DanceteriA & DTM presents "The Black Party 2" 31.12.2008 @ Helsinki

87 posts, 5 pages, 19,272 views

Maako

Posts: 5

#61 • • Maako

Crazybattery, 1.1.2009 13:51:
aamulla vähä kyll harmitti etten kuitenki menny Danceteriaan mutt lukemalla noita ymmärsin että se oli oikea päätös, vaikka kuinka hyvää dj:tä ja mitenkä paljoon kavereitä olisi niin en kuitenki känni apinoita jaksaa kattella*hymy*



Voi että mua olis harmittanu niin paljon jos en olis mennyt dtm:mää eilen.. oli ihan törkeen hyvä meno. Lukuunottamatta paria liiallisen humalatilan saavuttanutta öykkäriä jotka töni ihmisiä kumoon narikas..*jiihaa*
Josssu

Posts: 506

#62 • • Josssu

astaroth, 1.1.2009 16:36:
no toi just nimenomaan taisi olla se valittamisen syy



Joo mut lähinnä kilahti tosta, et alkoholi ei kuulu bileisiin. Joku muu aine vissiin sit kuuluu *justjoo*
Avatar
#63 • • astaroth Guest

Josssu, 1.1.2009 16:45:
Joo mut lähinnä kilahti tosta, et alkoholi ei kuulu bileisiin. Joku muu aine vissiin sit kuuluu *justjoo*


ei kyllä yhdessäkään postauksessa niin sanota. nimenomaan kännissä idioottimaisesti käyttäytyvät :]
Maako

Posts: 5

#64 • • Maako

W, 1.1.2009 06:03:
Musiikki 1:00 jälkeen toimivaa, Orkidean setin loppu ja Mr.A setti loistavia, mutta armotta liikaa tunkeilevia kännisiä apinoita jollaisia normi dansuissa ei kyllä ole. Kaiken kaikkiaan ihan ok ilta, mutta joraus kiintiö jäi mulla vähän turhan vajaaksi kaiken maailman pällistelijöiden vuoksi.

Ei silti valittamista. *vink*



Ei siellä nyt niin paljon häiriöö ollut kännisistä että niistä pitäs jotenki vinetä.*ding*
Ahdastahan siellä oli, ottaen huomioon uv! joka paikka täynnä varmasti. *piis*
sussamon

Posts: 30

#65 • • sussamon
vinaa se tekee hyvää. parempaa ku esso piri ja muut paskat osaahan jengi varmaa huumeita käyttää ja kun niissä on ni olla ihmisiksi mut siinä vaiheessa ku bileis näkee oikeesti pelkkii hortsui mustaakimustemmat tapit silmien tilal ni menee maku koko touhuu ja sitä nykyää tuntuu olevan aika paljo. mieluummi mä otan bisset sylii ku esim jonku öysky laatat nehä sit varmaa onki hyvin käyttäytyviä ihmisiä?????
tomii

Posts: 3,594

#66 • • tomii kallion herttua

Maako, 1.1.2009 16:54:
---
W, 1.1.2009 06:03:
Musiikki 1:00 jälkeen toimivaa, Orkidean setin loppu ja Mr.A setti loistavia, mutta armotta liikaa tunkeilevia kännisiä apinoita jollaisia normi dansuissa ei kyllä ole. Kaiken kaikkiaan ihan ok ilta, mutta joraus kiintiö jäi mulla vähän turhan vajaaksi kaiken maailman pällistelijöiden vuoksi.

Ei silti valittamista. *vink*

---


Ei siellä nyt niin paljon häiriöö ollut kännisistä että niistä pitäs jotenki vinetä.*ding*
Ahdastahan siellä oli, ottaen huomioon uv! joka paikka täynnä varmasti. *piis*



Toikin varmaan vaikuttaa jokaiseen eri tavalla. Kyl itelläkin välillä mennyt bileet pilalle ihan vaikka vaan yhen tyypin takia, kun sen urpoilut ovat sattuneet omalle kohdalle. Et jos jonkun ilta on mennyt pilalle, niin kyl mun mielestä siitä voi mainita ilman, että se olisi jotakin turhaa "wineemistä". Joitakin sit taas ei haittaa, vaikka katto tippuisi niskaan kesken bileiden. :) *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Maako

Posts: 5

#67 • • Maako

tomii, 1.1.2009 17:01:
---
Maako, 1.1.2009 16:54:
---
W, 1.1.2009 06:03:
Musiikki 1:00 jälkeen toimivaa, Orkidean setin loppu ja Mr.A setti loistavia, mutta armotta liikaa tunkeilevia kännisiä apinoita jollaisia normi dansuissa ei kyllä ole. Kaiken kaikkiaan ihan ok ilta, mutta joraus kiintiö jäi mulla vähän turhan vajaaksi kaiken maailman pällistelijöiden vuoksi.

