http://www.donedhardy.com
Hintataso 60-100 / T-paita, farkut jotain paria sataa ja hupparit saman moiset..
216 posts, 11 pages, 113,832 views
naksuilija, 2.7.2008 12:35:
Mä oon friikahtanut ihan täysin Ed Hardyyn by Christian Audigier. Ed Hardylta tulee paljon muutakin kuin vaan T-paitoja, mutta kyl Ed Hardyn T-paidat on vaan jotain niiiin siistejä:
Ed Hardy-paidoista vielä sen verran, että vaikka noissa on kivoja printtejä, niin itselleni töksähtää aika kovasti toi lafkan logon esittäminen isona osana kaikkien tuotteiden printtejä.
Lyylikki, 2.7.2008 12:22:
Tämä ei kai ollut mainostusthreadi niin kauan, kuin joku tuli ja sanoi sen ääneen. Jone ei ole kuitenkaan manostanut omaa Lähiökakara paitakauppaansa täällä sanallakaan? (Tosin lieneekö se enää toiminnassa?)
Jone, 2.7.2008 11:34:
Viitsikö kertoa mitkä ja mistä? Mua nimittäin oikeasti kiinnostaa.
Jone, 2.7.2008 10:00:
Mulla taas on oikeastaan juuri toisinpäin. Tank Theoryllä on helkkarin hienoja paitoja, mutta mä en ole tarpeeksi pahaperseinen hahmo pystyäkseni sporttaamaan suurinta osaa noista päälläni katu-uskottavasti. Tulis vähän sellainen "mikä ei kuulu joukkoon"-fiilis.
tomii, 8.7.2008 13:29:
ärärärä
Foxmagon, 8.7.2008 13:32:
Toisaalta voi olla myös järkevämpää ottaa kokoa isompi t-paita.
Foxmagon, 8.7.2008 13:32:
---
Yleensä siellä t-paidan pesuohjelapussa lukee jos on kutistumisvaara olemassa. Jos ei lue, eikä myyjäkään osaa sanoa halaistua sanaa, voit aina kysyä että voiko sen paidan palauttaa jos näin tulee käymään. Toisaalta voi olla myös järkevämpää ottaa kokoa isompi t-paita.
tomii, 8.7.2008 13:37:
Myös, jos jollakin on vinkkejä, että miten paitaa voisi ehkä "suurentaa", kelpaa, jos se edes on mahdollista (tarkoitan nyt, että saisinko ehkä jotenkin tuon pituussuuntaisen kutistumisen peruttua :).
tomii, 8.7.2008 13:29:
Perkele nyt apua! Eli ongelma on se, että niin saatanan monet mun t-paidat ovat tupanneet kutistumaan jopa 30-asteisessa konepesussa nimenomaan pituutta! Eli kaipaisin vinkkejä, joilla tätä voisi ehkä estää (käsipesu ei tule kysymykseen koska se on vaan liian työlästä pidemmän päälle).
Ja mikä vittu tossa on, että ne kutistuu juuri nimenomaan pituussuunnassa, eli just siinä suunnassa, jolle mun kropalla on eniten väliä?! Karman laki!?
tomii, 8.7.2008 13:37:
Myös, jos jollakin on vinkkejä, että miten paitaa voisi ehkä "suurentaa", kelpaa, jos se edes on mahdollista (tarkoitan nyt, että saisinko ehkä jotenkin tuon pituussuuntaisen kutistumisen peruttua :).
Jone, 8.7.2008 13:46:
---
American Apparel...
naksuilija, 2.7.2008 12:35:
Mä oon friikahtanut ihan täysin Ed Hardyyn by Christian Audigier. Ed Hardylta tulee paljon muutakin kuin vaan T-paitoja, mutta kyl Ed Hardyn T-paidat on vaan jotain niiiin siistejä:
http://www.donedhardy.com
Hintataso 60-100 / T-paita, farkut jotain paria sataa ja hupparit saman moiset..