Miehet vs. Naiset

137 posts, 7 pages, 40,344 views

misjah

#21 • • misjah Team Sika
alien:

...btw. uskokaa tai älkää en ole sovinisti (vaan realisti)

*possu**sydän**hellokitty*

*hmph*hmmmmppph... mitäs tohon sanois!?!? hahahahahahahahaahahahahahaaaaaaaa!!!!! ai et oo sovinisti..?!?

--
www.team*possu*.tk

#22 • • tuntematon Guest
474 (27%) androgyynin lisäksi löytyy myös 378 (21%) naarasta ja 934 (52%) urosta. Tossa faktoja, ps mitä tällä topicilla haetaan takaa?
#23 • • Terjay Guest
Aiiivan sama.
PsyTranceFormer

#24 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Mä olen kyllä ehdottomasti naisten puolella koska maailma saattais olla aika tylsä paikka ilman heitä...
Mitä nyt bileissäkin on käynyt niin kyllä ne naiset siitä paikasta tekevät todella kauniin omalla olemuksellaan...

Mutta kyllä vällillä on taas semmoinen ole että onko naiset tosiaan aivan eri planeetalta kuin me miehet...
Eikä naisia voi aina millään ymmärtää ja siitä varmaan tulee se "naistenlogiikka" josta me miehet emme (onneksi) tajua mitään...
hallucinogen

#25 • • hallucinogen Edain
Oon aivan samaa mieltä hatecin kanssa et naiset tuo oman ison lisänsä bileisiin *vink* viime rushissa oli aika vähän naisia *voiei* mut onneksi eilen säteessä oli taas kerran paljon kauniita enkeleitä *joo**pihkassa**sydän*

--
pikku-*possu*

00000

#26 • • 00000
tuntematon:

, ps mitä tällä topicilla haetaan takaa?

EI mitään hajua*nauru*

[muokattu 4.5.2003 14:20]
Germitbiili

#27 • • Germitbiili Ihmepoika
No mies on aina mies.......ja sille ei voi mitään.......*pahis*

--
NO SHIT SHERLOCK

Akrobaatti

#28 • • Akrobaatti
Miehet saa enemmän palkkaa*iloinen*

--
Hip Hop For Life

Germitbiili

#29 • • Germitbiili Ihmepoika
Deimos Zero:

Miehet saa enemmän palkkaa*iloinen*

totta.......*plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

00000

#30 • • 00000
spanig:

Deimos Zero:Miehet saa enemmän palkkaa*iloinen*

totta.......*plur*

Niinpä kato ku miehill pitää tarjoo raflas käynnit + kahvit ja tämösii juttui sen takii me saadaan enemmän egeitä*possu**enkeli**ökkö*
super-enkuli

#31 • • super-enkuli
hmm... miehet vs. naiset... mitäs tohon nyt sanois... todettiin tossa yhen kaverin kanssa, että jos jumala on/olis olemas niin se olis aivan varmasti nainen... meillä oli/on monta hyvää todistetta siitä, mutta niitä en julkaise tässä...*blush*... eli uskon, että pohdinnassa mies vs nainen päädyn vastaus vaihtoehtoon: NAINEN. molemmat yhtä tärkeitä ja molemmilla omat heikkoudet ja vahvuudet. *joo*

vaikka me naiset teitä pikku *possu*:ja aina välillä morkkaamme ja kiusimme, niin olette te aika *pupu*:ja!

*super* *enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

efo

#32 • • efo Laserpoint
ei ole miehiä eikä naisia muuta kun ulkokuoressa. yksilöitä oomme kaikki.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

kuu

#33 • • kuu tyttttö
yleisesti olen kyllä tavannut paljon enemmän järkeviä ja mukavia poikia, kuin tyttöjä.tytöt on yleensä aika tyhmiä.ei voi mitään.anteeksi vaan tytöt, itseni mukaanlukien *iloinen*

--
köh köh

trance(f)

#34 • • trance(f) metsäkeiju
onks tää sitä tasa-arvoo???bullshit!!!!okei, mä ymmärrän miehii siinä mieles et jotkut muijat on sellasii tekopyhii kotkii mut ei kaikki!!!ja jotkut miehet kuvittelee olevansa maailman napoja et vaa niitä pitäis kunnioittaa ja paskat naisista...tyyliin: naisten paikka on nyrkin ja hellan välissä!!!!!"ääh......tunteet pinnalla=)
Uhuu

#35 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
"Man is the head
but woman turns it. "

Miehet ovat elämän suola... (ja haavassa se joskus kirvelee...)

