Pussy eau de Club 10th Anniversary Second Edition 8.11.2008 @ Helsinki

109 posts, 6 pages, 28,134 views

Homegrove

Posts: 2,102

#81 • • Homegrove Further
Mulla oli todella hauskaa. Kiitoksia ja onnea Tarulle. :)

--
Forward thinking house music

Roope Ankka

Posts: 343

#82 • • Roope Ankka
Harmi, että jäivät väliin ennen Pussyjen päivämäärän julkituloa varatun matkan vuoksi. Mutta kannatan ehdottomasti tulevien Pussyjen pitämistä ko. tiloissa. Presidenttihän on kuin pikku Hesperia Pussylle.*kuolaa*
Unik

Posts: 4,117

#83 • • Unik

bobo, 9.11.2008 04:49:
noh joo...

yli tunnin jonotuksen jälkeen, epäilyttävän näkösten tyyppien ja kiehuvan poken kanssa, kellon ollessa jo yli kaks, todettiin et ei oo pippalot tuon arvoiset, ja tehtiin kuten suurin osa jonossa olleista - lähdettiin veks.

se niistä mirreistä


Jos on tiedossa kuten nyt oli et paljon porukkaa liikenteessä ja tulossa ja kun mesta vetää kuitenkin yli 1000 ihmistä on aika itsestään selvyys et joutuu jonottamaan ja että tungos ja jono on pitkä jos ilmaantuu mestoille puolenyön jälkeen. Bileet alkoivat klo:22 ja jos saapui ennen vuorokauden vaihtumista sunnuntain puolelle niin pääsi sisään jonottamatta tai hetken jonottamisen jälkeen.
*piis*
(5) (3)

Posts: 265

#84 • • (5) (3) -no rest for the evil-
aamuis oli parasta *iloinen*

--
theworldismine

ville

Posts: 3,780

#85 • • ville olen oikeasti ujo

Roope Ankka, 9.11.2008 23:47:
Harmi, että jäivät väliin ennen Pussyjen päivämäärän julkituloa varatun matkan vuoksi. Mutta kannatan ehdottomasti tulevien Pussyjen pitämistä ko. tiloissa. Presidenttihän on kuin pikku Hesperia Pussylle.*kuolaa*



No pikkuinen se ei ole... kyl presidentin kapasiteetti on enemmän kuin hesperialla aikanaan :)


Mutta itse bileet oli kyl loistavat. Tällä kertaa toi "kumma porukka" taisi olla sitä vähän vanhempaa bilejengiä: näissä bileissä törmäsi tuttuihin, joita ei ollut nähnyt hummailemassa todella moneen vuoteen :)

Suuret onnittelut vielä tarulle ja koko pussyjengille *hali*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#86 • • Kon-tiki The Unsinkable
Kiitos ja onnea! Milla ja Farfa oli parhaat. Tuli tanssittuakin, vaikka edellisen illan jälkikohmelo rasitti vielä tätä vanhaa tomumajaa.

Kyl Pressa on hieno paikka. Mitään uugeetä siellä ei olis mielekästä pitää, tila siihen liian iso, mutta tollasiin spessutilaisuuksiin se sopii ehkäpä parhaiten koko Helsingissä.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#87 • • Jussi Soro choon!
Loistavien etkojen kautta loistaviin bileisiin :)

Oli erittäin kivaa, musa toimi ja seura oli parhaasta päästä! Kiitokset Tarulle ja onnea 10v Pussy-klubille. Taitaa muuten olla niin, että Pussy on eniten tapahtumia järjestänyt klubi koko Suomen historiassa?
Jone

Posts: 8,258

#88 • • Jone Archibald Haddock
Bileistä jäi käteen vitun hyvä fiilis ja syvä häpeä. Kaikesta päätellen oli siis kivaa. Argh.

