kap-pu, 28.7.2006 22:17:
Nyt menossa:
Iain M. Banks - Feersum Endjinn
oh, <3 <3 <3
Iain M. Banks on parhautta. Muista lukea pelaaja kans, jos et oo lukenut jo :-)
1,348 posts, 68 pages, 581,409 views
kap-pu, 28.7.2006 22:17:
Nyt menossa:
Iain M. Banks - Feersum Endjinn
jUSSi,
kap-pu, 29.7.2006 18:31:
---
jUSSi,
---
plakkaris on jo aika lailla Banksilta (nimi luetulla kielellä):
Muista Flebasta, Pelaaja, Aseiden käyttö, Tähystä tuulenpuolta, The Algebraist, Against a Dark Background, Inversions, The State of the Art, Complicity. Menossa myös The Wasp Factory.
k1mm0, 19.10.2006 14:08:
ajattelin tällä hetkellä menossa olevan j.t. leroyn sarahin jälkeen
lukea ehkä jonkun bukowskin tai fanten kirjan... mutta en ole kyl
kumpaankaan pahemmin tutustunut, joten jotain kirjavinkkejä olis
hyvä saada.
serge, 19.10.2006 14:14:
John Fante on sitä parasta koskaan. Bandini-sarjan kirjat on hyvä paikka alottaa, listaukset löytyy vaikka Wikipediasta, http://en.wikipedia.org/wiki/John_Fante. Sitten toinen saman superliigan suositus olisi Richard Brautigan.
unitarina, 27.10.2006 19:49:
Elikkäs olen jo aikoja mietiskellyt, että olis kiva jutella lukemistaan kirjoista jonkun sellasen kanssa jota Oikeasti kiinnostaa niistä puhuminen. Lähipiiri kun on jo ehtinyt vähän kyllästyä Nyt olisin siis etsiskelemässä "kirjakerhoa", joka kokoontuis paremman puutteessa vaikka kahviloissa luettuaan saman kirjan (tai miksei vaikka eri kirjojakin) ja vertailee kokemuksia jne. Itse olen aika jämähtänyt fantaisia- osastolle ja haluaisin saada uusia näkökantoja fiktioon ja faktaan, historiaan ja nykypäivään. Jos jossain on jo tämäntyyppinen ryhmittymä niin olisin mielelläni liittymässä tai sitten voidaan muutaman ihmisen kanssa pistää oma pulju pystyyn
Toivottavasti muitakin samaa etsiviä löytyy ja pääsen vihdoin... purkautumaan