Suuri "mulla on tapana"-topic

46 posts, 3 pages, 11,116 views

ef

Posts: 49

#1 • • ef Mikä titteli?
Onko sinulla jokin outo/vieroksuttava/koominen tapa?

Kerro se!

Esim Olet kirjoittavinasi tekstiviestiä kun tyhjällä kadulla/kujalla joku tulee sinua vastaan, tai käyt mielessäsi läpi aiemmin koettuja/tulevia keskusteluja tai keskustelunaiheita löytääksesi parhaimman mahdollisen lopputuloksen, tai ehkäpä jäsentelet päässäsi esitelmää kuin olisit luennoimassa täydelle salille ihmisiä.

Toivottavasti en ole ainut *ding*

It's on like donkey kong!
pirpeli

Posts: 5,533

#2 • • pirpeli
Mulla _oli_ tapana(nykyään on tiskikone) järjestellä astiat kuivauskaappiin aina samaan järjestykseen. Joskus koetin laittaa niitä erilailla, mutta piti vaihtaa, kun se ei tuntunut hyvältä... Samoin pitää aina ottaa esim. keksipaketista parillinen määrä keksejä..

Hms, onkohan nää nyt sitte tapoja, vai pakko-oireita..? :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ef

Posts: 49

#3 • • Edited ef Mikä titteli?
Samaan konkurssiin vaan nuo em. pakko-oireet sekä myöskin sijaistoiminnot.
Liina

Posts: 161

#4 • • Liina Ratamurmeli
Onhan noita *nauru* ekana nyt tulee mieleen se, että vessassa on ihan pakko käydä just ennen ulos lähtöö, vaik ois hetkee aikasemmin jo käyny...
jusqu

Posts: 762

#5 • • jusqu pilipalipilotti
Itse tarkistan aina ennen ulos lähtöä, että avaimeni ja kännykkäni ovat housujeni vasemmassa taskussa, mp3-soitin oikeassa ja lompakko oikeassa takataskussa. Mä en kykene toimimaan kunnolla, ellei nuo tavarat löydy juuri niille tarkoitetuista taskuista :)

Esim jos koitan vaihtaa lompakon oikeasta takataskusta vasempaan, ahdistun enkä osaa enää kävellä.

Tämän takia en toisaalta myöskään koskaan unohda avaimia tai kännykkää kotiin.

--
*pupu**piis*

Avatar
#6 • • Norb Guest
Suihkuvehon pitää olla tangon oikeassa päässä.
Auacusha

Posts: 1,097

#8 • • Auacusha Koneradio
Mulla on tapana....

... juoda liikaa ja sammua.
... polttaa tupakkaa ulkotiloihin mennessä vaikka ei tekisi paljoa edes mieli.
... istua autossa repsikan takana takapenkillä istuttaessa.
... hukata tavaroita kännissä vaikka olisi kiinnitettynä housuihin/ takkiin

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

sapeli

Posts: 11,768

#9 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Huu, kiva topikki! *hymy*

Mulla on tapana katsella taivasta kun olen yksin ja hyvällä tuulella - jos olen huonolla tuulella niin sen huomaa siitä että tuijotan maata.

Mulla on tapana juoda lämmintä, hiilihapotonta limua, mutta ei se haittaa jos se olisi kylmääkin. *hih*

Mulla on tapana jättää vaatteita esille sen sijaan että ne menisi siististi kaappiin... Kaappi on toisessa huoneessa joten säästän mennen tullen sen turhan kävelyn vaivan! *nauru*

Mulla on tapana jumittua negatiivisiin olotiloihin, eli olen perinteinen känkkäränkkä. Mulla on myös tapana olla tajuamatta että suurin osa mun ärsyyntymisistäni johtuu siitä että oon väsynyt tai en ole syönyt kunnolla. Tai ehkä tämä nyt ei ole niinkään tapa.