*piis*
OlliS

Posts: 3,999

#89 • • Edited OlliS Further
Mainiot kekkerit, kiitos vaan :)

Milla soitteli alussa todella mainiota matskua, jopa pörinäsektorikin oli niin vähäinen että joutui nostaamaan jalkaa ;)

Sisäänpääsyn kanssa oli mielenkiintoista taiteilua, vaikka nimi olikin listassa. Poke otti välistä milloin mitäkin julkkisseuruetta ja paluuliikenteenä tuli 40-50v kännisiä ihmisiä huudellen "ettei sinne kannata mennä, aivan kauheaa musiikkia" tjsp. :D

Dekot ja PA jyräsivät aika huolella, harmi vaan katon nihkeä resonointi kovemmalla voluumilla. Ruotsinlaivafiilistä ei kyllä noillakaan dekoilla kuitenkaan saatu täysin pois ja tätä vielä vahvistivat todella känniset idiootit sekä itä-naapurimme todella törkeästi käyttäytyvät vieraat (joita muuten oli runsaasti). n+1 kerta tuli joko nyrkkiä selkään tai muuten vaan joku päätti tönäistä päästäkseen ohi/läpi.

Farfa oli loistava lähinnä musiikin puolesta, todella old school saundia. Kikkailut eivät kyllä nyt osuneet aivan kohdalleen, sillä off-beattia ja laukkaa tuntui tulevan lähes joka vaihtoon/kikkaan. Eipä se tosin fiilistä sen ihmeämmin laskenut :)

Tapsan aloitus olikin jo tutuksi tullut THX-intro, oisko jo aika kehittää jotain uutta ;) avausbiisi olikin sitten kyllä herkku.


Presidentti paikkana sopii juuri vastaaville kerran vuodessa järjestettäville tapahtumille, mutta mitään kuukausittaista klubitapahtumaa en mitenkään kyllä pysty tässä paikassa näkemään (vaikkakin BCN sitä jo on).

Ai niin, unohtui vielä tämä "Drag Queen"-esitys, joka oli surkuhupaisuudessaan niin tylsää, puuduttavaa ja mitäänsanomatonta katsottavaa etten ole varmaan koskaan p*skempaa drag-esitystä nähnyt.

Kiitos kuitenkin mukavasta illasta ja tapahtumasta, vanhoja bilenaamoja vuosien varrelta oli hauskaa nähdä :)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#90 • • Kon-tiki The Unsinkable

OlliS, 10.11.2008 11:33:
Ai niin, unohtui vielä tämä "Drag Queen"-esitys, joka oli surkuhupaisuudessaan niin tylsää, puuduttavaa ja mitäänsanomatonta katsottavaa etten ole varmaan koskaan p*skempaa drag-esitystä nähnyt.



En tiedä mitä sillä esityksellä oikeasti ajettiin takaa, mutta mun silmiin se ei todnäk yrittänytkään olla normi drag show. Näytti olevan sambaesitys, jossa bikinien sisällä vaan oli vähän eri täytteet kuin alalla yleensä.

Lisäksi hänellä oli samban perusaskel hyvin hallussa! Muutama perseenpyöritysliike lisää repertuaariin ja mun puolest töitä olis tarjolla vaikka karnevaaleilla t. ex-sambista
OlliS

Posts: 3,999

#92 • • OlliS Further

Kon-tiki, 10.11.2008 11:44:
---
OlliS, 10.11.2008 11:33:
Ai niin, unohtui vielä tämä "Drag Queen"-esitys, joka oli surkuhupaisuudessaan niin tylsää, puuduttavaa ja mitäänsanomatonta katsottavaa etten ole varmaan koskaan p*skempaa drag-esitystä nähnyt.

---


En tiedä mitä sillä esityksellä oikeasti ajettiin takaa, mutta mun silmiin se ei todnäk yrittänytkään olla normi drag show. Näytti olevan sambaesitys, jossa bikinien sisällä vaan oli vähän eri täytteet kuin alalla yleensä.

