Turunskenen eettinen Joulukilojen sulatusfestivaali! 25.12.2008 @ Turku

124 posts, 7 pages, 26,311 views

sparffo

Posts: 238

#102 • • sparffo Team Aerobic

AV, 26.12.2008 17:03:
Mc Seb oli kyl kans kova*nauru*.



Oliko toi ns. Mc Seb se tyyppi joka pilasi tunnelman paremmpin kun oksennus panon aikana? Ensimmäinen "turun scene, vittu joo" oli melkeen hauska, mutta kun se tyyppi oli toista tuntia hokenut sitä samaa "turun scene, vittu jee" niin alkoi hieman jo vaivaamaan. lasketaanko se Mc:ks jos se hokee sitä samaa lainia jatkuvalla syötällä? onneksi kundi ei aina hokannu että mikki ei ollu päällä... lähdin jo kahdelta, joten en tiedä miten sen touhut jatkui, toivottavasti simahti*hmph*

Mä jouduin bileisiin ihan yllätyksenä, joten muuten paremmaksi ilta ei olisi voinut mennä! alkuillan kasarisetti oli aika huvittava, ihan mukavaa kuunneltavaa siinä samalla kun janoa sammutti. Harmi kun tuli lähtö siinä vaiheessa kun "vittu burmaxin setti jee" alko soimaan, erittäin hyvältä se kuulosti (ellei vittu jee MCtä lasketa).
ja kiva nähdä että oli niin paljon jengiä paikalla!

mikä se yksi juoma/asiakas oli?

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

Homegrove

Posts: 2,102

#103 • • Homegrove Further
Olipas pippalot. Paljoa en muista mutta baarin silmälasipäiselle tytölle terveisiä että anteeksi moukkamaisuuteni. Piti sitten huudella tiskillä että tuo äkkiä kaljaa, valomerkki tulee ihan just. Olihan siinä aika paljon muitakin ihmisiä....

--
Forward thinking house music

adix

Posts: 69

#104 • • adix
ei kukaan sattuis muistamaan sitä daft punkin technologic remixiä mikä soi siinä just ennen burmaxia tai olikohan jo burmax soittamas...?
atsu

Posts: 173

#105 • • atsu
Kiitoksia illasta kaikille soittajille ja paikalle saapujille.
Oli aivan mielettömän mukava ilta, ei voi muuta sanoa ku et oli pirun hauskaa.

Illasta odottelin mukavaa ajanvietettä ja sitähän se oli todellakin!! Tappiin saakka oltiin ja kaikki kuultiin mitä kuultavissa oli. Nenna veti törkeän makean setin joka upposi täysin, Ipe veti maukkaasti oman settinsä joka ikäänkuin, laukaisi bile fiiliksen lopullisesti.

Sebi veti hauskimman setin jota olen koskaan kuullut, tuli niin puun takaa että vasta myöhemmin hiffasi sen sisällön, ihanaa meininkiä,paljon porukkaa ja seura parhaimmasta päästä,mitä muuta voi ihminen toivoa?? :)

Turun KLUBI on kyl niin paras et ei mitään järkee,kaikki toimii niin hyvin,jonot tiskille veti kohtuullisen hyvin.

Henkilökunnalle kiitoksia hyvästä asenteesta vaikka oli pyhäpäivä....

En voi taaskaan muuta sanoa kuin KIITOS!!!

Ps.sebi, oli huippua ;)
zenroph

Posts: 102

#106 • • zenroph nerokkain aikaansaaaj
joo, eihän juomistakaan sitten voinut eilen lopettaa kesken, aamulla oli sen verran paha olo että tiesi hikoilleensa ja tiesi joranneensa, selkä vieläkin enemmän tai vähemmän jumissa. alkuillan italoista lähtien iski hela natten aika kovasti palleille, ja herkkua oli. Tietty ärsytti se burmaxin settien aikana edessä riehunut jätkä ketä löi deck-tason seinämää tatti ojossa, ja näyttikin siltä että päiväannoksena oli 6kg steroideja, hevosrauhottavia, piriä, nuuskaa, hevosen ulostetta ja ekstaasia, sen verran ärtyinen jätkä oli. MUTTA! ILTA OLI LOISTAVA!
raisport

Posts: 445

#107 • • raisport raisa
minäkin olin täällä. timcen puolen tunnin setti ei ollutkaan sit timcen setti vaan kolmen deejiin soppa :D ehkä ens kerralla sitten
Seb

Posts: 377

#108 • • Seb
Jos joku tarvii (vitun) hyvää mc:tä bileisiinsä, niin muhun voi ottaa yhteyttä.
Homegrove

Posts: 2,102

#110 • • Homegrove Further

Seb, 28.12.2008 19:50:
Jos joku tarvii (vitun) hyvää mc:tä bileisiinsä, niin muhun voi ottaa yhteyttä.



Järkätkää Klubilla Pussyn bileet.

TEH EEPPINEN TAPPELU MIKROFONISTA!!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!

--
Forward thinking house music

Homegrove

Posts: 2,102

#111 • • Homegrove Further

raisport, 28.12.2008 19:22:
minäkin olin täällä. timcen puolen tunnin setti ei ollutkaan sit timcen setti vaan kolmen deejiin soppa :D ehkä ens kerralla sitten



Nähtiinkö me?

