125 posts, 7 pages, 32,704 views
Substanced, 29.11.2008 11:22:
oliks mä täällä
xl8r, 29.11.2008 11:28:
---
oliks mä täällä
---
Olit
Oli kyl kiva ilta, meinas vaan väsy sit loppuviimeks yllättää. Rujo pisti kyl pirun kovaa settiä myös se mitä Zuts... anteeks, Unknown Terrorist pisti, uppos kans vitun hyvin, harmi että rupes oleen jo siinä vaiheessa korvat ja pää niin puut että ei jaksanu enää jäädä loppuun asti. Harmi kun Burmax peru, mut Urim kyllä paikkas helvetillisen asiallisella style setillä, ei oo hetkeen tullu kuultuan noin KOWAA LECAA
Harmi vaan kun ei paikalla ollu sen enempää väkee, taloon olis mahtunu vaikka kuinka ja paljon lisääkin possee.
Decion, 29.11.2008 11:15:
kiva että kelpas munki erikoistapaus hardstyle pomput oli tosi hieno soitella sitäkin genreä pitkästä aikaa ja itsekkäänä voin sanoa että olin kyllä aika sharpissa kunnossa eikä johtunu viinasta ei!! :D:D:D:
se on hyvä että maistu*pepsodent*kokonaisuudessaan ilta oli aivan mahtava... muutama takaisku ei haitannut enaan kun sai musiikin soimaan ja olutta alle.KIITOS kaikille jotka saapu paikalle sekä soittajille ja kolina posselle. nähdään jatkossakin*vink*xl8r, 29.11.2008 11:28:
---
oliks mä täällä
---
Olit
Oli kyl kiva ilta, meinas vaan väsy sit loppuviimeks yllättää. Rujo pisti kyl pirun kovaa settiä myös se mitä Zuts... anteeks, Unknown Terrorist pisti, uppos kans vitun hyvin, harmi että rupes oleen jo siinä vaiheessa korvat ja pää niin puut että ei jaksanu enää jäädä loppuun asti. Harmi kun Burmax peru, mut Urim kyllä paikkas helvetillisen asiallisella style setillä, ei oo hetkeen tullu kuultuan noin KOWAA LECAA
Harmi vaan kun ei paikalla ollu sen enempää väkee, taloon olis mahtunu vaikka kuinka ja paljon lisääkin possee.
mainostukset muualle tuomas setäZutsuu, 29.11.2008 14:53:
Kolis hyvin! Aika raakaa paahtoa tuli
Helmikuussa sit lisää hc:ta, breakcoree yms. samassa mestassa:
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15753
mikäs vitun kuningas mä olen*nauru**reps*mut mukava jos setti maistu*vink*Aztee, 29.11.2008 18:08:
siis jumanpliude ku oli kovaa settiä!
Sasha F: just tulin paikanpäälle ku alotti ja oli niin törkeen kovaa! nosti heti bile fiiliksen kattoon :P
Urim: hardstyle uppos kyllä ^_^ me likes
rujonic: illan kuningas :P aivan järjetöntä menoo.. harmi että joutu poistuun kesken setin kyydin takia :/
Mahtavat bileet kiitos ja kumarrus :)