Anonyymit Tosi-TV:n katsojat

22 posts, 2 pages, 5,771 views

Yallu

Posts: 1,910

#1 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Olen huomannut jääneeni koukkuun reality sarjoihin. Tällä hetkellä seuraan BB:tä, Idolsia, Huippumalli haussa ja Ultimate Fighteriä.

Ajattelin perustaa tänne tukiryhmän meille addikteille.
polly

Posts: 1,259

#2 • • Edited polly Herra
Hei nimeni on olli ja olen bb addikti
Ennen katsoin reality ohjelmia päivittäin, pahiten olin koukussa big brother sarjaan, seurasin asukkaiden elämää päivittäin bb 24h kanavalta ja pidin asukkaista omaa leikekirjaa johon keräsin kaikki lehtijutut, kävin tutustumassa asukkaiden paikkakuntiin ja yritin ystävystyä heidän kavereidensa kanssa jotta saisin yksityiskohtaisempaa tietoa heidän elämästään. ne ajat kun bb:tä ei tullut katsoin nauhalta vanhoja lähetyksiä....
bb on tuhonnut elämäni, olen suuressa velkakierteessä maksamattomien puhelinlaskujen takia, äänestyksessä en osannut valita kenet haluaisin pois ja äänestin kaikkia äänestyksessä olevia useamman kerran, asensin kotiini kamerat ja oman päiväkirja huoneen ja pyysin vaimoani puhumaan möreällä mies äänellä ja aloittamaan aina lauseet "tämä on big brother".
vaimo ja lapset lähtivät toisen tuotantokauden aikana, huomasin sen vasta kauden päätyttyä, luulin että heidät oli vain pudotettu.

onneksi löysin tämän tukiryhmän, tämän kauden alusta tein päätösen että en enään katso yhtään jaksoa, tietenkin lipsahduksia on tullut mutta nyt olen jo pystynyt pidättäytymään viikon ja jos vaan selviän seuraavasta äänestyksestä niin uskon että tämä alkaa olemaan aika varmalla pohjalla.
polly

Posts: 1,259

#3 • • polly Herra
12-askelta
(lainaus kirjasta: nimettömät tosi-tv:n katsojat)


1. Myönsimme voimattomuutemme tosi-tv sarjoihin nähden.

2. Opimme uskomaan, että televison ulkopuolellakin on elämää.

3. Päätimme luovuttaa kaukosäätimemme ja digiboximme

4. Suoritimme perusteellisen ja rehellisen tutkimuksen tosi-tv:n ja todellisuuden eroista.

5. Myönsimme että tosi-tv ei ole todellisuutta

6. Olimme täysin valmiit antamaan televisiomme pois.

7. Nöyrästi pyysimme perumaan tv-lupamme.

8. Teimme luettelon kaikista vahingoittamistamme henkilöistä ja halusimme hyvittää heitä kaikkia.

9. Hyvitimme henkilökohtaisesti näitä ihmisiä milloin vain mahdollista.

10. Jatkoimme tosi-tv:n ja todellisuuden erojen tutkiskelua ja kun huomasimme eron, myönsimme sen heti.

11. Pyrimme rukouksen ja mietiskelyn avulla kehittämään tietoista yhteyttämme todellisuuteen, sellaisena kuin sen käsitimme.

12. Koettuamme herätyksen todellisuuteen pyrimme saattamaan tätä sanomaa muille tosi-tv:tä seuraaville
Avatar
#4 • • REivaaja Guest

polly, 17.10.2008 13:26:
Hei nimeni on olli ja olen bb addikti
Ennen katsoin reality ohjelmia päivittäin, pahiten olin koukussa big brother sarjaan, seurasin asukkaiden elämää päivittäin bb 24h kanavalta ja pidin sukkaista omaa leikekirjaa johon keräsin kaikki lehtijutut, kävin tutustumassa asukkaiden paikkakuntiin ja yritin ystävystyä heidän kavereidensa kanssa jotta saisin yksityiskohtaisempaa tietoa heidän elämästään. ne ajat kun bb:tä ei tullut katsoin nauhalta vanhoja lähetyksiä....
bb on tuhonnut elämäni, olen suuressa velkakierteessä maksamattomien puhelinlaskujen takia, äänestyksessä en osannut valita kenet haluaisin pois ja äänestin kaikkia äänestyksessä olevia useamman kerran, asensin kotiini kamerat ja oman päiväkirja huoneen ja pyysin vaimoani puhumaan möreällä mies äänellä ja aloittamaan aina lauseet "tämä on big brother".
vaimo ja lapset lähtivät toisen tuotantokauden aikana, huomasin sen vasta kauden päätyttyä, luulin että heidät oli vain pudotettu.

onneksi löysin tämän tukiryhmän, tämän kauden alusta tein päätösen että en enään katso yhtään jaksoa, tietenkin lipsahduksia on tullut mutta nyt olen jo pystynyt pidättäytymään viikon ja jos vaan selviän seuraavasta äänestyksestä niin uskon että tämä alkaa olemaan aika varmalla pohjalla.

