22 posts, 2 pages, 6,057 views
:Dpolly, 17.10.2008 13:26:
Hei nimeni on olli ja olen bb addikti
Ennen katsoin reality ohjelmia päivittäin, pahiten olin koukussa big brother sarjaan, seurasin asukkaiden elämää päivittäin bb 24h kanavalta ja pidin sukkaista omaa leikekirjaa johon keräsin kaikki lehtijutut, kävin tutustumassa asukkaiden paikkakuntiin ja yritin ystävystyä heidän kavereidensa kanssa jotta saisin yksityiskohtaisempaa tietoa heidän elämästään. ne ajat kun bb:tä ei tullut katsoin nauhalta vanhoja lähetyksiä....
bb on tuhonnut elämäni, olen suuressa velkakierteessä maksamattomien puhelinlaskujen takia, äänestyksessä en osannut valita kenet haluaisin pois ja äänestin kaikkia äänestyksessä olevia useamman kerran, asensin kotiini kamerat ja oman päiväkirja huoneen ja pyysin vaimoani puhumaan möreällä mies äänellä ja aloittamaan aina lauseet "tämä on big brother".
vaimo ja lapset lähtivät toisen tuotantokauden aikana, huomasin sen vasta kauden päätyttyä, luulin että heidät oli vain pudotettu.
onneksi löysin tämän tukiryhmän, tämän kauden alusta tein päätösen että en enään katso yhtään jaksoa, tietenkin lipsahduksia on tullut mutta nyt olen jo pystynyt pidättäytymään viikon ja jos vaan selviän seuraavasta äänestyksestä niin uskon että tämä alkaa olemaan aika varmalla pohjalla.
Lauruska, 17.10.2008 15:12:
Tämä threadi on ihanteellinen näyttää avomiehelle joka on aivan toivottomana seurannut vierestä omaa addiktiotani
Se oli paras jakso jossa se tulinen ämmä seuras koko loman sitä miestä ja auko turpaansa siitä kun häntä ei sellainen jätkä kiinnosta tippaakaan :DDDDD Parhainta viihdettä. Harmi ettei sarjaa esitetä enää :(plink, 17.10.2008 15:20:
lauantai-alkuillasta tuli joskus joku laivaromanssit-niminen huumorisarja, jota katottiin aina kavereiden kanssa ryypätessä. ihan parasta viihdettä, kun siitä vittuiltiin kilpailijoiden kustannuksella. :) harmittavasti ei taida pyöriä kyllä enää..? myöskin amazing racea kattelin pari vuotta sitten muutaman jakson. muiden sarjojen osalta ei ko. genre oo kiinnostanut tippaakaan.
whispering, 17.10.2008 14:54:
Digi-aikaan siirtymisen kohdalla päätin olla hankimatta enään TV:tä. Koska sieltä ei enään tullut laatu sarjoja, pelkästään tosi TV-sarjoja.