FORCE - Episode V // Revenge of the Dark Lord // 07.11.2008 // Tampere

129 posts, 7 pages, 27,163 views

kinderi

Posts: 1,783

#121 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

astaroth, 10.11.2008 15:24:
---
kindertin, 9.11.2008 22:30:
Illan huippuhetki oli kiutenkin se,kun tuntematon mimmi tuli ihan pokkana kysymään multa "jos mä tarjoon sulle juoman,ni nussitsä mua tikkarilla?" Ai jestas et mul oli hauskaa *nauru*

---

se, että sulta kysyttiin tota, vai se että sait ilmaisen juoman ja sait nussia tikkarilla?


*vink* *hih*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#122 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

UzU, 10.11.2008 19:59:
---
astaroth, 10.11.2008 15:24:
---
kindertin, 9.11.2008 22:30:
Illan huippuhetki oli kiutenkin se,kun tuntematon mimmi tuli ihan pokkana kysymään multa "jos mä tarjoon sulle juoman,ni nussitsä mua tikkarilla?" Ai jestas et mul oli hauskaa *nauru*

---

se, että sulta kysyttiin tota, vai se että sait ilmaisen juoman ja sait nussia tikkarilla?

---


miks et vastaa?



Vastaan heti kun ehdin *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

axl83

Posts: 14

#123 • • axl83
Oli kyl asialliset mätöt pitkästä aikaa, kiitos siitä! Pakko vaan on viel itekki valittaa volumesta, tinnittää vieläki vähä - siis tiistaina.

Korvatulppiakin olis kuulemma ollut tarjolla, mutta ei siinä olotilassa sellasia tullu ajateltua :)
André

Posts: 457

#124 • • André Madwave, Force
Aivan loistavat ja onnistuneet bileet.

Itseltäni tuntuu aina vaan vähenevän aika mitä tanssimiseen saa käytettyä, mutta kaikki setit mitkä ehdin kuulla olivat kyllä loistavia. Varsinkin tummalla puolella jalka kyllä nousi koko ajan kun siellä olin ja valoisalla puolella myös, vaikka täytyy myöntää että en Kohlin setin lisäksi paljon muita ehtinyt kuulla. Meken setti jäi valitettavasti työ kiireiden lomassa kuulematta tällä kertaa, mutta muuten tumma puoli oli kuin minulle tehty *sydän* *pahis*

Kiitokset myös kaikille bilettäjille, sekä erityisesti kaikille tutuille. Toivottavasti ehdin kaikkia moikata *pepsodent*

Kiitokset myös loppu Force tiimille, sekä Beliarille valoista ja tietenkin Yo-talon henkilö kunnalle. *aplodit*

And something in english allso. Frist of all the party was successful in every way. Big big thanks for Garbo and Kohl for their sets, especially for Kohl: That was, hmm.... MASSIVE. I mean it, havent heard such a wonderful gig, from a man with only few gigs behind him. This was the third time he played and I can allmost promise that this man will be big some day.

André
Ozma

Posts: 867

#128 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

André(cosmo), 15.11.2008 14:23:
---
Marzu, 15.11.2008 01:29:
http://ozma.kuvat.fi/kuvat/FORCE-Episode_V-Revenge_of_the_Dark_Lord_7.11.2008_Tampere/
Videoo *hymy*

---


Muuten ihan hyvä, mutta kun ei kuulu sitä bassoa niin meidän kaikkien tanssimiset näyttää hiukan aneemiselta. *pepsodent*


Ens kerralla meillä on nauhotusjärjestelmä suoraan mikseripöydästä 5000eur AVCHD kameraan, ettei tuu sit vääriä vaikutelmia *reps*
André

Posts: 457

#129 • • André Madwave, Force

Ozma, 15.11.2008 15:30:
Ens kerralla meillä on nauhotusjärjestelmä suoraan mikseripöydästä 5000eur AVCHD kameraan, ettei tuu sit vääriä vaikutelmia *reps*



Ei muuten ole, jos me ei anneta siihen lupaa *lmao*