.LABYRINTH // LASERPOINT 18.4.2009 @ Helsinki

947 posts, 48 pages, 245,650 views

Timce

Posts: 5,381

#901 • • Timce

ezzy, 28.4.2009 04:48:
Soittiko kukaan tapahtumassa muuten enää teknareilla mitään?



Dixon & Alkemist (Hytky) ainakin varmasti. Muuten taitaa olla aika hiljaista.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

tumpsi

Posts: 2,553

#902 • • tumpsi rekisteröitymätön

Timce, 28.4.2009 07:04:
---
ezzy, 28.4.2009 04:48:
Soittiko kukaan tapahtumassa muuten enää teknareilla mitään?

---


Dixon & Alkemist (Hytky) ainakin varmasti. Muuten taitaa olla aika hiljaista.


päälavallakin soitettiin alkuillasta, mutta vain pari biisiä.
MRC

Posts: 1,346

#903 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Nyt pitää antaa pojille positiivista palautetta :) Tol 2009 videol soi aivan törkeen kova biisi :P

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Jahas

Posts: 1,435

#904 • • Jahas

ezzy, 28.4.2009 00:16:
---
Sunshine^82, 28.4.2009 00:07:



Mikä biisi tässä soi, erittäin tuttu?! :)

---


Jengi valittaa palautteissakin, että liian proget bileet ja sit pistetään tollanen unelias brittipoppiroska soimaan vuosikymmenen parhaiden bileiden tunnariks, voi morjes :)



:D
Monikohan on mahtanut tollasta valittaa, 1 vai peräti 2? Edelleen haluisin kyl tietää kuka sitä progea soitti ja mitäs biisejä? Omiin korviin sitä ei kantautunut :(
FinnRaver

Posts: 240

#905 • • FinnRaver

ezzy, 28.4.2009 00:16:
Coldplay - Viva La Vida. Remixistä ei hajuakaan. (lisätään nyt vielä, että karmea biisi pilaa ton videon) no pun intended remixaajille. Jengi valittaa palautteissakin, että liian proget bileet ja sit pistetään tollanen unelias brittipoppiroska soimaan vuosikymmenen parhaiden bileiden tunnariks, voi morjes :)



Kyllä, aivan liikaa soi tämän tapanen proge/vokaaliproge/trenditranceilu.. (kiitos sille joka ton trendisanan heitti ilmoille) sitä kiksua nyt olisi kaivattu enemmän kuten esimerkiksi edellisissä Laserpointissa Aly & Fila soittivat. Ensivuonna sit tyyliin Daniel Kandia tai Andy Bluemania kehiin, kiitos!

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

Jone

Posts: 8,258

#906 • • Jone Archibald Haddock

FinnRaver, 28.4.2009 11:54:
Kyllä, aivan liikaa soi tämän tapanen proge/vokaaliproge/trenditranceilu.. (kiitos sille joka ton trendisanan heitti ilmoille) sitä kiksua nyt olisi kaivattu enemmän kuten esimerkiksi edellisissä Laserpointissa Aly & Fila soittivat. Ensivuonna sit tyyliin Daniel Kandia tai Andy Bluemania kehiin, kiitos!



Nyt ei kyllä jummarra ollenkaan. Olisko pääarena siis pitänyt mielestäsi valjastaa alusta loppuun übernostatuskiksulle ja onko oikeasti mielestäsi huono asia ettei niin tehty?

Itse en sattuneesta syystä ehtinyt itse bileistä juurikaan nauttimaan, mutta jos olisin ehtinyt niin olisin todennäköisesti viihtynyt juurikin siksi ettei juustoa ollut tarjolla alkuillasta pilkkuun. Mä kun en kestä sitä loputtomiin eikä kyllä kestä kovin moni muukaan.

Nämä on toki makuasioita, mutta mun tekee mieli väittää ettei sitä loputonta juustoa halua kukaan muu kuin pieni porukka vastikään elektronisen musiikin löytäneitä ihmisiä ja muutama hassu kiksuun totaalisesti pärähtänyt friikki.
Avatar
#907 • • Sunshine^82 Guest

ezzy, 28.4.2009 00:16:
---
Sunshine^82, 28.4.2009 00:07:



Mikä biisi tässä soi, erittäin tuttu?! :)

---


Coldplay - Viva La Vida. Remixistä ei hajuakaan. (lisätään nyt vielä, että karmea biisi pilaa ton videon) no pun intended remixaajille. Jengi valittaa palautteissakin, että liian proget bileet ja sit pistetään tollanen unelias brittipoppiroska soimaan vuosikymmenen parhaiden bileiden tunnariks, voi morjes :)



Muokataas hieman uudestaan kirjoitusta..