Ei silti valittamista. *vink*

---


Ei siellä nyt niin paljon häiriöö ollut kännisistä että niistä pitäs jotenki vinetä.*ding*
Ahdastahan siellä oli, ottaen huomioon uv! joka paikka täynnä varmasti. *piis*

---


Toikin varmaan vaikuttaa jokaiseen eri tavalla. Kyl itelläkin välillä mennyt bileet pilalle ihan vaikka vaan yhen tyypin takia, kun sen urpoilut ovat sattuneet omalle kohdalle. Et jos jonkun ilta on mennyt pilalle, niin kyl mun mielestä siitä voi mainita ilman, että se olisi jotakin turhaa "wineemistä". Joitakin sit taas ei haittaa, vaikka katto tippuisi niskaan kesken bileiden. :) *piis*



Sellasta paikkaa vaan ei olekaan missä nyt tapahtuis mitään, ehkä kotona sitten. "yksin" *tirsk*
Avatar
#68 • • REivaaja Guest
LOL
Duukkis

Posts: 627

#69 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Tulin vasta noin 22:30 ja odotin vähintään puolen tunnin jonotusta, mutta ei sitten tarvinutkaan jonottaa yhtään. *täh* Heikki L:n & Mr. A:n musa oli hyvää. Orkidea ja Joonas Hahmo olivat vähän tylsiä, mutta joitakin meneviä kappaleita kuulin.

ville, 1.1.2009 15:24:
Epäonnistuneen sijoittelun viimeisteli äänentoisto, joka tuli puhtaasti takaa salin toisesta päästä. Onneksi Orkidea nosti volan suht kovalle, jotta dj kopin edessäkin oli tanssifiilistä.


Juu. Äänentoisto olisi voinut olla dj-kopin puolella. Ainut mikä tuolla bileissä mua merkittävästi häiritsi, oli kuitenkin se, että volyymi oli liian kovalla heti Orkidean aloittaessa! Piti monesti mennä kaiuttimen sivulle tai niiden taakse tanssimaan, vaikka korvissa oli Elacinit 25 dB vaimennuksella. Pitäis ilmeisesti vieläkin enemmän olla vaimennusta, kun jo useammissa bileissä on tuutattu niin täysillä.
remotion

Posts: 5,283

#70 • • remotion nostatus guru
Etukäteen aattelin että nää ois ollu parhaat bileet kaupungis mut...tuollahan oli meno ku hidastetuissa hautajaisissa. jaksettii jopa vartti kuluttaa aikaa, sekin kyllä meni siihen ku toinen salmaripulloista vaati reiän poraamista korkkiin.

et täs tälläne näkökulma xD
Avatar
#71 • • *Mirri* Guest

sussamon, 1.1.2009 17:01:
vinaa se tekee hyvää. parempaa ku esso piri ja muut paskat osaahan jengi varmaa huumeita käyttää ja kun niissä on ni olla ihmisiksi mut siinä vaiheessa ku bileis näkee oikeesti pelkkii hortsui mustaakimustemmat tapit silmien tilal ni menee maku koko touhuu ja sitä nykyää tuntuu olevan aika paljo. mieluummi mä otan bisset sylii ku esim jonku öysky laatat nehä sit varmaa onki hyvin käyttäytyviä ihmisiä?????



Harvinaislaatusen selkee postaus.
sussamon

Posts: 30

#72 • • sussamon
kylkyl tollast tulee katoku oon nii jurris 247 *känni**piis*
ville

Posts: 3,780

#73 • • ville olen oikeasti ujo

Duukkis, 1.1.2009 17:22:
Juu. Äänentoisto olisi voinut olla dj-kopin puolella. Ainut mikä tuolla bileissä mua merkittävästi häiritsi, oli kuitenkin se, että volyymi oli liian kovalla heti Orkidean aloittaessa! Piti monesti mennä kaiuttimen sivulle tai niiden taakse tanssimaan, vaikka korvissa oli Elacinit 25 dB vaimennuksella. Pitäis ilmeisesti vieläkin enemmän olla vaimennusta, kun jo useammissa bileissä on tuutattu niin täysillä.