Keksin varmaan lisääkin nyt kun tiedän että näitä voi raportoida jonnekin *tirsk*

Edit: ai niin, mulla on tapana käyttää paljon hymiöitä! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#10 • • Edited REivaaja Guest
Mulla on tapana kiittää miltei kaikkia ja se on huono tapa urbaanilla seudulla. Jengi kattoo kuin jotain landepaukkua.

Mulla on tapana auttaa ihmisiä kykyjeni mukaan ilman taka-ajatuksia korvauksista, enkä laske kuin sen mitä olen muille palveluksien muodossa velkaa.

Mulla on tapana vittuilla niille, joilla on niitä taka-ajatuksia.

Mulla on tapana yrittää nähdä asiat myös muiden kantilta, vaikka he olisivatkin tehneet jotain kauheaa.

Mulla on tapana vittuilla niille jotka eivät halua oppia niiltä jotka tekevät jotain kamalaa.
Verottaja

Posts: 1,174

#11 • • Verottaja no-life / luuviulu

juuco, 2.7.2008 10:33:
Itse tarkistan aina ennen ulos lähtöä, että avaimeni ja kännykkäni ovat housujeni vasemmassa taskussa, mp3-soitin oikeassa ja lompakko oikeassa takataskussa. Mä en kykene toimimaan kunnolla, ellei nuo tavarat löydy juuri niille tarkoitetuista taskuista :)


About sama homma, mutta eri taskut :P
Ja tarkistuksen teen aina samassa järjestyksessä,
luuri -> lompsa -> avaimet

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

ef

Posts: 49

#12 • • ef Mikä titteli?

Verottaja, 2.7.2008 12:54:
---
juuco, 2.7.2008 10:33:
Itse tarkistan aina ennen ulos lähtöä, että avaimeni ja kännykkäni ovat housujeni vasemmassa taskussa, mp3-soitin oikeassa ja lompakko oikeassa takataskussa. Mä en kykene toimimaan kunnolla, ellei nuo tavarat löydy juuri niille tarkoitetuista taskuista :)

---

About sama homma, mutta eri taskut :P
Ja tarkistuksen teen aina samassa järjestyksessä,
luuri -> lompsa -> avaimet



+1

Tähän lisättäköön että minulle ei riitä pelkkä taskujen tunnustelu, kapistus ON PAKKO nähdä omin silmin.
Trixie

Posts: 1,342

#13 • • Trixie

ef, 2.7.2008 09:00:

Esim Olet kirjoittavinasi tekstiviestiä kun tyhjällä kadulla/kujalla joku tulee sinua vastaan, tai käyt mielessäsi läpi aiemmin koettuja/tulevia keskusteluja tai keskustelunaiheita löytääksesi parhaimman mahdollisen lopputuloksen, tai ehkäpä jäsentelet päässäsi esitelmää kuin olisit luennoimassa täydelle salille ihmisiä.

Toivottavasti en ole ainut *ding*

It's on like donkey kong!



Juu et oo ainut*hih* mulla on yleesä tapana varsinkin töissä et kun lähden syömään ni hississä otan puhelimen esiin ja muka oon kirjoittamas viestii ettei tarvii taas moikkailla aulas samoille henkilöille kun aamulla ja kadulla jos nään jonkun työkaverin ni sama juttu*nauru*
Myöskin mietin mielessäni asioita mitä sanon missäkin tilantees ja varsinkin jos on joku vähän inhottavampi tilanne tulossa ni pitää tarkkaan miettiä mitä sanoa ett saa ilmaistuksi tarpeex hyvin asiansa.

--
face your fears and live your dreams

Daniel Braun

Posts: 1,626

#14 • • Daniel Braun wednesday?
Mulla on tapana:

- käydä suihkussa minimissään kaksi kertaa vuorokaudessa
- kotoa lähtiessäni tarkistaa vähintään kolme kertaa että avaimet, lompakko ja puhelin on messissä
- nillittää foorumeilla
- tehdä järjettömiä heräteostoksia
- säästää rahaa tilille joitakin satoja - vajaa tuhat euroa, oletuksena "tarkoitus säästää johonkien tiettyyn" ja sit nuukailen
- mennä töihin ainakin 15 min etukäteen, muuten tuntuu että "oon myöhässä"
- pyöritellä käsissäni jotakin kokoajan
- tupakkaa polttaessani syödä purukumia/sisuja samaan aikaan
zeuzz

Posts: 526

#15 • • zeuzz digital punk
Ennen kotoa/kaupungille/jonnekin lähtöä täytyy juoda lasillinen vettä tai mehua. Aina.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#16 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
- valittaa koko ajan (sekä syystä, että myöskin syyttä).

