1,348 posts, 68 pages, 580,759 views
Chatte, 20.1.2007 10:49:
Tulipas mieleeni, että tähän topikkiin voisi mainita kirjaharrastajille mahdollisesti mielenkiintoisesta sivustosta www.librarything.com. Siis jos kirjat kiinnostavat siinä määrin, että niitä on tullut hankittua kotiinkin, niin tuonne vaan pitämään katalogia omista kirjoista! Olen kirjannut käyttökokemuksiani kyseisestä palvelusta parin blogin verran (tammikuun 2007 eka ja toka blogi). Tykkään.
Chatte, 20.1.2007 10:41:
Jos Gerritsenit uppoaa, niin kokeile myös Robin Cookia.
Zenni, 24.1.2007 22:53:
Paulo Coelho: Alkemisti
KooKie, 1.2.2007 21:19:
---
---
eikä se tarjonnut mulle myöskään mitään uutta ja ihanaa. Orkut jäivät saamatta. Nih.
homppa, 1.2.2007 21:25:
---
Orkut jäivät saamatta.
---
joskus pelkkä vaatteiden päältä hierominen on ihan kivaa
---
---
Noista muista mä en tiedä, koska harrastan tarkoituksellista fiktiivistä kirjallisuutta aika vähän, mutta mä pelkään, että sä et tule tykkäämään tästä edellämainitusta.
Siitä on pari kesää, kun itse tuon lukaisin pikaisesti läpi, joten saattaa olla, että muisti tekee tepposet. Mun mielestä tää on huono plagiointi ja jonkunlainen Tuhannen ja yhden yön satujen (loistava kirja muuten<3) ja ihan konkreettisten "löydä uusi upea sinä" -oppaiden välimuoto. Ihmiset on hehkutelleet, kuinka mahtava ja elämää muuttava lukukokemus tämä kirja on, mutta mun ei niinkään nöyrä mielipide on, että samalla tavoin mäkin voisin kirjoittaa kaunissanaista sontaa, mitä kukaan ei ymmärrä ja värittää tapahtumista vähän abstrakteja niin, että henkilöhahmot vaikuttavat olevan doupeissa. Kirjallisesti lahjakas perinteisellä tavalla tämä teos ei mielestäni ollut lainkaan, eikä se tarjonnut mulle myöskään mitään uutta ja ihanaa. Orkut jäivät saamatta. Nih.