Sehän se tossa just oli. DJ oli kuitnekin pakotettu vetämään suht kovalla, koska jos taso olisi ollut vähän pienemmällä, dj kopin edusta olisi täyttynty enemmän puheesta kuin musiikista. Tälläinen oli tilanne lähestulkoon ensimmäiset kolme tuntia.

Tällä kertaa oli poikkeuksellinen tilanne sikäli, että dj edusta, jossa tulee usein tanssitua oli tanssilattiasta ehkä se vähänvoluumisin paikka.
Mai

Posts: 374

#74 • • Mai Villikisu
Kivat kemut oli kyllä! Parasta musa oli ihan loppupäästä! Hyvää settiä ja kiva meininki, mitä nyt vähän täyttä oli..mutta..se mikä alkaa tuola aina viimeistään ärsyttää on se narikkasekoominen. Mikä jengiä vaivaa?

Ihmetyksen minulle toi olematon jono kello 10 jälkeen. Missä se oli?*pepsodent* Viime vuodesta niin kauhukuvat ton jonoilun kanssa.. x)
Duukkis

Posts: 627

#75 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

ville, 1.1.2009 18:11:
---
Duukkis, 1.1.2009 17:22:
Juu. Äänentoisto olisi voinut olla dj-kopin puolella. Ainut mikä tuolla bileissä mua merkittävästi häiritsi, oli kuitenkin se, että volyymi oli liian kovalla heti Orkidean aloittaessa! Piti monesti mennä kaiuttimen sivulle tai niiden taakse tanssimaan, vaikka korvissa oli Elacinit 25 dB vaimennuksella. Pitäis ilmeisesti vieläkin enemmän olla vaimennusta, kun jo useammissa bileissä on tuutattu niin täysillä.

---


Sehän se tossa just oli. DJ oli kuitnekin pakotettu vetämään suht kovalla, koska jos taso olisi ollut vähän pienemmällä, dj kopin edusta olisi täyttynty enemmän puheesta kuin musiikista. Tälläinen oli tilanne lähestulkoon ensimmäiset kolme tuntia.


Makuasia, mutta minusta volyymi olisi voinut olla silti _vähän_ pienemmällä ja sit olis varmaan musiikki kuulunut tarpeeks hyvin puheen yli. En tarkoita suurta tiputusta. Oikeastaan koko murheelta olisi varmaan säästynyt juuri sijoittamalla kajarit eteen. *ding* Ei tästä nyt enempää enää.
Avatar
#76 • • Edited Muussika Guest
Jaahans, oli sitte sellane uuden vuoden vaihtuminen, DTM:än jonossa. :D Jono oli kuitenkin pieni ja meni suht nopeasti, mistä yllätyin positiivisesti - odotin massiivisia jonoja. En ole tainnut koskaan uskaltaa viettää uutta vuotta baarissa, aina neljän seinän sisällä jossakin kämpillä, mutta tämä oli mukavaa vaihtelua (tiettyyn pisteeseen asti). :)

Nyt on pakko sanoa, että jälleen kerran oli pitkä duunipäivä takana 4h unilla, mutta tällä kertaa tietäen 1,5 viikon loman alkavan seuraavana päivänä - oli siis loistofiilis! Pienikin alkoholimäärä riitti suht mojovaan humalaan vähäisten yöunien vuoksi (meikän mojova humala tosin taitaa olla joillekin vain hiprakka), eli esiintyjistä ei sinänsä ollut mitään hajua kuka soitti milloinkin - tanssilattialla oli kuitenkin mahtavuutta klo. 01 jälkeen ja musakki oli hyvää, sen verran meikäläinenkin hiffas! *hih* Paljon tuli jutusteltua henkeviä illan aikana, joten senkään vuoksi en ihan ollut kartalla esiintyjistä... *enkeli* ;) Yksi miinus tanssilattialla oli perseeseen tarraava nuorimies, joka tosin sai sitten munille korkkarista. En ole koskaan aiemmin törmännyt DTM:ssä kähmijöihin.

