SÄDE Presents TOKYO UNDERGROUND 22.11.2008 @ Helsinki

173 posts, 9 pages, 35,822 views

Tini-

Posts: 92

#101 • • Tini-
OLI KIVAAAAAAA!!!!!!kIITOKSET SÄTEEN POPPOOLLE!!!!!!!!!
Neonia

Posts: 53

#102 • • Neonia BassFreak
Oli ihan sairaan kivat bileet! todella paljon ihmisiä! olin oikein yllättynyt miten paljon porukkaa ja "uusia naamoja" siellä oli! hirveesti ei tultu tanssittua mutta hauskaa oli siitä huolimatta! Paras setti menee ehdottomasti friikille vaikka kerkesinkin kuulla siitä vaan viitisen minuuttia*tirsk* mutta kyllä potki niin pahasti ettei olisi millään halunnut lähteä kotiin mutta pakko oli jos meinas kotiin päästä.

Kiitos kaikille!!*sydän*
Avatar
#103 • • Muussika Guest
JOHAN RYSÄHTI!

Lopulta. Meinaan, oma olotilani ei ollut aluksi bileiden mukainen (oli työpäivä takana ja tiedossa, että seuraavanakin päivänä on samanmoinen - vaikea irrottautua arjesta), jäi Proteuksetkin tanssimatta tällä kertaa ja meni seisoskelun puolelle - paitsi viimeinen biisi, joka oli ah niin... niin... vihainen. *pahis* Samoin Kuroshiot tuli ihailtua seisoskellen, mutta kiitos hyvästä keikasta! <3

Siinä vaiheessa kun Guld astui pöydän taa, omat fiilikset alkoivat kohota, ja ne huipentuivatkin setin edetessä. Wohou! *sydän* Tanssikenkäni olisin voinut valita paremmin, tosin. En siksi, etteikö niillä jaksaisi tanssia, vaan siksi, ettei tarvitsisi miettiä ratkeavatko ne liitoksistaan ja lähteekö korko irti. Sen verran villisti tuli veivattua. :D

Lavan edessä ollut vilkkuva SÄDE-dekotus oli ihan älyttömän hieno! Muutoinkin dekotukset oli upeat.

Seurakin oli loistavaa, ja kivoihin immeisiin törmäsi. *hihu*

Loistavat bileet, kiitos Harrille ja kaikille illan mahdollistaneille! *aplodit*
-V-

Posts: 587

#104 • • Edited -V-
Ikuisuus edellisistä bileistä, ja oli oikein kivaa, vaikka ärsyttämään kävi pikku pimu pikkuisissa vaatteissaan kun alko imppailee jotain pikku pullosta keskellä tanssilattiaa. Haju oli niin karsee et oli pakko itte siirtyy syrjemmälle *grr* Ei siin mitään jos omat aivonsa tahtoo tuhota, mut ei muita tarttis kiusata!! Sitä en kyl tajuu, missä sitä pulloo mahto säilyttää, kun ei niis vaatteis hirveesti taskui ollu...

Toinen kääliö kans vähän pelotti käytöksellään ku oli omistavinaan maailman ja töni muita ihmisiä menemään tieltään, yritti vallata lavan Neoniltakin... *lmao* Sitä se vissiin teettää kun ite on selvinpäin ni näyttää kännisten maailmakin hurjemmalta...

Musiikki soi loppuillasta parvelle vähän turhan kovaan, mutta onneks se ei haitannu tanssilattialla *nauru*

Kiitokset artisteille, oli kiva päästä tanssimaan pitkästä aikaa, sen minkä mun selkä kesti *jiihaa* Neonin setistä tykkäsin taas erityisen paljon!!! (Mun kamera tykkää kans Neonista kun muista tahtoo tulla suttusia kuvia, mut Neonin kuvat on aina kirkkaita, ainaki melkein... )

Niin ja kiva oli nähdä tuttujakin :)

*Gnomex* eipä kestä, kiitos itelles yömätöstä *vink*
Avatar
#105 • • Edited Fuzzy Guest
Olipas todella kiva hatusta temmattu ilta! Paljon oli uutta porukkaa paikalla. Hyvä hyvä!!
Jou kivaa oli!! *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

Niin ja kukahan se kundi oli kenen kans mul on tänää treffit Kalliossa Lepakkomiehessä?*nauru*
Identify ur self...
Comandante

Posts: 359

#106 • • Comandante aka Miranda
Filth God*sydän*
Kuroshio Current oli allekirjoittaneelle illan kohokohta, tuli kyllä pogoiltua ittensä jokseenkin piippuun siinä.. Mutta siten Guld soitti japsifreeformia, ei helvetti. Hatralin ei halunnut koskaan loppuvan ja RaverRosen biisit tuli onneksi taas kuultua.
Loistobileet kyllä, ei voi valittaa.