Niin siis kyseessähän oli Flightin & Orionin remix kyseisestä raidasta mikä tossa edellä jo selviskin, mikä soi vikana biisinä heidän setissään. :) Minusta oiva valinta videoon! *sydän*
nuance

Posts: 1,963

#908 • • nuance cov ops, combat, sunrise

ezzy, 28.4.2009 04:48:
Soittiko kukaan tapahtumassa muuten enää teknareilla mitään?



Soitin oman puoliskoni 4 dekin battlesta teknarein. Tosin ne komens traktor scratchia mut kuitennii.
villelope

Posts: 2,846

#909 • • villelope Lope of Lope & Kantola

FinnRaver, 28.4.2009 11:54:
---
Ensivuonna sit tyyliin Daniel Kandia tai Andy Bluemania kehiin, kiitos!


Daniel Kandi on tulossa touko-kesäkuun taitteessa Helsinkiin soittamaan. Andy Bluemanin profiili taasen ei ole vielä niin kova, että sillä saataisiin Kaapelia täyttymään.

Kuulun siihen osastoon, jolle viime vuonna Aly & Filan (kumpi nyt ikänä olikaan paikalla fyysisesti) setti meni tyystin ohisektoriin.

Makuja on monia, ja silloin tällöin mä tykkään kiistellä niistä. *hymy*

Ehkä ens vuonna tulee vähän menevämpää kiksua pääareenalla. Uskon kuitenkin että osasyy siihen miksi nyt mentiin rauhallisesti johtui siitä, että headliner aloitti rauhallisesti (ja varmasti tähän osattiin varautua), sekä se fakta että kotimaan kovin kiksukaksikko soitti jo ysiltä ehtiäkseen toiselle keikalle naapurimaahan ajoissa. Jos tilanne olisi ollut toinen, olisi illan soundikin voinut olla hivenen erilainen.

Kuitenkin, liputan tän illan lineupin soundimaailmoineen äärimmäisen onnistuneeksi.
FinnRaver

Posts: 240

#910 • • FinnRaver

Jone, 28.4.2009 12:04:
Nyt ei kyllä jummarra ollenkaan. Olisko pääarena siis pitänyt mielestäsi valjastaa alusta loppuun übernostatuskiksulle ja onko oikeasti mielestäsi huono asia ettei niin tehty?

Itse en sattuneesta syystä ehtinyt itse bileistä juurikaan nauttimaan, mutta jos olisin ehtinyt niin olisin todennäköisesti viihtynyt juurikin siksi ettei juustoa ollut tarjolla alkuillasta pilkkuun. Mä kun en kestä sitä loputtomiin eikä kyllä kestä kovin moni muukaan.

Nämä on toki makuasioita, mutta mun tekee mieli väittää ettei sitä loputonta juustoa halua kukaan muu kuin pieni porukka vastikään elektronisen musiikin löytäneitä ihmisiä ja muutama hassu kiksuun totaalisesti pärähtänyt friikki.



No mun mielestä tän kokoluokan bileissä pitäis olla tyyliin jokaiselle jotakin, eikä mennä samalla tyylillä kokoiltaa tai et pari hassua menevää biisiä taikka Orkidean setin viimenen puol tuntia sitä menevää nostatus trancea. Kuten viittasin tos ni edellisenä vuonna oli Aly & Fila soittamassa sitä juustoista yyberkiksua, mitä todellakin toivon tällasiin hallibileisiin ja varsinki laserpointiin.

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

nuance

Posts: 1,963

#911 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Jone, 28.4.2009 12:04:
Nyt ei kyllä jummarra ollenkaan. Olisko pääarena siis pitänyt mielestäsi valjastaa alusta loppuun übernostatuskiksulle ja onko oikeasti mielestäsi huono asia ettei niin tehty?



Vitut. Kiksut Suomenlahteen ja tilalle junkkaa. Se nyt vaan on Maailman Parasta Musaa. Sori nyt vaan kiksupetterit, teillä on huono maku ja haisette pahalle.
Jone

Posts: 8,258

#912 • • Edited Jone Archibald Haddock

FinnRaver, 28.4.2009 12:14:
No mun mielestä tän kokoluokan bileissä pitäis olla tyyliin jokaiselle jotakin, eikä mennä samalla tyylillä kokoiltaa tai et pari hassua menevää biisiä taikka Orkidean setin viimenen puol tuntia sitä menevää nostatus trancea. Kuten viittasin tos ni edellisenä vuonna oli Aly & Fila soittamassa sitä juustoista yyberkiksua, mitä todellakin toivon tällasiin hallibileisiin ja varsinki laserpointiin.



