FORCE - Episode V // Revenge of the Dark Lord // 07.11.2008 // Tampere

129 posts, 7 pages, 27,170 views

ravec

Posts: 1,102

#101 • • ravec
Olihan kekkerit *nauru* *hymy* *uupumus*

Pää-arenalla oli kovat sedät vääntämässä kovempaa ja monipuolisempaa tummaa settiä.
Tällä kertaa toimme Dj kilpailun kautta lightsidelle esiintymään 4 suomalaista ja yhden uk Dj.

Kokoonpano tuntui toimivan ja molemmilla puolilla riitti erilaista tarjontaa.

Kiitos illan artisteille, musiikissa oli voimaa
Kiitokset Herra Beliarille ja hänen avustajalleen valojen toimivuudesta seteissä,
Hiltuselle ja Jerelle -homma toimi, Forcen poppoolle ja yo-talon henkilökunnalle.


Omat kiitokset: Avangionille, Ozmalle, Marzulle, Ernolle ja Korhoselle
Marzu

Posts: 13

#102 • • Marzu

ravec, 9.11.2008 13:41:


Omat kiitokset: Avangionille, Ozmalle, Marzulle, Ernolle ja Korhoselle



Kiitos itsellesi *hymy*

Oli mukavat pippalot! *jiihaa*
Ozma

Posts: 867

#103 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Huh, kyllä oli pirskeet. Molemmilla puolilla pauhas niin hyvin musiikkia, että välillä oli parempi olla molempien salien keskellä :D

Meke - Kyllä sä vaan osaat :)
UK - vahvistus Light Sidellä oli kyllä *sydän* Ihan mahtavaa paukutusta!
Neon - Missasin kun olin puolvälissä, mutta ne mitä kuulu niin puuuuuuuuuh - ens kerralla kyllä seison eturivissä koko setin!
Proteus - En tiedä johtuko volan nostamisesta vai mistä, mutta biiseissä ei ollut mitään tarttumispintaa. Kaikki pauhas vaan helvetin lujaa tärykalvoille, mutta biiseistä ei oikeen mitään saanut selvää *ding*

Ens kerralla sitten liimaatte sen masterin siihen yhteen asentoon ja annatte olla siinä! *grr* *nauru*

Kiitos kaikille sosiaalisenpuolentäyttäneille henkilöille: Ravec, Andre, Cobrian, Starfish ja monet muut *sydän*
ohgreat

Posts: 361

#104 • • ohgreat Efialtes (Distortion)

mötzki, 8.11.2008 14:07:
...mutta kukas se stylen soittelija sitten olikaan kun en muista mihin aikaan se siellä soitteli... mut ainaki brennanin mementon soitti....



Veikkaan täs tapaukses itteeni, koska mun käsittääkseni kukaan muu ei stylee siel soittanu...itse levyä en oikeestaan ees muista soitinko *lmao*...mukana se ainaki oli. Nii joo...ja olin myös ainoo kuka light sidel soitti vinyylii...eli tää kertonee myös.

Mitä bileisiin tulee ni erittäin iso käsi järkkäävälle poselle. Olin ite tosi tyytyväine kaiken toimivuuteen ja muutenki bileiden hyvään tasoon. *joo* Musa oli hyvää overall, ja matkaseuraki rokkas. Kiitos!
noemi

Posts: 535

#105 • • noemi

ohgreat, 9.11.2008 16:02:
---
mötzki, 8.11.2008 14:07:
...mutta kukas se stylen soittelija sitten olikaan kun en muista mihin aikaan se siellä soitteli... mut ainaki brennanin mementon soitti....
---

Veikkaan täs tapaukses itteeni, koska mun käsittääkseni kukaan muu ei stylee siel soittanu...itse levyä en oikeestaan ees muista soitinko *lmao*...mukana se ainaki oli. Nii joo...ja olin myös ainoo kuka light sidel soitti vinyylii...eli tää kertonee myös.

Mitä bileisiin tulee ni erittäin iso käsi järkkäävälle poselle. Olin ite tosi tyytyväine kaiken toimivuuteen ja muutenki bileiden hyvään tasoon. *joo* Musa oli hyvää overall, ja matkaseuraki rokkas. Kiitos!