--
Hooverhullu

vns

Posts: 276

#107 • • vns
Alko jalka nouste vihdoin Guldin jälkeen, se proteuksen setti oli aika *ding*. Mut loppu pelasti. *jiihaa*

Ps. Kiitti seurast Anna *hihu*
Stonewoman

Posts: 204

#108 • • Stonewoman
Oli kyl oman fiiliksen puolesta ja muutenkin parhaat säteet aikoihin!! Oli tosi mahtava meno alhaalla ja ylhäällä *jiihaa*
En ookaan aikoihin pyhittäny koko iltaa rehellisesti tanssimiseen *tirsk* Kuroshio Currentin keikka oli ihan mahtava ja Guldiltakin tuli hyvää saundia. Yleensä en mistään stroboista välitä migreenien takia mutta noi strobot ei kyl yhtään haitannu mitä tuol alhaalla oli. Se Säde-hommeli oli jopa tosi hieno vaikka sitä kauhulla katselinkin alussa*hymy*

Yläkerrassa tuli tampattua jostain syystä eniten. Kiitokset vaan kaikille yläkerran soittajille *hihu* ja oli niin kiva taas nähdä kaikkia tuttuja. Näitä lisää! Kiitos vielä järjestäjillekin mahtavista bileistä!!
Koskinen

Posts: 38

#109 • • Edited Koskinen
Oon kiitettävän paskana! Tarviin varmaan rullatuolin ku näillä jaloilla ei varmaan kävellä viikkoon :D Korvat lukossa<3 Se Friikin setti kruunaa aina ton lopun ;P

--
Epäilen, siksi saatan olla.

track08

Posts: 7

#110 • • track08
Olipas taas ja koko rahan edestä. *aplodit* Ilmeisesti lipun hintakin meni varsin kohdilleen, kun oli just sopivasti tilaa jammailla. Parasta oli Guldin ja Neonin setit ja hyvin siellä yläkerrassakin viihtyi varsinkin alkuun ja jossain illan puolivälin paikkeilla.

Ehkä ihan pikkusen miinuksen antaisin sen Säde-strobon vilkutustahdista, kun välillä tuntui ettei oikeen minnekään voinut kattoa kun se hyppi silmille. Ei siinä, pari riviä vaan taaemmas sitten pomppimaan.. *jiihaa*
Sand3

Posts: 1,157

#111 • • Sand3 satuolento
Kiitos ja anteeksi. Nää bileet meni kyllä sosialisoidessa (ja vähän juodessakin köhköh). Oli kyllä ihana nähdä kavereita pitkästä aikaa *hihu*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

ravec

Posts: 1,102

#112 • • Edited ravec
Metsi on ihan ihkq plur.

Aika loistojuttu että Ozma kysyit kuskiks, olis meinaan muuten mennyt ihan *#/?un* makeet bileet ohi, sivu korvien ja suun.

En ollut ennen kuunnellut eurobeattiä ja kas kummaa, sehän on juuri sitä...mitä kuuntelen ihan ihkuissa anime ja manga sarjoissa. Ozma *plur*

Jayvee ja J7 setissä odottelin beatin aloittavan isompaa nousua (tosin tiesin mitä tyyliä oli luvassa) ja ei se sieltä oikein irronnut mun makuun.....aina oli hilkulla, että uuuh...nyt se alkaa mennä about kohalleen ja sitten huomasin vain seisovani reunalla. Next time *luv*

Harrin setti, ai juma.... about sanaton.... Nyt oli astetta enemmän sitä pientä lisää musan päällä mitä olen etsinyt....että mistäkö puhun... biisivalinnoista. Joukossa oli siellä täällä enemmän metallisoundillisia ja ei niin hardeja, vaan erilaisia biisejä. 45min. setti oli über

Voihan se olla että kauneus on kuuntelijan korvassa ja jalassa, joten meitsi oli *pepsodent* ja kieli
Sitten pousasin, juttelin kavereille ja uusille tuttavuuksille. Kävin tutustumassa Kurushio Currentin settiin etäisesti ja odottelin Guldin settiä.

