Suuri "mulla on tapana"-topic

46 posts, 3 pages, 11,133 views

ipe

Posts: 1,845

#21 • • ipe X-Rust / Holvi

astaroth, 2.7.2008 21:37:
---
ipe, 2.7.2008 15:10:
sama homma. känny vasemmassa etutaskussa, avaimet oikeassa

---

senkin friikki! avaimet vasemmassa, kännykkä oikeassa



mut mä oonki vasenkätinen ;)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Avatar
#22 • • astaroth Guest

ipe, 2.7.2008 22:03:
mut mä oonki vasenkätinen ;)


hyväksytään
Bio

Posts: 4,429

#23 • • Bio The Bullies / Pinky

ipe, 2.7.2008 22:03:
---
astaroth, 2.7.2008 21:37:
---
ipe, 2.7.2008 15:10:
sama homma. känny vasemmassa etutaskussa, avaimet oikeassa

---

senkin friikki! avaimet vasemmassa, kännykkä oikeassa


---


mut mä oonki vasenkätinen ;)



Mä oon oikeakätinen ja känny vasemmassa etutaskussa, avaimet oikeassa.
ipe

Posts: 1,845

#24 • • ipe X-Rust / Holvi

Bio, 2.7.2008 22:09:
---
ipe, 2.7.2008 22:03:
---
astaroth, 2.7.2008 21:37:
---
ipe, 2.7.2008 15:10:
sama homma. känny vasemmassa etutaskussa, avaimet oikeassa

---

senkin friikki! avaimet vasemmassa, kännykkä oikeassa


---


mut mä oonki vasenkätinen ;)

---


Mä oon oikeakätinen ja känny vasemmassa etutaskussa, avaimet oikeassa.



SÄ oot friikki! *pökr*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

KiimanenKurre

Posts: 791

#25 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
juoda paljon kahvi ja polttaa tupakkaa

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

nomic

Posts: 4,120

#26 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Mulla mitää tapoja ole. Varsinkaan käytöstapoja.
Takyon

Posts: 2,945

#27 • • Takyon Möwkö

tume_, 2.7.2008 22:14:
---
Bio, 2.7.2008 22:09:


Mä oon oikeakätinen ja känny vasemmassa etutaskussa, avaimet oikeassa.

---


sama vika *nauru*



Siis niinku juuri näin päin, ei mitenkään muuten!

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#29 • • astaroth Guest

rewind, 2.7.2008 22:27:
Istua suihkun jälkeen munasillaan koneen ääressä.


siis sä käyt suihkussa? o_O
Jutu

Posts: 3,054

#31 • • Jutu Blondi
-Kännykkä pitää olla aina vasemmassa taskussa. Jos se on oikeassa taskussa niin en vaan jotenkin osaa ottaa sitä sieltä :D

-Laukku pitää myöskin olla vasemmalla olalla, oikealla puolella se ei vaan tunnu hyvältä.

-Ennen kuin rupean tiskaamaan niin astiat on järjestettävä hyvin sinne altaaseen, eli ei vaan sikin sokin lautaset, lasit yms. Eli yleensä tarkottaa sitä, että ensin siellä on vaan lasit ja välineet, sitten lautaset koko järjestyksessä ja lopuksi kattilat ja muut epäsikiöt :P Samoin ne on järjestettävä sinne kuivauskaappiin järjestyksessä.

-Jos oon jossain kahvilla, baarissa tai muualla esim kahvilla, niin pakko näpertää käsillä jotain koko ajan ja vilkuilla sinne tänne. Joku keskittymishärö *igor*

-Kun puen, niin sukat laitan viimeisenä jalkaan ja otan ekana jalasta.

-Kouluun ja töihin mentäessä lähen tosi aikasin kotoa, kun taas kavereita tapaamaan lähden vasta viime tingassa jos oon sopinut jonkun ajan.

-Viheltelen joskus huomaamattani, tämä aiheuttaa välillä hilpeyttä ihmisissä jos oon yleisillä paikoilla. Varsinkin jos oon yksin. Opittu tapa kun iskä viheltelee myös. Joskus serkku sano, että kyllä oon ainakin perinyt isältä jotain kun viheltelen jossain.

-Salaatti täytyy syödä joko ennen tai jälkeen ruoan. Ei missään nimessä ruoan kanssa samalla *sars*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Individual

Posts: 10,942

#32 • • Edited Individual HYPNO!

sapeli, 2.7.2008 12:46:
Huu, kiva topikki! *hymy*

Mulla on tapana katsella taivasta kun olen yksin ja hyvällä tuulella - jos olen huonolla tuulella niin sen huomaa siitä että tuijotan maata.


Heh, mulla on vähän sama homma. Kun on hyväntuulinen, niin katselen taivasta, hengitän syvään ja hörähdän itsekseni. *ding* Jotenkin silloin kun on kivaa, tuollaiset suuret kokonaisuudet, kuin taivas miellyttää.