Vahvistan epäilyn...Memento & Efi nähty yhdessä dekkien takana!

t: matkaseura *vink*

P.S.
Kansansuosikit Neon & Proteus veti tuvan ehkä hieman liianki täyteen, mut olipa ainakin tunnelmaa...Kiitokset reippaille järjestäjille ja reilulle baarihenkilökunnalle, onnistunut ilta!

--
Oikeutta koneille!

Emma

Posts: 54

#107 • • Emma
taisipa olla vuoden parhaat bileet tampereelle *pihkassa**jiihaa* kiitos upeista bileistä *sydän*
Meke

Posts: 2,083

#108 • • Meke GT Digital, BCN Records


Lisää tulee myöhemmin

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

kinderi

Posts: 1,783

#109 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ahiiihihiiiihii, mulla oli pitkästä aikaa ihan aikuisten oikeesti TOSI KIVAA *hihu*
Paikalle päästiin,niinno, just ennen Neonin settiä *nauru*
Oli niiiin kivaa settiä,voi että *sydän*

Sitten se seuraaja, Garbo vaimikäsenytoli, JUMANKAUTA MITEN LOISTAVAA!!!!
Ikinä en edes ollu kuullu kyseistä nimeä,saati musiikkia ( *blush* ) Jotenkin toimi mulle kun nyrkki silmään *sydän* *plur*

Proteuksen setti ei yllättäny,ihan loistavaa niinkun aina *sydän*

Valivali: Jengiä oli ehkä hilkun liikaa,tanssiminen meinas olla melko mahdotonta jos ei halunnu koko ajan huitoa taikka potkia vieressä/edessä olijoita(pyysin mielestäni anteeks kaikilta..) :(

Illan huippuhetki oli kiutenkin se,kun tuntematon mimmi tuli ihan pokkana kysymään multa "jos mä tarjoon sulle juoman,ni nussitsä mua tikkarilla?" Ai jestas et mul oli hauskaa *nauru*

Kotimatkalla meinas tulla väsy,josta ei sit ollu tietookaan kun piti nukkumaan mennä. Nyt kyllä väsyttää.

Tietää että on ollu kivaa kun on jalat näin kipeenä *hihu*

Tällästä lisää *aplodit*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tr3montt

Posts: 186

#110 • • tr3montt

kindertin, 9.11.2008 22:30:

Illan huippuhetki oli kiutenkin se,kun tuntematon mimmi tuli ihan pokkana kysymään multa "jos mä tarjoon sulle juoman,ni nussitsä mua tikkarilla?" Ai jestas et mul oli hauskaa *nauru*



*jeesus**piis**klubitus**super**yingyang**nuotti*
Kohl

Posts: 18

#111 • • Kohl DJ - UK
Thanks to everyone who made it possible for me to come over to play with special thanks to Sergei and Andre aswell as Toni, Harri, Meke and anyone i spoke to.

You made us feel at home and enjoyed playing my first set for Tampere.

We have some very special memories of our first trip to Finland and glad you all had a good night.

We also cant wait to come again maybe soon !
Decion

Posts: 1,569

#112 • • Decion Koneradio

Kohl, 10.11.2008 15:12:
Thanks to everyone who made it possible for me to come over to play with special thanks to Sergei and Andre aswell as Toni, Harri, Meke and anyone i spoke to.

You made us feel at home and enjoyed playing my first set for Tampere.

We have some very special memories of our first trip to Finland and glad you all had a good night.

We also cant wait to come again maybe soon !



well thanks to you from your great set! *vink*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Avatar
#113 • • astaroth Guest

kindertin, 9.11.2008 22:30:
Illan huippuhetki oli kiutenkin se,kun tuntematon mimmi tuli ihan pokkana kysymään multa "jos mä tarjoon sulle juoman,ni nussitsä mua tikkarilla?" Ai jestas et mul oli hauskaa *nauru*


se, että sulta kysyttiin tota, vai se että sait ilmaisen juoman ja sait nussia tikkarilla?
Proteus

Posts: 968

#114 • • Proteus
Jees kiitos kaikille kanssa-bilettäjille ja järkkareille hienoista kemuista!

