Jaahans, oli sitte sellane uuden vuoden vaihtuminen, DTM:än jonossa. :D Jono oli kuitenkin pieni ja meni suht nopeasti, mistä yllätyin positiivisesti - odotin massiivisia jonoja. En ole tainnut koskaan uskaltaa viettää uutta vuotta baarissa, aina neljän seinän sisällä jossakin kämpillä, mutta tämä oli mukavaa vaihtelua (tiettyyn pisteeseen asti). :)
Nyt on pakko sanoa, että jälleen kerran oli pitkä duunipäivä takana 4h unilla, mutta tällä kertaa tietäen 1,5 viikon loman alkavan seuraavana päivänä - oli siis loistofiilis! Pienikin alkoholimäärä riitti suht mojovaan humalaan vähäisten yöunien vuoksi (meikän mojova humala tosin taitaa olla joillekin vain hiprakka), eli esiintyjistä ei sinänsä ollut mitään hajua kuka soitti milloinkin - tanssilattialla oli kuitenkin mahtavuutta klo. 01 jälkeen ja musakki oli hyvää, sen verran meikäläinenkin hiffas!
Paljon tuli jutusteltua henkeviä illan aikana, joten senkään vuoksi en ihan ollut kartalla esiintyjistä...
;) Yksi miinus tanssilattialla oli perseeseen tarraava nuorimies, joka tosin sai sitten munille korkkarista. En ole koskaan aiemmin törmännyt DTM:ssä kähmijöihin.
Oma moga oli venyttää omaa lähtemistä liian myöhäiseksi, narikkatungos nauratti aluksi ja läheisyys oli mukavaa ( :D ), mutta siinä vaiheessa kun jengi alko riehumaan ja tönimään muita kumoon ei enää ollut hauskaa. Samoin, kun oli saanut takkinsa ja vain harva ihminen edes yritti väistää, että takkinsa saaneet pääsisivät ulos muiden takinsaantia tukkimasta ja hidastamasta, ei myöskään meikäläisellä enää huumori kukkinut, myönnän. Tosin, yhdessä kohtaa joutui repeämään, nimittäin kun sanoin yhdelle herralle voisiko siirtää kättään, että pääsen pois takkini kanssa, ei hän tehnyt mitään asian eteen ---> siirsin itse miestä siis. Mies huuteli minulle, että ''Luuletko, että haluisin koskea tollaseen läskikasaan!''
Oh yeah, esimerkillistä! (Oma alkukantainen ajatukseni oli, että taisi harmittaa kun tämmönen läskikasa jaksoi siirtää sellaista ronskia urosta...)
Nooh, mutta hauska ilta oli ennen lopputungosta! Parit mukavat tututkin tuli bongattua.
Lopputungoksen ja kotimatkalla törmäämieni dorkien vuoksi (sai melkein potkia munille uudemman kerran) joudun kyllä pohtimaan, lähdenkö enää viettelemään uutta vuotta ulos - ei välttämäti ole ihan meikäläisen juttu, vaikka itse bileet olivatkin jees.