Mun mielestäni tässä nyt pyrittiin paljon kattavammin siihen että jokaiselle olisi jotain kun tossa sun ehdotuksessasi pyrittäisiin vaikka selkeästi toisin uskotkin. Mut joo, intressejä on monenlaisia ja ne tuppaavat muuttumaan vuosien saatossa. Pystyn hyvin kuvittelemaan, että olisin postannut ton sun postauksesi... no, vaikkapa nyt 6 vuotta sitten.

nuance, 28.4.2009 12:14:
Vitut. Kiksut Suomenlahteen ja tilalle junkkaa. Se nyt vaan on Maailman Parasta Musaa. Sori nyt vaan kiksupetterit, teillä on huono maku ja haisette pahalle.



No mut junkkahan ON hyvää. Alan vihdoin jopa oppimaan miten sitä tanssitaan: tuoppi kädessä. ^_^
mastream

Posts: 549

#913 • • mastream

Timce, 28.4.2009 07:04:
---
ezzy, 28.4.2009 04:48:
Soittiko kukaan tapahtumassa muuten enää teknareilla mitään?

---


Dixon & Alkemist (Hytky) ainakin varmasti. Muuten taitaa olla aika hiljaista.



Minkäslaista teknoa muuten parivaljakko pyöritteli?
-nini-

Posts: 13

#914 • • -nini-
Mten niin kiksua kuuntelee vain pieni porukka just konemusiikin löytäneitä tai pelkästään friikit, tuohan nyt on jo aika paksua!!

Laserin vaihtoehdot oli joko kuunnella sitä tylsää trendi trancee koko ilta tai väkisin tunkee sinne junkka saunaan, no sille nyt ei voitu mitään että ei saatu enempää areenoita käyttöön, mutta ei se tarkota sitä että dj:t soittaa sitten siinä isolla areenalla samaa musiikkia koko illan.
Jone

Posts: 8,258

#915 • • Edited Jone Archibald Haddock

-nini-, 28.4.2009 12:38:
Mten niin kiksua kuuntelee vain pieni porukka just konemusiikin löytäneitä tai pelkästään friikit, tuohan nyt on jo aika paksua!!



Varmasti se sun näkökulmastasi sitä onkin ja sitäpaitsi mä en sanonut noin. :)

Huomauttaisin kuitenkin, että mä olen sua 11 vuotta väsyneempi ja mun korvani ovat saaneet jo cheddarista liian isoina annoksina tarpeekseen. Sama koskee suurinta osaa muistakin kauan bileissä käyneistä ihmisistä ja läheskään kaikille kiksu ei ole mikään the juttu edes aluksi. Mulle se sitä oli polkan ohessa, mutta nykyään sydän ja sielu lepää mieluummin vähän rauhallisemmissa jutuissa, joita ei ole tungettu täyteen alleviivaavaa ja ilmiselvää nyanssipuuroa.

Sama suomeksi:
Kiksussa on liikaa tavaraa ja se on liian nopsaa tranceksi. IMO, of course. :)

-nini-, 28.4.2009 12:38:
Laserin vaihtoehdot oli joko kuunnella sitä tylsää trendi trancee koko ilta tai väkisin tunkee sinne junkka saunaan, no sille nyt ei voitu mitään että ei saatu enempää areenoita käyttöön, mutta ei se tarkota sitä että dj:t soittaa sitten siinä isolla areenalla samaa musiikkia koko illan.



Olen täysin eri mieltä ja se kirjattakoon sanotuksi. "Trenditrancesta" en edes sano mitään, mutta sen sanon että siellä "saunassa" soi paljon muutakin kuin junkkaa ja että pääareenan soundi ei ollut alusta loppuun samaa. Jos mä tiedän tämän vaikka en piipahtanut Merikaapelihallissa kuin about kerran settiä kohti ja 5 minuuttia kerrallaan, niin en tiedä missä bileissä sä olet ollut.

Mut hei, nyt mä olen omalta osaltani valmis tämän keskustelun kanssa. Mulle on lopulta aivan sama kuka tämän asian kanssa on "oikeassa." *joo*
nuance

Posts: 1,963

#916 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Jone, 28.4.2009 12:49:
Mulle on lopulta aivan sama kuka tämän asian kanssa on "oikeassa." *joo*



No mut kerron kuitenkin: mä.