Pakko laittaa tänne viesti kun tuli kohellettua keikan aikana noin puolivälissä settiä sen verran taidokkaasti kun otin vahingossa soivan biisin kaksi kertaa pois soittimesta*nauru*.. joten pahoittelut siitä, alkaa näköjään vanhuus iskeä meikäläiseen kun en edes ollut tarpeeksi humalassa moiseen suoritukseen ha ha!*vink*

Volan tasosta sen verran että itse asiassa laskin volyymeja dj mikseristä kun aloitin soittamaan Garbon jälkeen ja en tiedä sitten onko master-volaa nostettu meitsin setin aikana pää pa:sta tai sitten vanhuus iskee myös kuuloon niinkuin se on tainnu tehdäkin kaikkien keikkavuosin aikana.*vink*

Love Harri XXX
UzU

Posts: 2,361

#115 • • UzU [33100]

astaroth, 10.11.2008 15:24:
---
kindertin, 9.11.2008 22:30:
Illan huippuhetki oli kiutenkin se,kun tuntematon mimmi tuli ihan pokkana kysymään multa "jos mä tarjoon sulle juoman,ni nussitsä mua tikkarilla?" Ai jestas et mul oli hauskaa *nauru*

---

se, että sulta kysyttiin tota, vai se että sait ilmaisen juoman ja sait nussia tikkarilla?



miks et vastaa?
Ozma

Posts: 867

#116 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Kohl, 10.11.2008 15:12:
Thanks to everyone who made it possible for me to come over to play with special thanks to Sergei and Andre aswell as Toni, Harri, Meke and anyone i spoke to.

You made us feel at home and enjoyed playing my first set for Tampere.

We have some very special memories of our first trip to Finland and glad you all had a good night.

We also cant wait to come again maybe soon !


You are always welcome to come back! Your set was the best *sydän* Hopefully we have the honor to hear you again (and probably at main stage)!
Kohl

Posts: 18

#117 • • Edited Kohl DJ - UK

Ozma, 10.11.2008 21:58:
---
Kohl, 10.11.2008 15:12:
Thanks to everyone who made it possible for me to come over to play with special thanks to Sergei and Andre aswell as Toni, Harri, Meke and anyone i spoke to.

You made us feel at home and enjoyed playing my first set for Tampere.

We have some very special memories of our first trip to Finland and glad you all had a good night.

We also cant wait to come again maybe soon !

---

You are always welcome to come back! Your set was the best *sydän* Hopefully we have the honor to hear you again (and probably at main stage)!



Thankyou, aw haha , im glad you enjoyed it!... and hope to come back some time soon, ill be adding my upcoming mixtape on here as soon as i record it . Sorry i didnt get a chance to speak to you properly.
Avatar
#118 • • Krankkenhakken Guest

Saapasmono, 8.11.2008 04:10:
Hyvät bileet muuten, MUTTA KUKA VITTU SAI IDEAN LYÖDÄ VOLUMET NIIN KAAKKOON, ETTÄ TANSSILATTIALLA EI PYSTYNY OLEEN?



Oi kyllä perkele ku se vola oli kovalla, alkuillasta se oli just sopiva mut Neonin aikana se nousi kyl aika infernaalisiin lukemiin. Protskun setis se oli jo sietämätön. *toktok*

Mutta joo! Enemmän oli hyviä ku huonoja puolia bileis! Meken setti oli paras tähän mennessä mitä ite oon kuullu! *aplodit*
Neon tykitti alussa muhevaa hööceetä ni tanssijalka vipatti hyvin, loppusetti ei sit iskeny niin hyvin. :/

Proteus on aina ennen iskeny tosi hyvin mut ei nyt, varmaankin se jäätävä ihmislauma pienes YO-talos ja kauhea mekkala aiheutti sen. Ei ollu tilaa tanssia kunnolla ja se söi tunnelmaa! *igor*

Mut kiitti ny kuitenki hyvistä bileistä! Onneks Tampere on paras mesta.
mötzki

Posts: 186

#119 • • mötzki
joo no onneks en ollu ainoo ketä ei lämmenny proteuksen setille tuola. jotenki saundi ei vaa kolahtanu ja se VOLYYMI.