Turunskenen eettinen Joulukilojen sulatusfestivaali! 25.12.2008 @ Turku

124 posts, 7 pages, 26,315 views

laite

Posts: 2,994

#21 • • laite MastahWankah
HARROOO, PENIS PHONE? Vajaa kuukausi ja sit mennään!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#22 • • Jussi Soro choon!
Minulle on kerrottu, asiaan tarkemmin perehtyneiltä tahoilta, että soittajia on bookattu! Huhuna heitettäköön ilmoille, että _mahdollisesti_ paikalla saattanee olla eräs Turkulaistunut Porilainen kaljupää, jolla on tapana esitellä peenistään julkisesti. Nimeä en tässä vaiheessa halua kertoa, koska tietolähteen edellyttää ehdotonta vaitioloa asian suhteen.

Tästä tiedoitetaan enemmän heti kun tiedoitettavaa on, sopimusjärjestelyt on saatu hoidettua pois alta ja SUPO:lta ollaan saatu lupa vaadittavaan poikkeustilaan ja yleiseen joulurauhan häiritsemiseen.

Pysykää ns. taajuudella. Kohta sitä tulee.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#24 • • Jussi Soro choon!
Minulle on kerrottu, asiaan tarkemmin perehtyneiltä tahoilta, että lisää soittajia on bookattu! Huhuna heitettäköön ilmoille, että _mahdollisesti_ paikalla saattanee olla eräs Turkulaistunut Raumalainen partasuu, jolla on tapana esitellä peenistään julkisesti. Nimeä en tässä vaiheessa halua kertoa, koska tietolähteen edellyttää ehdotonta vaitioloa asian suhteen.
ezzy

Posts: 8,060

#25 • • ezzy Droid-pappa
hmm, olisin jopa turussa jouluna, tää vois olla aika kova
laite

Posts: 2,994

#26 • • laite MastahWankah

JussiS, 28.11.2008 10:01:
Minulle on kerrottu, asiaan tarkemmin perehtyneiltä tahoilta, että soittajia on bookattu! Huhuna heitettäköön ilmoille, että _mahdollisesti_ paikalla saattanee olla eräs Turkulaistunut Porilainen kaljupää, jolla on tapana esitellä peenistään julkisesti. Nimeä en tässä vaiheessa halua kertoa, koska tietolähteen edellyttää ehdotonta vaitioloa asian suhteen.


Oon myös kuullut juttuja että tän mahdollisesti paikalle saapuvan herrasmiehen kanssa voivat halukkaat humalaiset tissieläimet suorittaa erinäisiä edestakaisia kevätjuhlaliikkeitä esim. jatkoilla. Tai vessassa.
Timce

Posts: 5,381

#27 • • Timce
Hei Turkulaiset hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika..*nuotti*
Mulle parit gi:t sitte. Voi lunastaa joko ennakkoon Hämeentieltä, tai paikanpäällä erikseen valitussa saniteettitilassa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

pirpeli

Posts: 5,533

#30 • • pirpeli

laite, 28.11.2008 12:31:
Muistakaa varata mustia tusseja mukaan!



Terqqui ipelle!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jussi Soro

Posts: 6,385

#31 • • Edited Jussi Soro choon!
Soittajat julki!

Nega (psy)
Jussi Soro + Laite (D'n'B)
Timce (teksno)
Ipe ("jotain")
OCS (proggy trance)
Nenna (ihQ trance)
Homegrove (helvetinpalvontaa)
Burmax (lecaa)
Seb (suomifunkkia)
AV

Posts: 303

#34 • • AV
Koskas soittoajat tulee?*jeesus*
OCS

Posts: 1,828

#35 • • OCS

nenna, 15.12.2008 21:04:
..ihkut jääkin kotii ja soitan transee vuosilta 96-98 *vink*


Kuin myös, tai lähinnä vuosilta 99-01, joten tulee sitten katettua aika pitkä aikaväli :)
Homegrove

Posts: 2,102

#36 • • Homegrove Further
Tulee tiukat kemut.

--
Forward thinking house music

OCS

Posts: 1,828

#37 • • OCS
Pistetään tämä pyörimään screenille:

foot.jpg

Hannukin diggaa!
Homegrove

Posts: 2,102

#38 • • Homegrove Further
Tulee TODELLA tiukat kemut.

--
Forward thinking house music