Jone anna tissikuvia. Saat pusun.
Jone

Posts: 8,258

#917 • • Jone Archibald Haddock

nuance, 28.4.2009 12:56:
Jone anna tissikuvia. Saat pusun.



Can has. Pistän itselleni lapun ja laitan tulemaan sulle heti kun ehdin. :)
nuance

Posts: 1,963

#918 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Jone, 28.4.2009 12:58:
Can has. Pistän itselleni lapun ja laitan tulemaan sulle heti kun ehdin. :)



*pus* *pus*

sait kax!
ezzy

Posts: 8,060

#919 • • ezzy Droid-pappa

Juki54, 28.4.2009 10:18:
---
ezzy, 28.4.2009 00:16:
---
Sunshine^82, 28.4.2009 00:07:



Mikä biisi tässä soi, erittäin tuttu?! :)

---


Jengi valittaa palautteissakin, että liian proget bileet ja sit pistetään tollanen unelias brittipoppiroska soimaan vuosikymmenen parhaiden bileiden tunnariks, voi morjes :)

---


:D
Monikohan on mahtanut tollasta valittaa, 1 vai peräti 2? Edelleen haluisin kyl tietää kuka sitä progea soitti ja mitäs biisejä? Omiin korviin sitä ei kantautunut :(



Olet ollut unessa tai sit et enää muista mitä trance on. Kyllä se alkuilta oli Kunnariin asti todella progea matskua. Omasta mielestäni ihan hyvää progea/techiä mitä sitten olikaan. Laadusta ei ollutkaan kysymys.

Kato vaikka soittolistoja, orion ja flight ei soittaneet sun mielestä ainuttakaan progea?
En nyt halua loukata ketään, mutta on toi nyt aika naurettavaa väittää ettei siellä soinut proge ja letkeä tech house tms. klo 23.30 paikkeilla vielä ja että kukaan ei palautteissa olisi siitä nurissut. Silmät auki, Juki
akiapina

Posts: 2,729

#920 • • akiapina apinaki

ezzy, 28.4.2009 13:07:
---
Juki54, 28.4.2009 10:18:
---
ezzy, 28.4.2009 00:16:
---
Sunshine^82, 28.4.2009 00:07:



Mikä biisi tässä soi, erittäin tuttu?! :)

---


Jengi valittaa palautteissakin, että liian proget bileet ja sit pistetään tollanen unelias brittipoppiroska soimaan vuosikymmenen parhaiden bileiden tunnariks, voi morjes :)

---


:D
Monikohan on mahtanut tollasta valittaa, 1 vai peräti 2? Edelleen haluisin kyl tietää kuka sitä progea soitti ja mitäs biisejä? Omiin korviin sitä ei kantautunut :(

---


Olet ollut unessa tai sit et enää muista mitä trance on. Kyllä se alkuilta oli Kunnariin asti todella progea matskua. Omasta mielestäni ihan hyvää progea/techiä mitä sitten olikaan. Laadusta ei ollutkaan kysymys.

Kato vaikka soittolistoja, orion ja flight ei soittaneet sun mielestä ainuttakaan progea?
En nyt halua loukata ketään, mutta on toi nyt aika naurettavaa väittää ettei siellä soinut proge ja letkeä tech house tms. klo 23.30 paikkeilla vielä ja että kukaan ei palautteissa olisi siitä nurissut. Silmät auki, Juki



Katoin ton biisilistan ja kyllä mä laittaisin sen enemmänkin melodisen housen alle kuin progen, ja sama koskee myös tota Tampere House Mafian Bootlegia. Tosin vuonna 2009 ihmiset näyttävät lyövän progeleiman kaikelle soundille mikä on vähän hillitympää (ts. tylsää kuulijan mielestä). Proge nyt on käsitteenä muutenkin IMO vähän teennäinen ja enemmänkin ehkäpä tapa rakentaa settiä koska monen "proge-dj":n setit sisältää nykyään lähes kaikkia genrejä aina deep housesta suht dubiin teknoon. Ja kun kuuntelee Beatportin Progressive House-osion topkymppiä Deadmau5eineen ja Guru Joshin Infinityineen niin ei sillä kyllä ainakaan oo mitään tekemistä sen soundin kanssa minkä mä miellän progeksi :S Mut ehkäpä nä on just niitä makuasioita.