109 posts, 6 pages, 29,573 views
bobo, 9.11.2008 04:49:
noh joo...
yli tunnin jonotuksen jälkeen, epäilyttävän näkösten tyyppien ja kiehuvan poken kanssa, kellon ollessa jo yli kaks, todettiin et ei oo pippalot tuon arvoiset, ja tehtiin kuten suurin osa jonossa olleista - lähdettiin veks.
se niistä mirreistä
Roope Ankka, 9.11.2008 23:47:
Harmi, että jäivät väliin ennen Pussyjen päivämäärän julkituloa varatun matkan vuoksi. Mutta kannatan ehdottomasti tulevien Pussyjen pitämistä ko. tiloissa. Presidenttihän on kuin pikku Hesperia Pussylle.
OlliS, 10.11.2008 11:33:
Ai niin, unohtui vielä tämä "Drag Queen"-esitys, joka oli surkuhupaisuudessaan niin tylsää, puuduttavaa ja mitäänsanomatonta katsottavaa etten ole varmaan koskaan p*skempaa drag-esitystä nähnyt.
Kon-tiki, 10.11.2008 11:44:
---
OlliS, 10.11.2008 11:33:
Ai niin, unohtui vielä tämä "Drag Queen"-esitys, joka oli surkuhupaisuudessaan niin tylsää, puuduttavaa ja mitäänsanomatonta katsottavaa etten ole varmaan koskaan p*skempaa drag-esitystä nähnyt.
---
En tiedä mitä sillä esityksellä oikeasti ajettiin takaa, mutta mun silmiin se ei todnäk yrittänytkään olla normi drag show. Näytti olevan sambaesitys, jossa bikinien sisällä vaan oli vähän eri täytteet kuin alalla yleensä.
Lisäksi hänellä oli samban perusaskel hyvin hallussa! Muutama perseenpyöritysliike lisää repertuaariin ja mun puolest töitä olis tarjolla vaikka karnevaaleilla t. ex-sambista
kyl presidentin kapasiteetti on enemmän kuin hesperialla aikanaan :)
OlliS, 10.11.2008 13:15:
Niin no, kyl mä mielummin niitä oikeita brasililialaisia (tai suomalaisiakin) sambaajia katselen ;)
pinkki, 10.11.2008 22:07:
---
OlliS, 10.11.2008 13:15:
Niin no, kyl mä mielummin niitä oikeita brasililialaisia (tai suomalaisiakin) sambaajia katselen ;)
---
Olihan siellä meidän muodokkaat tanssitytötkin tavan takaa lavalla, mutta pojat vaan meuhkaa dragqueenista, onkohan tässä jotain pielessä... ;)
Freja, 12.11.2008 08:38:
Eiks kukaan muu tunnusta nähneensä nukkumattia siellä screenillä?