SASCHA DIVE (Deep Vibes, DE) & JUAN ATKINS (Detroit) 27.12.2008 @ Helsinki

72 posts, 4 pages, 10,545 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#41 • • Aurinkoneiti
Kokonaisuus puuttui soitannosta. Oli kuitenkin mukava kuulla muutamia hyviä biisejä, erityisesti LFO *sydän*. Ne ***** riidan provosoijat voisivat painua >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
sinne, missä pippuri kasvaa*igor*
Lupu

Posts: 317

#42 • • Lupu Supersaha
Aluksi Atkins soitti tosiaan all time top 100 hittiparaatia. Mutta ei mua sinänsä haitannut varsinkin kun tuli The Martian - Star Dancer ja muuta mukavaa.. *hymy* Aivan loppuillasta ote tiukkeni ja kuultiin synkempää teknoa.

Meno ei ollut ehkä 100% PLUR, mutta harvoinpa se sitä on. Välillä pitää hakea toleranssia normiyökerhoista niin ei enää pienet risut ja männynkävyt haittaa matkantekoa..
golem

Posts: 1,395

#43 • • golem Golem

Aurinkoneiti, 28.12.2008 04:53:
Kokonaisuus puuttui soitannosta. Oli kuitenkin mukava kuulla muutamia hyviä biisejä, erityisesti LFO *sydän*. Ne ***** riidan provosoijat voisivat painua >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
sinne, missä pippuri kasvaa*igor*



Joo, oli kyl ihmeen levotonta, ainakin 2 tappelua ellei enemmänkin. Ihme ettei toiseen niistä tullu edes poket paikalle.

Soundi oli hyvää, mut miksaus oli vähän O___o, ja mitä se helvetin vinyylinaksunta siin lopussa oli :D
ValaX

Posts: 3,891

#45 • • ValaX
Vähentäisköhän liippujen hinnan nostaminen noiden tappelijoiden määrää...?
Individual

Posts: 10,942

#46 • • Edited Individual HYPNO!

VaLa, 28.12.2008 10:35:
Vähentäisköhän liippujen hinnan nostaminen noiden tappelijoiden määrää...?



No tällä ostovoimalla siitä nyt ei taida kärsiä kuin diggarit. Jotenkin noilla peeloilla se kymppi sinne, toinen tänne ei meinaa mitään, kun ollaan liikekannalla. UG on varmaankin yksi ratkaisu, mutta en tiedä sitten.
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#47 • • Edited Cosmic City Survivor
En nähtävästi jäännyt miltään paitsi :) Jälleen kerran tuli todistettua mitä kovempi lineup ja hurjempi hype, sen paskemmat bileet, vai? Suosi Suomalaista...

Juan oli Kermassa pari kertaa kunkku, oisko ote ruostunut vuosien varrella. Mites Sascha Dive ?

Lipun hinnan nosto on kaksi piippuinen juttu, mielellään nostettaisiin ne kattoon ja tuotaisiin tosi kovia nimiä ja tod näk urpot vähenisivät vaikka on niillä urpoillakin rahaa, mutta samalla perus jengi säikähtäisi eikä kävisi enään kemuissa. Liian harva stadissa maksaa 20-30e lippuja house / Tekno kemuihin vaikka olisi osastoa Jeff Mills/Sven Väth/Luciano/Ricardo Villalobos tms esim Redrumissa.

Pitkät pyhät tuo aina urpoja klubeille

Lapissa maistuu dj Tunturi Kunkun setti tällä hetkellä.

Kiitoksia kaikille Cosmic Cityn asiakkaille vuodesta 2008. Ensi vuonna vaihde 2 päälle....

Helsinki Techno City 2009

PS. Tappelijat ja muutenkin urpoilijat saa kyllä kyytiä Redrumista samantien, jos huomataan ja ei tarvii tulla koskaan takas. Heti vaan ovimiehelle tai dj koppiin sanomaan jos joku urpoilee, häiritsee tanssiijoita, diilaa, sekoilee doupeissa, tappelee, bodaa, heittää voltteja alkuillasta, esittää MC Hammeria farkut yläsiepissä tms. Pistää vihaksi jengi jotka pilaa niiden fiilikset, jotka tullut oikeesti kuuntelemaan musiikkia ja tanssimaan.