- tsekata puhelimen herätys ainaki kahteen kertaan ennen
nukkumaanmenoa. vapaalla tsekkaan, ettei se ole päällä.

- tosissani suuttuessani olla vain hiljaa ja täristä, koska en
pysty vahvassa vihanpuuskassa muodostamaan sanoja.

- tuhlata kaikki palkat ja muut rahat jo etukäteen päässäni:
"ostan sit sen-ja-sen-ja-sen", mutta kuitenkin tuhlaan ne
aina heräteostoksiin.

jnejne.

--
dasinoaisnvs

ipe

Posts: 1,845

#17 • • ipe X-Rust / Holvi

juuco, 2.7.2008 10:33:
Itse tarkistan aina ennen ulos lähtöä, että avaimeni ja kännykkäni ovat housujeni vasemmassa taskussa, mp3-soitin oikeassa ja lompakko oikeassa takataskussa. Mä en kykene toimimaan kunnolla, ellei nuo tavarat löydy juuri niille tarkoitetuista taskuista :)

Esim jos koitan vaihtaa lompakon oikeasta takataskusta vasempaan, ahdistun enkä osaa enää kävellä.



sama homma. känny vasemmassa etutaskussa, avaimet oikeassa, lompsa oikealla takataskussa. muut konfiguraatiot ei käy. töissäkin mun on pidettävä lompakkoa takataskussa vaikka mulla on valkoiset sairaalavaatteet. avaimet on oltava suojatakin taskussa. kännyä en voi kantaa mukana potilastyössä.

ulos lähtiessä on aina katsottava ettei kahvinkeitin ole jäänyt päälle ja että jääkaapin ovi on kiinni.

Sensuurikalastaja, 2.7.2008 12:33:
Mulla on tapana....

... juoda liikaa ja sammua.



katso profiilikuva...

*blush*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

peikkolapsi

Posts: 1,180

#18 • • peikkolapsi miisa the maskotti

pirpeli, 2.7.2008 09:08:
Samoin pitää aina ottaa esim. keksipaketista parillinen määrä keksejä..



mulla oli kanssa joskus skidinä pitkään pakottava tarve tohon parillinen määrä -juttuun. oli kyse sitten keksien syömisestä tai vaikka sormien napsauttelemisesta.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

*Anna*

Posts: 181

#19 • • *Anna* Fantastic House wife
...käydä vessassa ovi auki.
...tanssia ja laulaa yksin kotona ollessani.
...hyräillä töitä tehdessäni.
...sanoa asioita ensin ja ajatella sitten.
...käydä päässä läpi jo käytyjä keskusteluja, joihin olisin voinut keksiä jotain nasevampaakin sanottavaa. (etenkin riidat)
...unohdella asioita ja hävittää tavaroita.
...nauraa oman puheeni päälle.
...paljastaa tuntemattomille foorumin käyttäjille henkilökohtaisia asioita itsestäni.

Noita nyt ainakin. *joo*
Avatar
#20 • • astaroth Guest

ipe, 2.7.2008 15:10:
sama homma. känny vasemmassa etutaskussa, avaimet oikeassa


senkin friikki! avaimet vasemmassa, kännykkä oikeassa

ulos lähtiessä on aina katsottava ettei kahvinkeitin ole jäänyt päälle ja että jääkaapin ovi on kiinni.


itse katson yleensä sen neljä kertaa, ja palaan aina vielä takaisin rappuun katsomaan, että ulko-ovi meni kunnolla kiinni. 6. kerros...