Lisäksi hänellä oli samban perusaskel hyvin hallussa! Muutama perseenpyöritysliike lisää repertuaariin ja mun puolest töitä olis tarjolla vaikka karnevaaleilla t. ex-sambista


Niin no, kyl mä mielummin niitä oikeita brasililialaisia (tai suomalaisiakin) sambaajia katselen ;)
Roope Ankka

Posts: 343

#93 • • Roope Ankka

kyl presidentin kapasiteetti on enemmän kuin hesperialla aikanaan :)



Varmaan mieleen on jäänyt liian massiivinen kuva Hesperiasta. Tai sitten en ole tutustunut aiemmin Hypeen kuulumattomiin tiloihin Presidentissä tarpeeksi hyvin.
Claudi0

Posts: 255

#94 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
huhheijaa mikä tanssimisen meiniki tääl oli! Tultiin mestoille ensimmäisten joukossa, ja sit suoraan tanssilattialle Millan käsittelyyn, ja hitto mikä mimmi! Milla ku ei ainoostaan kuulostanu hyvälle, vaan myös näyttää pirun hyvältä.*plur**hih* Ja se fiilis, kun alkuillasta tanssilattialla oli vaan kourallinen ihmisä, kaikki omia kavereita ja vielä niin hyvällä meiningillä. Mun puolesta ovet ois voinu tossa vaiheessa jo lyödä kiinni. Meininki oli jo katossa! *nauru*

...Mut eihän se siitä huonontunu. Millan jälkeen rupes tanssilattialla olee jo tungosta. Moni kritisoi Fartan soittotaitoja, laukkaa siellä ja laukkaa täällä, mut en mä tiedä, mä en huomannu mitään. Heitti biisi biisin perään niin timanttista tanssimatskua, et paskat vaikka tunaroiki. Bongot (vai mitkä rummut?) oli superia! Dikkasin siitä saundista TODELLA paljon.*super*

Ja meille kaikkein tanssinnälkäisimmille kun tarjotaan vielä aamut, ni eipä muuta ku et...


...Mulla oli mahtava viikonloppu!
Kiitos Pussy.*sydän*
Wiko

Posts: 185

#95 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Hmmm, loistava mesta, loistavaa seuraa, loistavaa musiikkia, loistava fiilis eli loistavat bileet...mitä muuta muka tarvitaan? *ding*

Kiitokset siis jälleen Pussylle!*super*
pinkki

Posts: 308

#96 • • Edited pinkki säätö et co.

OlliS, 10.11.2008 13:15:

Niin no, kyl mä mielummin niitä oikeita brasililialaisia (tai suomalaisiakin) sambaajia katselen ;)


Olihan siellä meidän muodokkaat tanssitytötkin tavan takaa lavalla, mutta pojat vaan meuhkaa dragqueenista, onkohan tässä jotain pielessä... ;)
Jammailija

Posts: 3,224

#98 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Pussy palasi mielestäni takaisin entiseen loistoonsa paikan myötä. Tilaa ja eleganssia ja äänentoistokin oli riittävä. Decot olivat hienot ja massiiviset ja ensi kerralla niitä voisi olla lisää yltympäriinsä paikkaa.

Milla laittoi samantien sisään tulleet tanssimaan. Tyylikästä ja menevää musaa. Nii ja hieno otsatukka!*plur*

Farfa oli kova! Tiukkoi veisuja laittoi!*sydän*

Esitanssijat olivat laadukkaita, videoscreeni oli kiva ja dragtanssijat olivat hauska lisä!

Tykkäsin todella paljon ja kokonaisuus oli vaikuttava!

Paaaaaljon tuttuja niin, ettei tanssimaankaan päässyt niin paljon kuin olisi halunnut*nauru*.

Kiitos*sydän*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Freja

Posts: 8,775

#99 • • Freja Sihteeri
Eiks kukaan muu tunnusta nähneensä nukkumattia siellä screenillä? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Syce

Posts: 1,649

#100 • • Syce

Freja, 12.11.2008 08:38:
Eiks kukaan muu tunnusta nähneensä nukkumattia siellä screenillä? *ding*



Missähän bileissä neiti on ollu?