Nimim mitään en juonut. :D

--
Forward thinking house music

Seb

Posts: 377

#112 • • Seb


---


Järkätkää Klubilla Pussyn bileet.

TEH EEPPINEN TAPPELU MIKROFONISTA!!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!



Dj? what dj? we want some serious microphone action!
OCS

Posts: 1,828

#113 • • OCS
Oli kivaa ja melkein olin soittokunnossakin. Hyvin porukkaa mestoilla ja hyvä peeninki.

Kiitoksia Sepolle, Turun skenelle ja etkoseuralle.

Hajanaisia muistikuvia ehkä tulossa myöhemmin kuvaston puolelle.
pirpeli

Posts: 5,533

#114 • • pirpeli
Olipas huuruisa ilta.
Taisin näyttää tissit, ainakin muistikuvat on sitä luokkaa.
Ja aamulla oli päänsärkykin sitä luokkaa.

Sitten seuraavalla kerralla pidetään jooko huolta siitä, että esim. luvatuille soittajille annetaan se oma slotti. Meinas jäädä Timcen tekxnot vähän vähille, ja toinen oli sentäs pitäny tuskissaan itteään soittokunnossa koko illan :D

Kiitos Turunskene, mainioo oli!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

raisport

Posts: 445

#115 • • raisport raisa

Homegrove, 28.12.2008 20:01:
---
raisport, 28.12.2008 19:22:
minäkin olin täällä. timcen puolen tunnin setti ei ollutkaan sit timcen setti vaan kolmen deejiin soppa :D ehkä ens kerralla sitten

---


Nähtiinkö me?

Nimim mitään en juonut. :D




oi kyllä nähtiin ja kovasti keskusteltiin! voi hannu
akiapina

Posts: 2,729

#116 • • akiapina apinaki

Homegrove, 28.12.2008 20:01:
---
raisport, 28.12.2008 19:22:
minäkin olin täällä. timcen puolen tunnin setti ei ollutkaan sit timcen setti vaan kolmen deejiin soppa :D ehkä ens kerralla sitten

---


Nähtiinkö me?

Nimim mitään en juonut. :D



Hetkinen, liittyyköhän nämä statusupdatet nyt tähän iltaan :D

Hannu thankfully found his lost headphones.

Hannu roadtrip to Turku and back to retrieve the headphones, old Digweed-live mix from 2000 to keep me company.
Kissu

Posts: 120

#117 • • Kissu
Aki leikkii salapoliisia.. mä veikkaisin kyllä samaa.

Multa karkas hipoissa bambi. Jos joku saa karkulaisen kiinni, niin vois palauttaa. Tuntomerkit: loistaa pimeessä ja on 10 cm korkee.

Oli kivaa *nauru*
Homegrove

Posts: 2,102

#118 • • Homegrove Further

akiapina, 30.12.2008 14:59:
---
Homegrove, 28.12.2008 20:01:
---
raisport, 28.12.2008 19:22:
minäkin olin täällä. timcen puolen tunnin setti ei ollutkaan sit timcen setti vaan kolmen deejiin soppa :D ehkä ens kerralla sitten

---


Nähtiinkö me?

Nimim mitään en juonut. :D

---


Hetkinen, liittyyköhän nämä statusupdatet nyt tähän iltaan :D

Hannu thankfully found his lost headphones.

Hannu roadtrip to Turku and back to retrieve the headphones, old Digweed-live mix from 2000 to keep me company.



Liittyy joo, olin aika professionaali noin muutenkin ja luurit jäi tosiaan Klubille. Kylmäsi jo parin sadanhuntin mahdollinen pakollinen sijoitus heti alkuvuoteen uusiin luureihin mutta onneksi Seppo pelasti mut taas kerran. :D

--
Forward thinking house music

ezzy

Posts: 8,060

#119 • • ezzy Droid-pappa

Homegrove, 30.12.2008 16:40:
---
akiapina, 30.12.2008 14:59:
---
Homegrove, 28.12.2008 20:01:
---
raisport, 28.12.2008 19:22:
minäkin olin täällä. timcen puolen tunnin setti ei ollutkaan sit timcen setti vaan kolmen deejiin soppa :D ehkä ens kerralla sitten

---


Nähtiinkö me?

Nimim mitään en juonut. :D

---


Hetkinen, liittyyköhän nämä statusupdatet nyt tähän iltaan :D

Hannu thankfully found his lost headphones.

Hannu roadtrip to Turku and back to retrieve the headphones, old Digweed-live mix from 2000 to keep me company.

---


Liittyy joo, olin aika professionaali noin muutenkin ja luurit jäi tosiaan Klubille. Kylmäsi jo parin sadanhuntin mahdollinen pakollinen sijoitus heti alkuvuoteen uusiin luureihin mutta onneksi Seppo pelasti mut taas kerran. :D



aika kalliit luurit o ku 20 000 o hinta :o
Homegrove

Posts: 2,102

#120 • • Homegrove Further
VAIN PARAS LAATU KATO KELPAA!

--
Forward thinking house music