Kolina-Produktio: Mash Up! 28.11.2008 @ Tampere

125 posts, 7 pages, 30,942 views

ohgreat

Posts: 361

#101 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Uu yea...sopivasti tuli uudet levytki. Eiköhä näist tuu aika menot. *joo*
Avatar
#103 • • Krankkenhakken Guest
Sorry katon Salkkarit eka! *justjoo*
Decion

Posts: 1,569

#104 • • Decion Koneradio
vittu mä oon kännissä @ jatkot :D KIINDEEKS!?!?½

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Ozma

Posts: 867

#105 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Decion: Hyvä setti! Oli kyllä tosi maistuvaa tavaraa
Avatar
#106 • • Edited Krankkenhakken Guest
NO VOI KILIN KELLIT KUIN HYVÄT BILEET! Jokaikiselle soittajalle helvetin iso kiitos, koskaan ennen en oo kuullu noin maistuvaa musaa. Hakkasin nyrkillä ilmaa ku viimeistä päivää.
Decionilta tuli törkyhyvää stylee!*aplodit* Lisee tollasta!

NO VITTU TERRORCOREE VIIMOSENA. *pahis**sydän* Saipa hytkyä ja hyllyä ku epileptinen uimari!

Onneks populaa ei ollu läheskään niin paljo ku Koneradion bileis, alakerras oli jopa tosi siedettävä ilma ja tilaa tanssia! Onneks kukaan ei tullu iskuetäisyydelle missään vaihees meinaan kädet heilu sillee et varmana olis leuka lähteny... *nauru*

Jos jollaki on yksin kuva/video mis mä oon (valakoset rastat) ni ilmotelkaa mulle!

Haisen kissankuselle ja korvissa soi mut eipä vittu haittaa! *tanssittel*

And greetings to Portugal!
turquoise

Posts: 732

#107 • • turquoise e-ra2co
Nää oli ihan jees alottelumusaa YO-talon reggae-pippaloihin.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Decion

Posts: 1,569

#108 • • Decion Koneradio
kiva että kelpas munki erikoistapaus hardstyle pomput *hymy* *sydän* oli tosi hieno soitella sitäkin genreä pitkästä aikaa ja itsekkäänä voin sanoa että olin kyllä aika sharpissa kunnossa *hymy* eikä johtunu viinasta ei!! :D:D:D:

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

xl8r

Posts: 2,227

#110 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Substanced, 29.11.2008 11:22:
oliks mä täällä



Olit *hih*

Oli kyl kiva ilta, meinas vaan väsy sit loppuviimeks yllättää. Rujo pisti kyl pirun kovaa settiä myös se mitä Zuts... anteeks, Unknown Terrorist *nauru* pisti, uppos kans vitun hyvin, harmi että rupes oleen jo siinä vaiheessa korvat ja pää niin puut että ei jaksanu enää jäädä loppuun asti. Harmi kun Burmax peru, mut Urim kyllä paikkas helvetillisen asiallisella style setillä, ei oo hetkeen tullu kuultuan noin KOWAA LECAA *iloinen*

Harmi vaan kun ei paikalla ollu sen enempää väkee, taloon olis mahtunu vaikka kuinka ja paljon lisääkin possee.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Substanced

Posts: 548

#111 • • Substanced FINRG Recordings

xl8r, 29.11.2008 11:28:
---
Substanced, 29.11.2008 11:22:
oliks mä täällä

---


Olit *hih*

Oli kyl kiva ilta, meinas vaan väsy sit loppuviimeks yllättää. Rujo pisti kyl pirun kovaa settiä myös se mitä Zuts... anteeks, Unknown Terrorist *nauru* pisti, uppos kans vitun hyvin, harmi että rupes oleen jo siinä vaiheessa korvat ja pää niin puut että ei jaksanu enää jäädä loppuun asti. Harmi kun Burmax peru, mut Urim kyllä paikkas helvetillisen asiallisella style setillä, ei oo hetkeen tullu kuultuan noin KOWAA LECAA *iloinen*

Harmi vaan kun ei paikalla ollu sen enempää väkee, taloon olis mahtunu vaikka kuinka ja paljon lisääkin possee.



