Metsi on ihan ihkq plur.
Aika loistojuttu että Ozma kysyit kuskiks, olis meinaan muuten mennyt ihan *#/?un* makeet bileet ohi, sivu korvien ja suun.
En ollut ennen kuunnellut eurobeattiä ja kas kummaa, sehän on juuri sitä...mitä kuuntelen ihan ihkuissa anime ja manga sarjoissa. Ozma
Jayvee ja J7 setissä odottelin beatin aloittavan isompaa nousua (tosin tiesin mitä tyyliä oli luvassa) ja ei se sieltä oikein irronnut mun makuun.....aina oli hilkulla, että uuuh...nyt se alkaa mennä about kohalleen ja sitten huomasin vain seisovani reunalla. Next time *luv*
Harrin setti, ai juma.... about sanaton.... Nyt oli astetta enemmän sitä pientä lisää musan päällä mitä olen etsinyt....että mistäkö puhun... biisivalinnoista. Joukossa oli siellä täällä enemmän metallisoundillisia ja ei niin hardeja, vaan erilaisia biisejä. 45min. setti oli über
Voihan se olla että kauneus on kuuntelijan korvassa ja jalassa, joten meitsi oli
ja kieli
Sitten pousasin, juttelin kavereille ja uusille tuttavuuksille. Kävin tutustumassa Kurushio Currentin settiin etäisesti ja odottelin Guldin settiä.
Katoin youtuupan pari videoo himassa ennen illan kinkereitä....ja mua kutkutti, että miten Guldi mahtaa ottaa meidät vastaan ja ottihan se.
Guld pääsee todellakin mun ns. jumala kirjaan ([not religious])
Tanssin, välillä seisoin....käsivarret kananlihalla, hymyilin ja purin huuleen vekin, kyynel tuli silmäkulmasta....olin very well done pihvi.
Sori Neon, oli pakko missata setti. Jalat poikki, nälkä ja jano. Kuuntelin taustamusana.
Sitten tuli yks orja juttu.....Ava ja Andre... kiitos, tää muistetaan
Kiitos mistressille
<- no olihan se drinksu ihanan värinen ja myös sun hiukset
Viimeseksi kirsikan päälle Xl8r heitti aika kipakan setin.... ehkäpä tulevaisuudessa kuulemme lisää tuota....hmmm.....ääntä :D
Kiitos Säteen sedät, kiitos matkaseura "Ozma, Marzu ja Eeva", Avangion, Andre, Heidi
Plus oli mukava höpistä tuttujen kanssa....nyt jaksaa ainakin taas viikon stressi duunia ögain...