Katoin youtuupan pari videoo himassa ennen illan kinkereitä....ja mua kutkutti, että miten Guldi mahtaa ottaa meidät vastaan ja ottihan se.

Guld pääsee todellakin mun ns. jumala kirjaan ([not religious])
Tanssin, välillä seisoin....käsivarret kananlihalla, hymyilin ja purin huuleen vekin, kyynel tuli silmäkulmasta....olin very well done pihvi.

Sori Neon, oli pakko missata setti. Jalat poikki, nälkä ja jano. Kuuntelin taustamusana.

Sitten tuli yks orja juttu.....Ava ja Andre... kiitos, tää muistetaan *pahis**plur*
Kiitos mistressille *pepsodent* <- no olihan se drinksu ihanan värinen ja myös sun hiukset


Viimeseksi kirsikan päälle Xl8r heitti aika kipakan setin.... ehkäpä tulevaisuudessa kuulemme lisää tuota....hmmm.....ääntä :D


Kiitos Säteen sedät, kiitos matkaseura "Ozma, Marzu ja Eeva", Avangion, Andre, Heidi
Plus oli mukava höpistä tuttujen kanssa....nyt jaksaa ainakin taas viikon stressi duunia ögain...
Kriss G

Posts: 1,492

#113 • • Kriss G Wir brauchen bass
Oli nastaa olin päissäni. Semmonen juttu että sinä vitun torsposepari vitun nuija joka yritit olla kova jätkä ja vetää mua lättyyn baaritiskillä et saanu yhtäkään osumaa sisään koska oot varmaan sisäsiittosesta perheestä. Vitun pelle kuole!

--
DESTROY ALL HIPPIES

Eruska

Posts: 70

#114 • • Eruska
ei hitto mitkä bileeet *sydän* parhaat missä olen käynyt elokuun säteiden jälkeen! *jiihaa* kaikki dj:t veti mahtavan hyvät setit ja jaksettiin tamppaa yli 4h putkeen..ei voinu pysähtyä! Paljon kivaa porukkaa oli.

Just täydelliset bileet joten säde on aina säde. Se ei petä ikinä! *sydän**sydän*

SUUUURET KIITOKSET KAIKILLE!!!! *sydän*

--
&quot;CyBeRNeTiC TrOlL

Decion

Posts: 1,569

#115 • • Decion Koneradio
vittu mää olin kännissä :D

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Freja

Posts: 8,775

#116 • • Freja Sihteeri
No olipa aika loisto ilta kokonaisuudessaan.

Kiitos *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Camomilli

Posts: 112

#117 • • Camomilli
Tuska kun oli fantsua musaa ja kiva tanssia :) Harmi kun piti lähteä kesken bussille, jonne me "maalaiset" ei meinattu ees löytää kun kaikki ovet siellä matkakeskuksessa oli lukossa mutta valehtelematta koko ilta meni kyllä tanssilattialla. Ai niin ja maailman hienoin asia oli että nää oli ekat bileet piiitkään aikaan kun tanssilattia ei ollut täynnä lasinsiruja!!!
Tape

Posts: 37

#118 • • Tape
Ihan pirun hyvää musaa soi ja loppua kohden parani!!! Säde paranee joka kerta eli ei voi missata enää yhtään... :)

Toistaiseks paras on ollu club ruoska ja sit säteet... Laserpoint on tietenkin ihan omassa luokassaan.. Harmi ku colors oli niin kallis ja siihen tuli petyttyä pahemman kerran.. :( Ens vuonna jää väliin jos se järjestetään..

--
This is what I love and can`t stop loving!

Drugs is for losers!

Avatar
#119 • • astaroth Guest
Avatar
#120 • • astaroth Guest
ps. onks kukaan enää mun kaveri?