oon koko tän ajan ku täällä oon ollut, ni kuunnellut yheltä ihmiseltä niin paljon paskaa "hymyssä suin"... tää henkilö nauttii ihan uskomatonta pomon suosiota, ei oikein osaa mitään, ja sen tekemiä virheitä vähätellään. kaikki muut täällä korjailee sen virheitä, mutta se on niiiiin hyvä ja vaikka mitä muuta
sillä on joku vitun asennevamma mua kohtaan (noi yhet työkamut sanoo et se kokee mut jotenki uhkana
) ja se naljailee joka asiasta. koitan vältellä sitä täällä, koska en jaksa sitä ja sen seurassa saa muutenki olla tosi varovainen mitä sanoo, koska se menee kielimään kaikesta pomolle (tää tyyppi on siis yli viiskybänen...)
toi akka joskus alko naljailee mulle jotain viitaten mun ikään (läpällä vissiin) ja sanoin sille kans läpällä et "nyt mummeli hiljaa". no ei mee kauaa ku pomo ja hallintosihteeri kokoontuu mun huoneeseen, ja pyytää lopettamaan kiusaamisen
okei, selvä, kaikille ei uppoo kaikki vitsit...
tässä viimosempia ton akan letkautuksia....
työ"kamu": noin ruman kuvan olit mirosta laittanut lehteen...
mä: mitenni ruman?
t: ja tollanen iso lippis päässä...
m: mitenni iso? ei se oo iso...
t: no onhan se, korvathan sitä kannattelee...
t: noni, nyt voitki ottaa sit ton ruman sormuksen sormestas, (ku mentiin kihloihin, ja mul on keskisormessa sormus, siitä siis puhu) ei keskisormessa sormusta pidetä...
m: täh, ei se oo ruma, ja miksei muka?
t: no ei vaan pidetä. ja rumahan toi on.
ja nääki, tiuskimalla... ei voi kässää
tein tänään töissä nuudeleita, ja se pussi meni rikki ja muutama nuudelinpalanen tippu lattialle. en kerennyt mitään viel tekeen, ku tää alko huutaan et "siivoo"!! siivosin ne (ja oisin tosiaan älynnyt ihan ilman sen meuhkaamistakin) ja laitoin nuudelit mikroon. sit ku otin ne sieltä, ni en kerennyt ku lautasen siihen tasolle laskemaan, ni tää tempas mikrokuvun, ja alko peseen sitä samalla meuhkaten, et tää ois pitänyt pestä, pitäiskö välillä ajatella muitakin täällä...
mä myös näytän variksenpelättimeltä, kerran mä sen sanojen mukaan seisoin assalla ku mikäki irtopirkko... (kello oli jtn 16.25 ja olin lähössä kotiin, poltin siin ulkona vaan eka yhen tupakin)
viime viikolla kysyin siltä yhtä asiaa, ja se sano ettei oo sitä tehnyt, sanoin et täs koneella näkyy et laatinyt xxxxx xxxxxxxx, et tiijätkö tästä jotain... paiskas luurin kiinni....
sit menin tonne toiselle käytävälle missä senkin huone on, ni se oli just raahaamassa yhen tyypin huoneeseen tuolia (siellä oli asiakas ja ovi auki) ja samalla se huutaa mulle, et "mä en oo tehnyt sitä mistä mua syytit" sanoin etten syyttänyt, vaan että kysyin, ni se vaan jatkaa et " kyllä syytit, toi sun asentees on ku yleisellä syyttäjällä"... ja se asiakas kuuli kaiken
en tiiä, toivottavasti saisin sen uuden työn pian, ei täällä jaksa... yhellä mun työkamulla oli vähän huono päivä tossa viime viikolla ja murjotti tietokoneensa takana, muut älyttiin jättää se rauhaan, ni tää ärsyttävä tapaus kulki sen huoneen ohi vissiin kolme kertaa, ja ku tää kivempi työkamu ei sanonut mitään, ni tää yks meni kanteleen pomolle, et häntä ei moikata.
vittu!!!!!!!!!!!!