Oma moga oli venyttää omaa lähtemistä liian myöhäiseksi, narikkatungos nauratti aluksi ja läheisyys oli mukavaa ( :D ), mutta siinä vaiheessa kun jengi alko riehumaan ja tönimään muita kumoon ei enää ollut hauskaa. Samoin, kun oli saanut takkinsa ja vain harva ihminen edes yritti väistää, että takkinsa saaneet pääsisivät ulos muiden takinsaantia tukkimasta ja hidastamasta, ei myöskään meikäläisellä enää huumori kukkinut, myönnän. Tosin, yhdessä kohtaa joutui repeämään, nimittäin kun sanoin yhdelle herralle voisiko siirtää kättään, että pääsen pois takkini kanssa, ei hän tehnyt mitään asian eteen ---> siirsin itse miestä siis. Mies huuteli minulle, että ''Luuletko, että haluisin koskea tollaseen läskikasaan!'' *nauru* Oh yeah, esimerkillistä! (Oma alkukantainen ajatukseni oli, että taisi harmittaa kun tämmönen läskikasa jaksoi siirtää sellaista ronskia urosta...)

Nooh, mutta hauska ilta oli ennen lopputungosta! Parit mukavat tututkin tuli bongattua. *hihu* Lopputungoksen ja kotimatkalla törmäämieni dorkien vuoksi (sai melkein potkia munille uudemman kerran) joudun kyllä pohtimaan, lähdenkö enää viettelemään uutta vuotta ulos - ei välttämäti ole ihan meikäläisen juttu, vaikka itse bileet olivatkin jees.
*hymy*

Posts: 322

#77 • • *hymy*
Kylläpäs maistui ja niin hyvä hilpeä hiprakka päällä koko illan että oli aika liekeissä tanssilattialla *nauru* Iso kiitos, jäi hyvä fiilis. Loistava alotus uuteen vuoteen!
JR Ewing

Posts: 985

#78 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Kiitti *tanssittel*
IInesAnkka

Posts: 656

#79 • • IInesAnkka

W, 1.1.2009 12:04:
Lisätään tuohon aikaisempaan niin aikaisemmin dansuissa ei ole porukka käyttäytynyt epäkohteliaasti, töninyt, rähissyt taikka tukkinut tahallaan alakerran vessanpönntöjä vessapaperilla niin että lattiat lainehtii. Enpä tiedä sitten saako tuollaisesta valittaa, mutta kivaahan pitäisi kaikilla olla. Kännissä saa olla vaikka kuinka kunhan muistetaan ottaa muut huomioon. *vink*



Word, valitettavasti. Eniten yllätyin siitä, että paikalla oli niin paljon huonosti käyttäytyviä naisia . Tai no, tyttöjä. Koskaan ikinä missään en ole kokenut vastaavaa töykeää ylimielistä ryysäämistä yms. nuorten naisten osalta. Jos ei esim. osaa edes kohteliaasti kietäytyä kun iloinen seurue pyytää ottamaan valokuvan, vaan vastaus on tyylin "no siis hei for real MÄ en nut niinku ehdi" niskoja nakellen ja mulkoillen niin voi jäädä joko himaan tai mennä johonkin tiukkapipoisten ihmisten baariin espooässänsä kanssa (pyydän jo etukäteen anteeksi kaikilta espoolaisilta).

Muuten olikin sitten kivaa, kiitos hienoimmasta vuodenvaihdoshetkestä ikinä kaikille läsnäolleille. Saatiin myös vuoden parhaimmat naurut kun luulin tekeväni kivasti ja kävin tarjoamassa ylijääneitä ennakkolippuja jonon perälle ja nää neidit alkoi tinkaamaan kympistä (eli siis sama hinta mitä sairastuneet kaverini niistä maksoivat ja sama hinta minkä sisälle maksoi plus jononohitus ja skumppapullo). Toisaalta jos on hyvä jengi ja aikaa ja röökiä ja oma pullo niin mikäs siinä jonotellessa. Mutta kiitos silti =) pidensi ikää.

Erittäin kivat juhlat olosuhteet huomioon ottaen!
Wiko

Posts: 185

#80 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Loistavaa musiikkia, upeita ihmisiä, tunnelma katossa ja vittu mikä äänentoisto...HuH *aplodit* Paras vuodenvaihde ikinä - Kiitos Danceteria! *super*