PEACE, LOVE, MUSIC, DANCE, HAPPINESS....FUNKTION ONE
AleksiT

Posts: 96

#48 • • AleksiT
Sascha soitti maistuvaa soundia!! Huikea kaveri!! Ja ei niillä vaihdoilla mitään väliä ole, kun biisit ja meininki on täyttä rautaa! Kannatti Turusta asti tulla bileisiin!

--
Tee asiat yksinkertaisesti, mutta ei sen yksinkertaisemmin.

Lupu

Posts: 317

#49 • • Lupu Supersaha
En myöskään usko että hinnan nostaminen on se keino.

Järjestyksenvalvojat eivät voi nähdä joka paikkaan ja automaattisesti puuttua kaikkiin ongelmiin. Ehdotan että me asiakkaat aktivoidumme ja ilmoitamme jatkossa henkilökunnalle ongelmista?

Harmittaa esimerkiksi kun jo useana iltana (myös eilen) olen huomannut erään kuosibisnestä harjoittavan lyhyen mutta yhtä leveän sekopään kävelevän jengin yli, tönivän ja haastavan avoimesti riittaa. Olisin voinut toki tehdä asialle muutakin kuin vain pyöritellä päätä..
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#51 • • Cosmic City Survivor

BigLupu, 28.12.2008 12:07:
En myöskään usko että hinnan nostaminen on se keino.

Järjestyksenvalvojat eivät voi nähdä joka paikkaan ja automaattisesti puuttua kaikkiin ongelmiin. Ehdotan että me asiakkaat aktivoidumme ja ilmoitamme jatkossa henkilökunnalle ongelmista?

Harmittaa esimerkiksi kun jo useana iltana (myös eilen) olen huomannut erään kuosibisnestä harjoittavan lyhyen mutta yhtä leveän sekopään kävelevän jengin yli, tönivän ja haastavan avoimesti riittaa. Olisin voinut toki tehdä asialle muutakin kuin vain pyöritellä päätä..



Rohkeasti vaan sanomaan ovimiehille tai mulle jos oon mestoilla. Tollaiset asiakkaat on ehkä vähiten haluttuja meidän mestoissa ja ne lähtee ulos kuin leppäkeihäät. Tosiaan kaikkea ei voi ovimiehet nähdä eikä edes 10 % mitä jengi sählää eli mesta pysyy siistimpänä ja parempana jos asiakkaat itse ovat aktiviisempia mestoilla, netissä ei auta rutista jälkeenpäin jos jotain konkreettista muutosta halutaan. Hyvä silti että jengi puhuu täällä asioista että voi sanoa ovimiehille kommenttia ja itsekkin seurata tilannetta.
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#52 • • Cosmic City Survivor
Mitä tulee illan lineuppiin. Se ei ollut täysin loppuun asti kelatuin, koska alun perin piti olla vaan Sacha Dive 4 h setti mikä ois varmaan ollut menollisesti järkevin, mutta Juan oli kulmilla ja ilmoitti että tulee tyyliin matkakuluilla keikalle promoamaan uutta albumiaan jos hoidan parit haastikset, no eipä siinä voi muuta kuin sanoa että tervetuloa. Normaalisiti yksi artisit per ilta ettei mene kokkaamiseksi. Mutta onhan toi kivan näköinen lineup ja mielenkiintoinen kombinaatio, välillä ne ei vaan natsaa kun on niin lyhyet setit. Jos kummallekkin 4-6h setti niin olisi ollut varmaan eri ääni kellossa. Se ei vaan ole näillä aukioloajoilla mahdollista. Saas nähdä muuttuuko noi säännökset meidän elämän aikana
Individual

Posts: 10,942

#53 • • Edited Individual HYPNO!

