Jotkut ovat kyselleet tarinaa noiden nimien takana, ja pakko myöntää että aikamoisella random modella noi on vedetty :) Miksauksilla kun pitää olla jotkut nimet joilla ne erottaa toisistaan, joten kelailin filejä hieman edestakaisin ja koitin etsiä kuvia jotka sopivat mun mielikuviin. Lisboassa oli mun mielestä vähän tollasta latinoprogemeininkiä, Londonissa ehkä vähän oldskool uk-fiilistä alun epic houseineen ja etenkin ton loppuosan takia. Seattle on mun mielestä taas täydellistä night drive/kaupunki yöllä-soundia niinkuin Ollikin totesi, ja Seattle nyt vaan päätyi mun mielikuvien kohteeksi sateisena ja tyylikkäänä jenkkikaupunkina :)
OlliS, 20.9.2008 14:43:
On tainnu olla Howellsin Renaissance ahkerassa kuuntelussa ;)
Juki54, 17.9.2008 23:01:
Huomaa että on Jodya kuunneltu ;)
Hehe :)) Jody on tosiaan ehkä yks tärkeimmistä dj:stä joista tulee imettyä vaikutteita ja Howellsin The Mix Collection oli aivan mieletön kokonaisuus!
OlliS, 20.9.2008 14:43:
David Garcet: Ero [Karton Schallplatten]
tästä tuli kyl sellanen tunnekuohu ku soi tolla Howellsin mixillä ettei hetkeen (ja sopi se kasn tohon Seattleenkin erittäin hyvin!). Mielettömän tunnelmallinen biisi!
Amen
Kun kuulin ton ekan kerran niin toi tuli kuunneltua repeatilla muutaman kerran, mussa toi taas aiheutti sen reaktion ettei voinut kuin tuijottaa seinää ja hokea "voi saatana mikä biisi" :D Noi kuiskaukset kyllä kruunaa ton kokonaisuuden, huh heijaa mitä tunnelmointia <3 David Garcetin muutkin biisit on tosi jees kuten Inside Me, Confidence (Ghetto Mix) ja Here Today. Kiitokset vaan Howellsille miehen esittelemisestä!