137 posts, 7 pages, 46,446 views

Epailija:
---
Karvinen:
korjaan,
Parempi palkka kuin useimissa paikoissa jonka tuntipalkan tiedän...
---
Korjaan: minkä paikkojen tuntipalkkoja sitten tiedät?

Jää~*:
No niinhän se on, että:
Miehet hallitsevat maailmaa
...mutta:
NAISET HALLITSEVAT MIEHIÄ *muhaha*

elisha:
miksi ihmiset ei vaan voi tajuta että me kaikki ollaan ihmisiä,eikä kumpikaan sukupuoli ole sen parempi,vaikka erilaisia ollaankin.ei se oo sukupuolesta kiinni onko joku ihminen kusipää tai hyvä tyyppi.
rZi:
Siis voi vittu mua ärsyttää naisissa joidenki tekopyhyys!
Monet arvostelee minun kaltaisten miesten arvomaailmaa ja ajatuksia, vaikka itse tietoisesti toimii samoilla periaatteilla.
Kaikki nirsoilee ulkonäöstä aivan samalla tavalla, mutta monet eivät vaan sitä myönnä vaan kerää "pisteitä" toistensa silmissä kieltämällä totuuden. Ja tämäkös saa minut näkemään punaista.
Niille jotka tätä tekee: Perustakaa oma valtio*dissaa*
cheat:
Itse pystyn muuttamaan mieltäni minuutin aikana 15 kertaa, siirtymään puolen minuutin aikana raivosta kyyneleiden ja hysteerisen naurun kautta täyteen rauhallisuuteen.nalkutusta olen koittanut tietoisesti vähentää, mutta juoruilu on kivaa, ja joka muuta väittää, menköön itseensä.

mayah
Entä valkoiset valheet? Pystytkö elämään kokonaisen viikon ilman, että kerrot yhtään valkoista valhetta tai pikkuriikkisen muunneltua totuutta?
. Tosin näillä pienillä valkoisilla valheillahan naiset käsitykseni mukaan yleensä yrittävät vain suojella jotain, ettei jonkun tarvitse "turhaan kärsiä". Melko ristiriitaista, jos nainen vielä väittää olevansa rehellinen?