1,348 posts, 68 pages, 580,918 views
alya:
Da Vincin koodi meni parissa illassa. Erittäin kevyttä luettavaa, dekkarina tietty lattea ja suorastaan lapsellinen. Tietosisältö kuitenkin yleissivistävä ja itse Graalin tarina oli mulle ainakin avartava. Mielenkiintoista, kun omista maalauksistakin löytää yllättäin graal-symboliikkaa..
typo:
Käytännössä luen kirjaa aina töihinmennessä ja töistätullessa, kun metrossa + bussissa on yhteensä noin 45min aikaa. Menee työmatkat ihan hujauksessa ja saa sopivasti ajatukset irti työasioista.
Verano:
---
eilen yhellä jannulla oli salilla kirja mukana. okei jos nyt polkee puol tuntia niin siinä voisi ehkä lukea muutakin kuin lehteä, mut tää tyyppi luki sitä kirjaa sarjojenkin välillä sen jonku minsan verran :O
typo:
---
Verano:
---
eilen yhellä jannulla oli salilla kirja mukana. okei jos nyt polkee puol tuntia niin siinä voisi ehkä lukea muutakin kuin lehteä, mut tää tyyppi luki sitä kirjaa sarjojenkin välillä sen jonku minsan verran :O
---
Hehe, mä oon just tollanen; luen kirjaani aina steissillä rullaportaissakin, vaikkei semmoinen lyhyt pätkä kestä kuin 20 sekuntia.
.pi.
Zeta:
Esko Valtaoja, Juha Pihkala : Nurkkaan ajettu Jumala