Maastotakin taskussa pitää olla ehrottomasti lompakko vasemmassa ja passi oikeassa rintataskussa, muuten tuntuu epämukavalta. Housuissa sitten avaimet oikeassa ja känny vasemmassa taskussa. (Taskuvarkaat, nyt tarkkana!)
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#33 • • Aurinkoneiti
* luen lehdet lopusta alkuun
* nukun mielelläni parvekkeen ovi auki, jalkaterät ovat peiton ulkopuolella nukkuessani
* herätessäni aamulla ensimmäiseksi laitan radion päälle
* tuolilla istuessani heiluttelen koipiani; en tykkää istua tuolilla. Mieluummin lattialla tai maassa, jos se on mahdollista
inneah

Posts: 704

#34 • • inneah ...Trust no one...
Mullakin tapan käydä jo käytyjä keskusteluja uudestaan läpi päässäni,tai tulevia keskusteluja miettiä... että varmasti menee sanat oikein!

Topikkiin kirjottaessa (tai tekstari) luen kirjoittamani useaan otteeseen ennen postaamista, ja silti siellä on aina jotain virheitä kumminkin.
Tarkistan myös kännykkää usein, onko tullut viestejä tai puheluita, vaikka se olisi ihan vieressä ja kuulen hyvin jos se soi. Usein saattaa silti mennä puhelu tai viesti ohi, mitä hämmästelen, vaikka tarkkailenkin puhelinta jatkuvasti.

Käyn myös vessassa aina ennen ulos lähtemistä, vaikka ei olis hätä, ihan varmuuden vuoksi! ja yleensä se hätä tulee silti usein siellä missä ei vessaan pääsisi, tai ainakin tunne et pakko päästä pisulle.

Tarkistan auton ovet vaikka nään että se nappula siinä painuu alas.

Pienenä oli pakottava tarve pestä käsiä usein, etten vaan saisi pöpöjä jos johonki ruokaan kosken mikä sittemmin menee suuhuni. Vain paperin välityksellä koskin esim. leipään, en käsin ollenkaan. Nyt on jo vähän helpompaa :D

Puhallan aina tupakkaan ennen sen sytyttämistä, jos unohdan ja kerkeen sytyttämään, puhallan siihen sen palaessa.

Mulla on AINA vesipullo ja purkkaa mukana! jos unohdan purkat kotiin,pitää melkein jostain mennä ihan ostamaan, vaikka ei olisi sillä hetkellä edes tarve purkkaa juuri suuhuni saada.

Pidän myös aina yöllä radiota tai telkkua päällä, on äärettömän vaikeaa nukahtaa täydessä hiljaisuudessa.

Peilailen myös usein itseäni, mistä vaan peilistä jos ohi satun menemään tai ikkunasta joka heijastaa kuvaani....

--
nahkalakanat

Timce

Posts: 5,381

#35 • • Timce
-Dokailla "keskellä" viikkoa.
-Potea seuraavana päivänä lievää vitutusta.
-Käyttää lainausmerkkejä liikaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

SyndroDome

Posts: 1,103

#36 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

inneah, 4.7.2008 11:07:
Mullakin tapan käydä jo käytyjä keskusteluja uudestaan läpi päässäni,tai tulevia keskusteluja miettiä... että varmasti menee sanat oikein!

Topikkiin kirjottaessa (tai tekstari) luen kirjoittamani useaan otteeseen ennen postaamista, ja silti siellä on aina jotain virheitä kumminkin.
Tarkistan myös kännykkää usein, onko tullut viestejä tai puheluita, vaikka se olisi ihan vieressä ja kuulen hyvin jos se soi. Usein saattaa silti mennä puhelu tai viesti ohi, mitä hämmästelen, vaikka tarkkailenkin puhelinta jatkuvasti.

Käyn myös vessassa aina ennen ulos lähtemistä, vaikka ei olis hätä, ihan varmuuden vuoksi! ja yleensä se hätä tulee silti usein siellä missä ei vessaan pääsisi, tai ainakin tunne et pakko päästä pisulle.

Tarkistan auton ovet vaikka nään että se nappula siinä painuu alas.

Pienenä oli pakottava tarve pestä käsiä usein, etten vaan saisi pöpöjä jos johonki ruokaan kosken mikä sittemmin menee suuhuni. Vain paperin välityksellä koskin esim. leipään, en käsin ollenkaan. Nyt on jo vähän helpompaa :D

Puhallan aina tupakkaan ennen sen sytyttämistä, jos unohdan ja kerkeen sytyttämään, puhallan siihen sen palaessa.

Mulla on AINA vesipullo ja purkkaa mukana! jos unohdan purkat kotiin,pitää melkein jostain mennä ihan ostamaan, vaikka ei olisi sillä hetkellä edes tarve purkkaa juuri suuhuni saada.

Pidän myös aina yöllä radiota tai telkkua päällä, on äärettömän vaikeaa nukahtaa täydessä hiljaisuudessa.

Peilailen myös usein itseäni, mistä vaan peilistä jos ohi satun menemään tai ikkunasta joka heijastaa kuvaani....



