sinne, missä pippuri kasvaa*igor*
72 posts, 4 pages, 10,679 views
Aurinkoneiti, 28.12.2008 04:53:
Kokonaisuus puuttui soitannosta. Oli kuitenkin mukava kuulla muutamia hyviä biisejä, erityisesti LFO . Ne ***** riidan provosoijat voisivat painua >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
sinne, missä pippuri kasvaa*igor*
VaLa, 28.12.2008 10:35:
Vähentäisköhän liippujen hinnan nostaminen noiden tappelijoiden määrää...?
BigLupu, 28.12.2008 12:07:
En myöskään usko että hinnan nostaminen on se keino.
Järjestyksenvalvojat eivät voi nähdä joka paikkaan ja automaattisesti puuttua kaikkiin ongelmiin. Ehdotan että me asiakkaat aktivoidumme ja ilmoitamme jatkossa henkilökunnalle ongelmista?
Harmittaa esimerkiksi kun jo useana iltana (myös eilen) olen huomannut erään kuosibisnestä harjoittavan lyhyen mutta yhtä leveän sekopään kävelevän jengin yli, tönivän ja haastavan avoimesti riittaa. Olisin voinut toki tehdä asialle muutakin kuin vain pyöritellä päätä..
Lil Tony, 28.12.2008 12:40:
Saas nähdä muuttuuko noi säännökset meidän elämän aikana
VaLa, 28.12.2008 13:16:
Se on hyvä jos ovimiehet puuttuu asiaan, mutta mun kokemuksella ja mitä olen kuullut niin ei tehdä mitään kun mennään valittaa, kenties vittuillaan vaan takas. Nää on tapahtunu ihan tavallisissa baari-illoissa...
Aurinkoneiti, 28.12.2008 13:21:
---
VaLa, 28.12.2008 13:16:
Se on hyvä jos ovimiehet puuttuu asiaan, mutta mun kokemuksella ja mitä olen kuullut niin ei tehdä mitään kun mennään valittaa, kenties vittuillaan vaan takas. Nää on tapahtunu ihan tavallisissa baari-illoissa...
---
Olen turvautunut ovimieheen. Ja se on toiminut. Minun ei ole tarvinnut turvautua sisälläni olevaan hurjaan lappalaisnaiseen.
Meno ei ollut ehkä 100% PLUR, mutta harvoinpa se sitä on. Välillä pitää hakea toleranssia normiyökerhoista niin ei enää pienet risut ja männynkävyt haittaa matkantekoa..
Tiku, 28.12.2008 14:23:
Ja vielä siitä tupakoinnista: eikös siellä ole ne alueet, joilla saa polttaa, eikä koko klubissa. Röökit kädessä huidotaan tanssilattialla...luulin tämän tökeryyden jo kadonneen Suomesta*igor* Mut ehkä mun pitääkin sit vaan mennä sinne normiyökerhoon.