*igor**uros**stop**senkin**toktok**hikoil*
Ozma

Posts: 867

#112 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Decion, 29.11.2008 11:15:
kiva että kelpas munki erikoistapaus hardstyle pomput *hymy* *sydän* oli tosi hieno soitella sitäkin genreä pitkästä aikaa ja itsekkäänä voin sanoa että olin kyllä aika sharpissa kunnossa *hymy* eikä johtunu viinasta ei!! :D:D:D:



Äijän settiä oli kyllä ilo katsoa / kuunnella! Ihan mahtavasti vedit!
RujoNic

Posts: 1,161

#114 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

xl8r, 29.11.2008 11:28:
---
Substanced, 29.11.2008 11:22:
oliks mä täällä

---


Olit *hih*

Oli kyl kiva ilta, meinas vaan väsy sit loppuviimeks yllättää. Rujo pisti kyl pirun kovaa settiä myös se mitä Zuts... anteeks, Unknown Terrorist *nauru* pisti, uppos kans vitun hyvin, harmi että rupes oleen jo siinä vaiheessa korvat ja pää niin puut että ei jaksanu enää jäädä loppuun asti. Harmi kun Burmax peru, mut Urim kyllä paikkas helvetillisen asiallisella style setillä, ei oo hetkeen tullu kuultuan noin KOWAA LECAA *iloinen*

Harmi vaan kun ei paikalla ollu sen enempää väkee, taloon olis mahtunu vaikka kuinka ja paljon lisääkin possee.

se on hyvä että maistu*pepsodent*kokonaisuudessaan ilta oli aivan mahtava... muutama takaisku ei haitannut enaan kun sai musiikin soimaan ja olutta alle.KIITOS kaikille jotka saapu paikalle sekä soittajille ja kolina posselle. nähdään jatkossakin*vink*
Avatar
#117 • • Krankkenhakken Guest
Mie halluun kuvvii ja videoit. :C
Aztee

Posts: 686

#118 • • Aztee
siis jumanpliude ku oli kovaa settiä!

Sasha F: just tulin paikanpäälle ku alotti ja oli niin törkeen kovaa! nosti heti bile fiiliksen kattoon :P
Urim: hardstyle uppos kyllä ^_^ me likes
rujonic: illan kuningas :P aivan järjetöntä menoo.. harmi että joutu poistuun kesken setin kyydin takia :/

Mahtavat bileet kiitos ja kumarrus :)
RujoNic

Posts: 1,161

#119 • • Edited RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Aztee, 29.11.2008 18:08:
siis jumanpliude ku oli kovaa settiä!

Sasha F: just tulin paikanpäälle ku alotti ja oli niin törkeen kovaa! nosti heti bile fiiliksen kattoon :P
Urim: hardstyle uppos kyllä ^_^ me likes
rujonic: illan kuningas :P aivan järjetöntä menoo.. harmi että joutu poistuun kesken setin kyydin takia :/

Mahtavat bileet kiitos ja kumarrus :)

mikäs vitun kuningas mä olen*nauru**uros**reps*mut mukava jos setti maistu*vink*
jokseenkin tällättiiisiii biiseja tuli soitettua (mitä nyt muistaa):

Synapse - Nifty Tick
E-Noid - Shrinking Balls
Art Of Fighters - Sinapse (Ophidian Remix)
Waily And Pagan Vs Nomic - Vicious Circle
Meccano Twins - Inner Side
Tommyknocker - Hurricane
Stormtrooper - Nothing I Can Handle
Ophidian And Ruffneck - So Many Sacrifices
Lady Dana - Ladies First
Abandoned Soul - Poem Of The Acts Men
Dave Dope - You Know Who I Am
Art Of Fighters And Tommyknocker - Sometimes
3 Steps Ahead - Money In My Pocket
Urim

Posts: 128

#120 • • Edited Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
jeaah, tosi jees meininkiii oli sit loppupeleis kun aloin iltaa kelaamaan :D tuli näytettyy sit lopus kui nopeeta pystyy juomaan rahansa mut oli tod hauskaa :D tuli tosi paljon kehuja setistä ja siitä johtuen tuli itelle tosi hyvä fiilis kiitos vaan yleisölle palautteesta ja tulemisesta meininkeihin o/ o/ seuraavia odotellessa vaan *plur**aplodit**aplodit*

Videoita saattaa löytyä ystäväni kameralta mutta täytyypä yrittää saada kiinni mies ja kamerast ulos koneelle ;)

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!