Hihii ompas sulla hassuja tapoja *hihu*

Ite tulee joitain samoja juttuja kyl harrastettua. Esim tota, et tarkistaa aina tekstarit ja postaukset ennen kun ne lähettää, mut silti niissä aina vaan on kirjoitusvirheitä :) *ding*

Mitäs muita hassuja tapoja mulla on... Hmm no ne varmaan liittyy lähinnä tohon nukkumiseen. Vaikka sitä kyl aika vähän usein harrastankin :P Ensinnäkin tyynyjä pitäis mielellään olla kolme (no okei, esim ku oon reissussa, eli aika usein, niin ei oo mitään väliä..) Yksi kainaloon, ja sitten toiset pään alle niin, että kädet tai käsi on tyynyn alla tahi niiden välissä *hymy*

Ja sitten usein kun oon alkamassa unten maille niin alan jännittämään lihaksia :D Siis niinku sellain on / off tyyliin. Varsinkin reisiä ja persettä *hymy* en tiedä mistä toi juttu on tullut, mut sitä oon tehnyt jo pitkään ja tota on "unikaverit" usein ihmetelly. Siis jos on sattunut joku viekussa nukkumaan *hymy*

Nykyään mp3 soitin pitää olla _aina_ mukana. Varsinkin sillon jos oon yksin liikkeellä. Meen sitten salille, lenkille, kauppaan ,duuniin, fillaroimaan ihan mihin tahansa niin musaa pitää olla messissä. Muuten liika hiljasuus hajottaa. Kelloa mä oon kans aina tarkkaillut paljon. Jotenkin vaan pitää aina tietää paljon kello on. Vaikkei olis edes kiire tai vaikka olisin lomalla.

Äsh nyt ei tuu muita juttuja mieleen. Täytyy päivitellä jos tulee.

--
Life is full of choises.

noemi

Posts: 535

#37 • • noemi
Nukun aina liian vähän ja silloinki yleensä väärään aikaan...
meiksin perussetti: yöllä pari tuntia unta -> päivällä väsyttää ja päiväunet venähtää viistuntisiksi -> päivällä tekemättä jääneet asiat joutuu hoitamaan illalla/yöllä -> yöunet jää lyhyiksi -> jne.jne. 4eva *poks*

--
Oikeutta koneille!

Trixie

Posts: 1,342

#38 • • Trixie
mul on viel sellanen et jos sovittu jotain johonkin menosta ni siel pitää olla ajoissa, tai ylipäätään pitää olla joka paikas ajois. Vihaan myöhästelyä ja sit jos myöhästyy ni pitää aina olla joku todella hyvä syy.
Myös jatkuva odotelu tilanteessa kun tilantees saa ärsytyksen pintaan.

--
face your fears and live your dreams

Sallakat

Posts: 2,220

#39 • • Sallakat jungle, baby !

Timce, 4.7.2008 11:10:
-Dokailla "keskellä" viikkoa.



tapa tuo on täälläkin.

Toisin kuin muilla täällä niin itse kirjoittelen forumeille aivan mitä sylki suuhun tuo miettimättä sen enempää muuta kuin aihepiiriä mihin oon kommentoimassa. Sitten lueskelen joitain vasta postauksesta ja mietin ett "nyt taitaa tulla kommenttia tähän". Tää "sylki suuhun" tapa kyllä on mulla aina muutenkin.

Yöpissi on tapana sellainen, että vaikka olisin käynyt 5-30 minuuttia sitten pissalla ja kun päätänkin käydä nukkumaan niin on vielä pakko käydä 'varmuuden vuoksi'. Tämä, koska pääsääntöisesti vihaan nousta kuselle yöllä, koska kissatkin herää siinä ja kuvittelee ett aletaan syömään jo aamupalaa jne *justjoo* Tosin jos herään yöllä (pimeällä) ja menen vessaan, on tapana jättää valot laittamatta päälle, koska en halua kunnolla herätä siinä toimituksen aikana vaan haluan mahd pian sänkyyn takaisin jatkamaan unia.

On tapana pestä hampaat kuta kuinkin samassa järjestyksessä aina, samoin suihkussa tehtävät toimitukset (shampoo, hoitoaine, kasvot + kroppa).

Kaveripiirissä on tapana vittuilla ja naureskella päin naamaa kavereiden toilailuille yms. Siinä oppii vähän nöyremmäksi ja varsinkin oppii nauramaan itselleen.
Nitta

Posts: 5,021

#40 • • Nitta Sateenkaaren päässä

inneah, 4.7.2008 11:07:
Peilailen myös usein itseäni, mistä vaan peilistä jos ohi satun menemään tai ikkunasta joka heijastaa kuvaani....


Me too :D

Noin 10 vuotta sitten kävelin aina samaa reittiä kouluun, vaihdoin tien puoltakin aina samassa kohti. Aamu-unenpöpperössä se sama reitti oli ihan hyödyllinen rutiiini, mutta sitten kun huomasin päivälläkin toistavani samaa kaavaa niin kyllästyin itseeni ja pakotin itseni kokeilemaan uutta reittiä. Oli melkoisen työn takana plus todella avartavaa vaihtaa reittiä. Sitten meinasin jumittua siihen uuteen :D Monista "turhista" tavoista, kuten tuostakin, oon oivalluksella ja sinnikkyydellä päässyt eroon.