posts: 1,568

#16 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
Vuonna 2000 tais olla kun opiskelin Bangkokin yliopistossa ja päätettiin mennä vastakkaista sukupuolta olevan koulukaverin kanssa vähän parempaan ravintolaan lounaalle. No oltiin siinä safkattu tovi ja sitten tämä tyttönen kysäs että onko se Anna jonka kanssa asut sun siskos? Vastaus kuului: ei kun se on mun tyttöystävä.

Tytöltä tipahti lasi kädestä ja se lähtii samaa vauhtia käveleen ulos ravintolasta. Mä jäin siihen sitten ihmetteleen että mitähän helvettiä just tapahtu. Viikkoon ei näkynyt tyttöä koulussakaan ja sitten kun tuli lopulta niin mulle selvis että se meidän lounas oli treffit *ding*

no ainakin siltä osuudelta meni oikein että minä jäin maksamaan laskun yksin *plur*
ValaX

Posts: 3,891

#17 • • ValaX
Samaa ne on kyllä miehetkin valittaneet joskus, että miehet tekeytyy naisiks seuranhakupalstoilla...
Skenemursu

Posts: 1,568

#18 • • Skenemursu Vastarannan Kuha



Onko tuo semmonen asia, että pitäis kertoa etukäteen, jos esim näyttää ulkosesti eri sukupuolelta kun mitä on...? Mun mielestä on...

ei pidä. ja jos treffit johtaa sänkyyn etkä vieläkään huomannut niin tulkitaan ne erittäin onnistuneiksi treffeiksi.
Esa

Posts: 947

#19 • • Esa
Mä olin joskus treffeillä, joiden aloitteentekijä oli random reilu parikymppinen ja fiksun oloinen kaunis nainen. Mentiin kahvilaan juttelee niitä näitä.

Kaikki vaikutti lupaavalta!

Mutta, hetken ajatustenvaihdon jälkeen hän alkoi myydä minulle ideaa mukaanlähdöstä suoramarkkinointipesuainepyramidi-hommaansa.

Unohtumatonta.
MissKoo

Posts: 1,289

#20 • • MissKoo

Super-Kerttu, 14.11.2008 15:05:
---
MissKoo, 14.11.2008 14:42:
Tää oli tällänen nettideittijuttu joskus yli 10 vuotta sitten. En muista enää mistä hiton nettijutusta tän kaverin bongasin, mutta tää oli vielä sitä aikaa kun lähes kellään ei ollut edes kuvaansa netissä missään. Kaveri suositteli, että toi on hyvä mesta ja minähän yllytyshulluna lähdin kokeilemaan.

Meilailin jonkin aikaa tälläisen tyypin kanssa ja lopulta sovittiin treffit nykyiseen Amarilloon, en muista oliko se vielä silloin samanniminen. Enivei, järkytys oli valtaisa kun näin tämän kundin. Omien sanojensa mukaan kundi oli hyvännäköinen, pari vuotta mua vanhempi, urheilullinen ja tälläinen menevä ihminen. Noh, totuus oli, että tyyppi oli mua yli kymmenen vuotta vanhempi ( oli valehdellut ikänsä, kun kuulemma nuoria mimmejä on niin vaikea deitata jos kertoo oikean ikänsä *nauru* ) , lihava kun mikä ja viihdytti mua koko kahvinmittaisen treffin kertomalla miten on kehittänyt itseään tässä henkilöstöpäällikön toimessaan. Oli hauskaa kuin hammaslääkärissä.

No need to say, treffejä nro 2 EI tullut ja liukenin näistäkin niin nopeasti kuin pystyin. Nettitreffit ei sit tainneet olla kuitenkaan mun juttu *nauru*

---


*nauru* Mulla on vähän samanlainen kokemus vuosien takaa. Tyypin piti olla hyvännäköinen ja atleettinen mies.. No sieltä tuli sit mua reippaasti vanhempi pieni hiirulaismies likaisine hiuksine ja likaisine vaatteineen, joka ehdotteli vaan jotain limaisia juttuja..*sars*No liukenin paikalta alle vartissa!

Mä en tajua, mikä pointti siinä on valehdella oma ikänsä ja ulkonäkönsä.. Tai ehkä se vaan oikeesti luuli olevansa vuosisadan adonis!? Mene ja tiedä..



Siis mä en kanssa tajua, että mitä järkee valehdella, kuin ilmi se tulee joka tapauksessa? Kait ne sit kuvitteli, että on muuten sit niin kiva, että ulkonäkö ei haittaa.. jep jep *justjoo* *nauru*