482 posts, 25 pages, 118,630 views
mayah:
Ei Turussa mitään vikaa ole, täällä asuu kivoja ihmisiä
Nancy:
No nyt mä olen asunnu vuoden verran porissa ja oon harmikseni huomaannu että tää ei oo mun paikkani asua. Kaupunki on ihan jees, mut ihmiset tääl on oikeesti tosi sisäänpäin lämpeevää tyypii (jos nyt näin nätisti sanotaan)
John:
Huh! Itse olen viettänyt 5 vuotta Porissa, enkä todellakaan kaipaa takaisin. Harva se viikonloppu joutui pelkäämään että tuleeko osumaa kun perusporilaisten mielestä pukeudun "kuin hintti" jne. *taputapu*
John:
Huh! Itse olen viettänyt 5 vuotta Porissa, enkä todellakaan kaipaa takaisin. Harva se viikonloppu joutui pelkäämään että tuleeko osumaa kun perusporilaisten mielestä pukeudun "kuin hintti" jne. *taputapu*
Nancy:
Itse olen kokennu vähän saman tyyppisen tapauksen kun mua ja mun kaveria haukuttiin saatananpalvojiksi ja ihan vaan sen takia et meillä nyt sattu olemaan jalas PVC-housut... mut kaikki jotka mut tuntee niin tietää et mä olen sellanen viaton pikku tyttö joka ei tekis pahaa kenellekkään...
jarier:
Heh, porissa _o/ . 3 vuotta nyt tullut täällä maleksittua ja toivottavasti ens kevääksi sais koulun pakettiin ja pääsis kaaauuas pooois!