:D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#5 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ah, tosi TV! *sydän* *nauru*

Ite tulee katseltua (tulee tällä hetkellä telkusta): BB, Huippumalli haussa, Maajussille morsian, sinkku ädille sulhanen, Idols, Muodin huipulle

Seuraan myös (Ei tule tällä hetkellä telkusta): Amazing Race (ok, tulee nyt, mut taitaa tulla Idolsin kanssa päällekkäin), Unelmien poikamies (tätä tulee seurattua silloin tällöin harvakseltaan), So you think you can dance (yks parhaista tosi-tv ohjelmista), Tanssii tähtien kanssa, Hells Kitchen..jne..

On niitä varmaan paljon muitakin, joita tulee seurailtua silloin tällöin, mut noi taitaa olla ne rakkaimmat! *sydän* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

KooKie

Posts: 4,338

#6 • • KooKie aka. Petress Pan
Itsehän halveksun suuresti reality-TV:tä, ja siksi olenkin katsonut vain seuraavia ohjelmia:
Muodin Huipulla,
(Amerikan-, Kanadan-, Britannian-, Australian-, Suomen-) Huippumalli haussa,
Ultimate Fighter,
Paratiisihotelli,
So you think you can dance,
America's Got Talent,
American Idol,
Diili,
Miljonääri Joe ja Miljonääri Jussi,
Beauty and The Geek,
Rock of Love,
American princess,
Flavor of Love Girls: Charm School ja tietty myös Flavor of Love,
Kathy Griffins: My Life on the D-List,
Contender,
Top Chef,
PCD...

Muodin huipulla, Ultimate Fighter, Rock of Love ja *sydän* Top Chef *sydän* on ainoita, joita jaksaa kyylätä jaksosta toiseen, muut on lähinnä hyvää luppoajanvietettä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Birgie

Posts: 1,311

#7 • • Birgie Kikati
Ehdottomasti "minulla ei ole omaa elämää" *nauru*

1. Huippumalli haussa (Jenkit, Kanukit, Aussit ja Britit)
2. Tanssin huipulle
3. Idols
4. BB (tosin viime aikoina kiinnostunus hiipunut...)
5. Sinkkuäidille sulhanen
6. Maajussille morsian

Sitten vielä lisäksi nää jotka ei tällä hetkellä pyöri: Top Chef, unelmien poikamies, muodin huipulla, diili, rokkarille morsian jne...

Sitten vielä erityisen kivoja on nää muodonmuutos + tyyliohjelmat! Ja tietty siihen päälle muut sarjat Täydelliset naiset, Hädän hetkellä, Salatut elämät yms. ja tietenkin 4D-dokkareita unohtamatta!

Tallentava digiboksi *sydän*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Jutu

Posts: 3,054

#8 • • Jutu Blondi
Eipä tuu seurailtua ku Idolsia, Amazing Racea ja Huippumalli haussa (jenkki versiota lähinnä, ja sitten niitä muiden maiden jos muistaa katsoa).

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

whispering

Posts: 871

#9 • • whispering Super Juusto
Digi-aikaan siirtymisen kohdalla päätin olla hankimatta enään TV:tä. Koska sieltä ei enään tullut laatu sarjoja, pelkästään tosi TV-sarjoja.
Lauruska

Posts: 821

#10 • • Lauruska nihkee
Tämä threadi on ihanteellinen näyttää avomiehelle joka on aivan toivottomana seurannut vierestä omaa addiktiotani *iloinen*

Eli katsoo sitä muutkin kuin minä kaiken maailman idolssia, huippumalleja ja bb:tä ja maajussia ja muodin huipulle!
pirpeli

Posts: 5,533

#11 • • pirpeli
Hei, olen Kati ja olen lievästi addiktoitunut tosi-tv-sarjoihin.
Katselussa (meneillään ja olemassa olevat):
- Huippumalli haussa (jenkkiversio on paras ja ainoa)
- Muodin huipulle (nyt alkavalla kaudella vierailee Sarah Jessica Parker, jee!)
- Top Chef (sais taas alkaa..)
- luen tosi-tv:ksi myös huippusarjan Top Gear sekä wannabe-version Fifth Gear.
- Hurja remontti
- Hurja muodonmuutos