-uhuuuuulius

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

S-T

#36 • • S-T Pieni
Mikä tää juttu on, että naisia/miehiä ei voi ymmärtää? *mur*

Ei ketään voi ymmärtää, sukupuolesta riippumatta, ilman avoimuutta, yrittämistä ja rehellisyyttä. Eikä ketään voi ikinä täydellisesti ymmärtää. Joitakin harvoja edes jonkun verran. Mulla on sellainen olo, että ymmärrän niitä ihmisiä tarpeeksi, joiden ymmärtämisestä mulle on jotain iloa tai hyötyä. Siksi olen nähnyt sen vaivan, että olen keskustellut niiden ihmisten kanssa asioista ja miettinyt mikä saa juuri hänet käyttäytymään tietyllä tavalla. Ja noita "toisen sukupuolen ärsyttäviä piirteitä" löytyy ihan varmasti myös omasta sukupuolestasi.

[muokattu 11.5.2003 21:02]

--
Pieni on kaunista.

Blues

#37 • • Blues Koning van Afrika
Vaikka olen viettänyt aikaa paljon naisten kanssa ja naisporukoissa, en ole oikein oppinut vielä ymmärtämään heitä.
Tämä on juuri tätä sukupuolten välistä eroa. Miehet ja naiset ajattelevat eri tavalla niin kukaan ei pysty oppimaan toisen mietintämaailmaa. Naisen logiikka ei avaudu miehille ja sitten miesten ajatusmaailma ei avaudu naisille..ainakaan kokonaan. Mistä oppia huomaamaan että toisella on jokin vinossa jos ei sitä paljasta mitenkään?
Ehkä pitäis liikkua enemmän miespuolisten kavereiden kanssa niin maailma muuttuisi helpommaksi..vai?*täh*
Naisten ja miesten asema pitäisi kuitenkin olla samalla tasolla kaikessa. Joskus naisen asemaa korostetaan liikaa ja joillekin miehille saattaa tulla pelko että jos ei puolueellisesti toimi, tulee naissortajan leima selkään. Todellinen tasa-arvo kunniaan! Se on kuitenkin aika hyvin jo onnistunut..ei kaikkialla tosin.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

S-T

#38 • • S-T Pieni
Blues:

Vaikka olen viettänyt aikaa paljon naisten kanssa ja naisporukoissa, en ole oikein oppinut vielä ymmärtämään heitä.
Tämä on juuri tätä sukupuolten välistä eroa. Miehet ja naiset ajattelevat eri tavalla niin kukaan ei pysty oppimaan toisen mietintämaailmaa. Naisen logiikka ei avaudu miehille ja sitten miesten ajatusmaailma ei avaudu naisille..ainakaan kokonaan. Mistä oppia huomaamaan että toisella on jokin vinossa jos ei sitä paljasta mitenkään?

Kyllä kaikki ihmiset mun käsityksen mukaan jotakuinkin samalla tavalla ajattelee. Toimintamallit vaan on muodostunut erilaisiksi eri ihmisillä, enkä ihmettele, jos naisen ja miehen toimintamallit on keskimäärin enemmän erilaisia kuin kahden naisen tai miehen jo ihan siitä syystä, että yhteiskunta on opettanut naiset käyttäytymään tietyllä tavalla ja miehet tietyllä tavalla.

Ja olisiko kyse omalta osaltaan myös siitä, että koska miehet ovat oppineet, että "naisia ei voi ymmärtää" niin kaikkeen poikkeavaan toimintaan kiinnittää heti huomion ("naisia ei voi ymmärtää!"), kun taas oman sukupuolisten poikkeavaan toimintaan ei tule kiinnittäneeksi huomiota samalla tavalla? Ja sama naistenkin kohdalla.

Ja "miesten ajatusmaailma ei avaudu naisille... ainakaan kokonaan" - kenenkään ajatusmaailma ei avaudu toiselle ainakaan kokonaan, eikä edes pienen hitusen verran, jos sen eteen ei näe vaivaa ja keskustele sen toisen ihmisen kanssa niistä syistä, miksi se toimii juuri niinkuin se toimii (mikä taas on monien ihmisten kanssa mahdotonta, koska he eivät itsekään koskaan ole tulleet miettineeksi miksi toimivat niinkuin toimivat eivätkä ole valmiita edelleenkään näkemään sitä vaivaa, että miettisivät näitä asioita...)

[muokattu 12.5.2003 15:13]

--
Pieni on kaunista.

She

#39 • • She
No hohhoijaa. Voivoi. *nyyh* Niin joo. Mieskotkiakin on olemassa. Vielä pahempi tapauksia kun naiskotkat... Trust me..
darz

#40 • • darz
Molemmissa on huonot puolensa *pahis* mutta mies ku oon niin... *vink**ökkö*

[muokattu 16.5.2003 17:15]