Lil Tony, 28.12.2008 12:40:
Saas nähdä muuttuuko noi säännökset meidän elämän aikana


Hyvä kysymys. :) Saa nähdä tosiaan. Yhä vain enemmän tunnutaan menevän kohti säännösteltympää ja holhoavampaa yhteiskuntaa huolimatta siitä mikä jengi on vetovastuussa.
Takyon

Posts: 2,945

#54 • • Takyon Möwkö
Tulihan tanssittua. Oli kyllä kovin hajanaista settiä mut ei se mitään.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ValaX

Posts: 3,891

#55 • • ValaX
Se on hyvä jos ovimiehet puuttuu asiaan, mutta mun kokemuksella ja mitä olen kuullut niin ei tehdä mitään kun mennään valittaa, kenties vittuillaan vaan takas. Nää on tapahtunu ihan tavallisissa baari-illoissa...
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#56 • • Aurinkoneiti

VaLa, 28.12.2008 13:16:
Se on hyvä jos ovimiehet puuttuu asiaan, mutta mun kokemuksella ja mitä olen kuullut niin ei tehdä mitään kun mennään valittaa, kenties vittuillaan vaan takas. Nää on tapahtunu ihan tavallisissa baari-illoissa...


Olen turvautunut ovimieheen. Ja se on toiminut. Minun ei ole tarvinnut turvautua sisälläni olevaan hurjaan lappalaisnaiseen.*hihu*
Lupu

Posts: 317

#57 • • Lupu Supersaha

Aurinkoneiti, 28.12.2008 13:21:
---
VaLa, 28.12.2008 13:16:
Se on hyvä jos ovimiehet puuttuu asiaan, mutta mun kokemuksella ja mitä olen kuullut niin ei tehdä mitään kun mennään valittaa, kenties vittuillaan vaan takas. Nää on tapahtunu ihan tavallisissa baari-illoissa...

---

Olen turvautunut ovimieheen. Ja se on toiminut. Minun ei ole tarvinnut turvautua sisälläni olevaan hurjaan lappalaisnaiseen.*hihu*


LOL =) Mutta tosiaan, mä ainakin luotan Redrumin ovimiehiin aika paljon enemmän kuin johonkin Onnelan tms. vuokrapokeen.
Tapi

Posts: 1,437

#58 • • Tapi Dreamstate
Joo, ei tosiaan ollu Juanilla homma hallussa. Vaihdot ja biisit vähän mitä sattuu ja miten sattuu, mutta onneksi Ender ja Sascha olivat tilanteen päällä ihan toisella tavalla. Tällä kertaa ei ollut mikään superilta, mutta kuitenkin perushyvää Cosmic City-peeninkiä.

Illan biisi: Phonique - Worked It Out (Charles Webster rmx)
Tiku

Posts: 58

#59 • • Tiku The Robot



Meno ei ollut ehkä 100% PLUR, mutta harvoinpa se sitä on. Välillä pitää hakea toleranssia normiyökerhoista niin ei enää pienet risut ja männynkävyt haittaa matkantekoa..



No, pikkujoulukautena on tullut haettua sitä toleranssia normiyökerhoista ja ikävä kyllä tuli sinne normiyökerhoon*hymy* Redrumissa tuntuu olevan kaikenlaista sekopäätä ja öykkäröijää liikkeellä. Ja vielä siitä tupakoinnista: eikös siellä ole ne alueet, joilla saa polttaa, eikä koko klubissa. Röökit kädessä huidotaan tanssilattialla...luulin tämän tökeryyden jo kadonneen Suomesta*igor* Mut ehkä mun pitääkin sit vaan mennä sinne normiyökerhoon.

--
I walked my dog today.It was fun.
--Oscar Wilde

Takyon

Posts: 2,945

#60 • • Edited Takyon Möwkö

Tiku, 28.12.2008 14:23:
Ja vielä siitä tupakoinnista: eikös siellä ole ne alueet, joilla saa polttaa, eikä koko klubissa. Röökit kädessä huidotaan tanssilattialla...luulin tämän tökeryyden jo kadonneen Suomesta*igor* Mut ehkä mun pitääkin sit vaan mennä sinne normiyökerhoon.



Toi on kyl se asia mikä redrumissa vituttaa, alkuillasta suurinpiirtein kaikki vielä osaa polttaa siellä pöytien ääressä mut heti kun paikka alkaa täyttymään niin sitä syöpäkäärylettä hitsataan ihan missä sattuu eikä henkilökunta edes yritä pitää asiaa kurissa *dissaa*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.