Katsoisin myös esim. brittien Big Brotheria, jos se tulis..Mutta tohon Suomi-kurakakka-BB:hen en alennu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

plink

Posts: 1,405

#12 • • plink team paska
lauantai-alkuillasta tuli joskus joku laivaromanssit-niminen huumorisarja, jota katottiin aina kavereiden kanssa ryypätessä. ihan parasta viihdettä, kun siitä vittuiltiin kilpailijoiden kustannuksella. :) harmittavasti ei taida pyöriä kyllä enää..? myöskin amazing racea kattelin pari vuotta sitten muutaman jakson. muiden sarjojen osalta ei ko. genre oo kiinnostanut tippaakaan.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

polly

Posts: 1,259

#13 • • polly Herra

Lauruska, 17.10.2008 15:12:
Tämä threadi on ihanteellinen näyttää avomiehelle joka on aivan toivottomana seurannut vierestä omaa addiktiotani *iloinen*



sinullakin on mahdollisuus päästä tästä addiktiostasi!!
miehellesi suosittelen läheisten tukiryhmää: naiseni on koukussa realityyn, ennen ryhmän nimi oli puolisoni on koukussa.... mutta huomattuamme että meillä on ainoastaan miehiä ryhmässä muutimme nimen kuvaamaan paremmin ryhmää
Lyylikki

Posts: 2,975

#14 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jumalalle kiitos nauhoittavasta digiboxista, jonne menee kaikki Huippis ja Idols jaksot. Myös Muodin huipulle on harkinnassa päästä boxiin.

Enemmän tai vähemmän aktiivisesti tulee seurattua Maajussille morsian, Sinkkuäidille sulhanen, America's got talent, Paratiisihotelli, Age of Love jne. ihmissuhdehömppiä, sekä tanssijuttuja.

"Seikkailu" realitystä ei putoa Amazing Race, Robinsons tms. mutta sitten taas Pelkokerroin kyllä ja mielestäni suomalainen versio sarjasta on tullut ihan tilaukseen.
Avatar
#15 • • REivaaja Guest

plink, 17.10.2008 15:20:
lauantai-alkuillasta tuli joskus joku laivaromanssit-niminen huumorisarja, jota katottiin aina kavereiden kanssa ryypätessä. ihan parasta viihdettä, kun siitä vittuiltiin kilpailijoiden kustannuksella. :) harmittavasti ei taida pyöriä kyllä enää..? myöskin amazing racea kattelin pari vuotta sitten muutaman jakson. muiden sarjojen osalta ei ko. genre oo kiinnostanut tippaakaan.

Se oli paras jakso jossa se tulinen ämmä seuras koko loman sitä miestä ja auko turpaansa siitä kun häntä ei sellainen jätkä kiinnosta tippaakaan :DDDDD Parhainta viihdettä. Harmi ettei sarjaa esitetä enää :(
epicuros

Posts: 7,734

#16 • • epicuros
Harrastuksen ohella tulee kyl tota Ultimate Fighteria tsekkailtua. Ainoa ohjelma oikeastaan, mikä kiinnostaa. Ja sit itseasias noi Roastit vaikuttaa aika jämäkiltä, jos tykkää sairaista läpistä :D

--
Valid criticism does you a favor.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#17 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
mua ei BB vois vähempää kiinnostaa, mutta olen ollut koukussa
melkein kaikkii muihin realityihin... tällä hetkellä en tosin seuraa
mitään, koska ei ole telkkaria, mutta jossain vaiheessa pitäisi ladata
pari viimeisintä America's Next Top Modelia.

muutama enemmän tai vähemmän antaumuksella seuraamani sarja:

- Survivors
- Amazing Race
- Maajussille morsian
- Noora tahtoo naimisiin
- America's Next Top Model
- Project Runway
- The Apprentice
- Miami Ink
- The Bachelor/ette
- There's Something About Miriam
- Charm School

(suosikit lihavoitu)

mikään ei pelasta krapulapäivänä yhtä hyvin kuin pieni realityputki <3

--
dasinoaisnvs

Yallu

Posts: 1,910

#18 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
BB:n päätyttyä, tyhjiö on vallannut elämäni.. Ruoka ei maistu, mikään ei kiinnosta..
Loppu häämöttää.
Idolsin meinaan.. Mitä sen jälkeen!!?
ezzy

Posts: 8,060

#19 • • ezzy Droid-pappa

whispering, 17.10.2008 14:54:
Digi-aikaan siirtymisen kohdalla päätin olla hankimatta enään TV:tä. Koska sieltä ei enään tullut laatu sarjoja, pelkästään tosi TV-sarjoja.



Saman polun valitsin itsekin. Sekin riitti jo, että Music Televisionin tappoi Reality-TV.