Aki A - Autumn Grooves (Triplamiksaus!)

37 posts, 2 pages, 11,441 views

akiapina

Posts: 2,729

#21 • • akiapina apinaki
Kiitoksia kaikille kommenteista! Tä on munkin mielestä selvästi mun ehyin kokonaisuus, tosin ton kustannuksella tuli esim. Seattlesta pudotettua Solomon - Don´t Cry ja Hulkkosen remiksi The Presetsin This Boys in Lovesta koska niitä ei saanut tohon mitenkään järkevästi :/

Jotkut ovat kyselleet tarinaa noiden nimien takana, ja pakko myöntää että aikamoisella random modella noi on vedetty :) Miksauksilla kun pitää olla jotkut nimet joilla ne erottaa toisistaan, joten kelailin filejä hieman edestakaisin ja koitin etsiä kuvia jotka sopivat mun mielikuviin. Lisboassa oli mun mielestä vähän tollasta latinoprogemeininkiä, Londonissa ehkä vähän oldskool uk-fiilistä alun epic houseineen ja etenkin ton loppuosan takia. Seattle on mun mielestä taas täydellistä night drive/kaupunki yöllä-soundia niinkuin Ollikin totesi, ja Seattle nyt vaan päätyi mun mielikuvien kohteeksi sateisena ja tyylikkäänä jenkkikaupunkina :)

OlliS, 20.9.2008 14:43:
On tainnu olla Howellsin Renaissance ahkerassa kuuntelussa ;)



Juki54, 17.9.2008 23:01:
Huomaa että on Jodya kuunneltu ;)



Hehe :)) Jody on tosiaan ehkä yks tärkeimmistä dj:stä joista tulee imettyä vaikutteita ja Howellsin The Mix Collection oli aivan mieletön kokonaisuus!

OlliS, 20.9.2008 14:43:
David Garcet: Ero [Karton Schallplatten] *sydän*

tästä tuli kyl sellanen tunnekuohu ku soi tolla Howellsin mixillä ettei hetkeen (ja sopi se kasn tohon Seattleenkin erittäin hyvin!). Mielettömän tunnelmallinen biisi!



Amen *sydän*

Kun kuulin ton ekan kerran niin toi tuli kuunneltua repeatilla muutaman kerran, mussa toi taas aiheutti sen reaktion ettei voinut kuin tuijottaa seinää ja hokea "voi saatana mikä biisi" :D Noi kuiskaukset kyllä kruunaa ton kokonaisuuden, huh heijaa mitä tunnelmointia <3 David Garcetin muutkin biisit on tosi jees kuten Inside Me, Confidence (Ghetto Mix) ja Here Today. Kiitokset vaan Howellsille miehen esittelemisestä!
nenna

Posts: 1,916

#22 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..Silky Sunday <3<3<3

..hyvät mixit juu..london soufaar toimivin..perehdytään lisää..
Gateway

Posts: 1,391

#23 • • Gateway Club Therapy
Lisboastahan se piti kuuntelu aloittaa kun nimibiisi on ykkösenä *köh* ja pakko sanoa että aika vahvaa settiä oli. Etenkin Between U oli todella kova. Omastakin valikoimasta tutut Anime ja Do Not Cross olivat näemmä löytäneet tasavahvoja seuralaisia. Miinusta tulee lopun 3-4 biisistä jotka ainakin minun kohdalla latistivat fiilistä. Sashan remixi oli vielä siinä ja siinä, ei ole tuo uusi Involver lähellekään ykkösen tasolla.

Odottelin että London olisi voinut olla maistuvin kokonaisuus mutta ei tämä Lisboalle pärjännyt, sinänsä kivoja biisejä mutta eivät osuneet mulle ihan täysin. Lopetuksen biisikaksikko oli kyllä todella hieno.

Seattle oli mun mielestä lopulta selkeästi paras näistä kolmesta. Ei heikkoja biisejä ja tunnelmaa löytyi. Akin setit ne ei koskaan petä.
Homegrove

Posts: 2,102

#24 • • Homegrove Further
Jaahas, Lontoo kuunneltu duunimatkalla ja toimi!

Keskivaiheilla mulla hiukan alkoi ajatus harhailla mutta Te Queiro (vaimikäseoli) ja miksaus siitä ulos meinaisi aiheuttaa ojaan ajon. Loppuun menikin sitten vitun kivasti lukuunottamatta sitä vikaa biisiä jossa joko kaivattiin tonnikalaa tai tosi rakkautta. Se oli hirvee.

Muista palautetta loppuviikosta kun tulee samoissa olosuhteissa kuunneltua.

--
Forward thinking house music

Homegrove

Posts: 2,102

#26 • • Homegrove Further
Lisboa:

Muuten meni vähän ohi-sektoriin mutta hyvä saatana se Garcetin biisi oli komia. :o

Tää toimis bileissä kuin nyrkki Tapin perseeseen mutta oli vähän puuduttava kotikuuntelussa, groove ja flow oli kyllä hallussa.

--
Forward thinking house music

Homegrove

Posts: 2,102

#27 • • Homegrove Further
Seattle oli kyllä sarjan paras, ei mitään moitteen sanaa. Tulee pysymään soitossa pitkään.

--
Forward thinking house music

eugina

Posts: 898

#28 • • eugina YleX tt-i *sydän*
maistuvaa settiä, eipä voi muuta sanoa*aplodit*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

akiapina

Posts: 2,729

#29 • • akiapina apinaki
Kiitoksia palautteesta kaikille, mukavaa kuulla että on maistunut :) Arvelinkin että Hanskille tippuu toi Seattle parhaiten :)
Chissà

Posts: 10

#30 • • Edited Chissà
Lisboa oli kyllä nais journey, todellakin!!!

hieno track selection ja mixaus.
Syce

Posts: 1,649

#31 • • Edited Syce
mitäsmitäs... miten tää on menny ihan ohi *eiei* laitetaas lataukseen ku omalle myllylle pääsee.

edit. pitääkös nämä yksitellen ladata? katkes kaikki n.20min kohdilla
akiapina

Posts: 2,729

#32 • • akiapina apinaki

Syce, 3.10.2008 19:12:
mitäsmitäs... miten tää on menny ihan ohi *eiei* laitetaas lataukseen ku omalle myllylle pääsee.

edit. pitääkös nämä yksitellen ladata? katkes kaikki n.20min kohdilla



Joo ilmeisesti noi katkeaa joissain koneissa jos koittaa ladata kaikki kerralla *täh*
Mark

Posts: 7,311

#33 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Ach ja *plur*

Taattua Aki-laatua, itelle maistui toi Lisboa parhaiten, Lontoosta jäi vähän kliininen mielikuva (ts. sopii mukavasti soimaan taustalle), ja Seattle on tosi nättiä diipimpää saundia :) Todella mehukkaita biisejä & melodioita kyllä kaikissa, ja sopii hyvin syksyyn *joo* Vaikee näistä mitään pahaa sanottavaa on keksiä, pyörivät kyl tehokuuntelussa koko syksyn *jiihaa*

Miksausjäljestä nyt on turha edes kommentoida, en vaan keksi mitn moitittavaa.

Thanks, again!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Toykio

Posts: 294

#35 • • Toykio
Namut setit! On siivittänyt mukavasti syksyntyöpäiviä. Lontoo on suokkari. <3
Harmi, ettei miestä päästy kuuntelemaan täällä vaasassa tänään :(
hoopstar

Posts: 472

#37 • • hoopstar hoopstar
Todella hyviä settejä jokainen <3
Londonin lopussa Silky Sundayn Friend saa kyllä kylmät väreet ja hyvän fiiliksen :)