Missä tyypit asuu?

482 posts, 25 pages, 118,647 views

Ozie

#361 • • Ozie
Muutinpas Suvelaan *kiitoskiitos*
Roger Roger

#362 • • Roger Roger Kentti
naapurissa ;)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Derivaatta

#363 • • Derivaatta Filosofian Maisteri

mayah:

Ei Turussa mitään vikaa ole, täällä asuu kivoja ihmisiä *hihu*

Juu mun sisko asuu Turun Kupittaalla, muutaman kerran oon käyny kyläilemässä.
Ihan mukavaa seutua.
Olen myös tutustunut hieman Turun yöelämään siinä kohtuu lähellä olevassa Sokeri nimisessä baarissa. Soittivat ihan kivaa trancea yläkerrassa.
raituli

#364 • • raituli
Asun Kuopiossa, mutta viikonloput espoossa. Kesällä taas asun lohjalla.
Tetsu

#365 • • Tetsu Naksutohtori
Klaukkala, Kyrenia (Kyproksella Turkin puolella) Klaukkala again ja nyt viimein Espoo.
MaSari

#366 • • MaSari space jammer
Nykyinen majapaikkani on Keravalla ihanan raksun kanssa *hihu* Täällä olen asunut jonku puol vuotta. Tosin muutoksia saattaa tulla jos koulumatka tuntuu ylitsepääsemättömältä.. Koska kouluni sijaitsee Helsingissä Meikun vieressä *hikoil* Kauas on pitkä matka..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

#367 • • Jonulih Guest
Vimpelissä tällä hetkellä, mutta kirjat ovat Seinäjoella.
egg

#368 • • egg tamago desu.
update: asuin kesän munkkisaaressa 00150 Helsinki ja viime viikolla muutin takas Vaasaan jatkamaan opintoja.

--
Faster than the Fast people @-@

Kate

#369 • • Kate
Elokuun alussa tuli muutettua Malminkartanoon, Vihdintien varrelle.

Ehdoton vaatimus asunnolle oli, että sen on oltava tilava ja autolla pitää päästä kätevästi itään ja keskustaan.

Nyt sitten asutaan kahdestaan 71m2 asunnossa, joka on pohjaratkaisultaan loistava. Kalusteita minimaalisen vähän ja vihdoinkin (!) pääsen sisustamaan olohuoneen uusiksi, kun on tilaaaaaaa paaaaljon.

Meluisia/öykkääviä/vittumaisia naapureita ei olla vielä havaittu*hih*
#370 • • Nancy Guest
Oon kotosin Lohtajalta, asun Porissa ja mun elämä on Helsingissä...*taputapu* Sillon vielä kun asuin maalla niin mul oli mieletön halu päästä sieltä pois. No nyt mä olen asunnu vuoden verran porissa ja oon harmikseni huomaannu että tää ei oo mun paikkani asua. Kaupunki on ihan jees, mut ihmiset tääl on oikeesti tosi sisäänpäin lämpeevää tyypii (jos nyt näin nätisti sanotaan)...Mul on jo nyt suunnitteilla et sit kun noin kahden vuoden päästä valmistun niin kerään kimpsuni ja kampsuni ja muutan stadiin. Siel kun kuitenki asuu mun siskoni ja suurin osa mun kavereista...*plur*
John

#371 • • John Lauma

Nancy:
No nyt mä olen asunnu vuoden verran porissa ja oon harmikseni huomaannu että tää ei oo mun paikkani asua. Kaupunki on ihan jees, mut ihmiset tääl on oikeesti tosi sisäänpäin lämpeevää tyypii (jos nyt näin nätisti sanotaan)

Huh! Itse olen viettänyt 5 vuotta Porissa, enkä todellakaan kaipaa takaisin. Harva se viikonloppu joutui pelkäämään että tuleeko osumaa kun perusporilaisten mielestä pukeudun \"kuin hintti\" jne. *taputapu*

--
Fancy some cheese, Gromit?

lillikutti

#372 • • Edited lillikutti hyppivä jyvä
kuopiossa asuin ekat 19 vuotta. sieltä pakenin (siis oikeesti pakenin) jyväskylään. siellä viihdyin neljä vuotta. espoossa asuin viime kesän ja nyt teiniopiskelija-asuntolassa halikossa. täällä on kyllä ihanan rauhallista, mutta porukka puhuu turun murretta *igor*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

#373 • • Nancy Guest

John:
Huh! Itse olen viettänyt 5 vuotta Porissa, enkä todellakaan kaipaa takaisin. Harva se viikonloppu joutui pelkäämään että tuleeko osumaa kun perusporilaisten mielestä pukeudun "kuin hintti" jne. *taputapu*

Itse olen kokennu vähän saman tyyppisen tapauksen kun mua ja mun kaveria haukuttiin saatananpalvojiksi ja ihan vaan sen takia et meillä nyt sattu olemaan jalas PVC-housut...*dissaa* mut kaikki jotka mut tuntee niin tietää et mä olen sellanen viaton pikku tyttö joka ei tekis pahaa kenellekkään...*enkeli*
Humppabeibi

#375 • • Humppabeibi Söpöilijä
Turku, suunnilleen.

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

Claquesous

#376 • • Claquesous viidettä kolonnaa

John:

Huh! Itse olen viettänyt 5 vuotta Porissa, enkä todellakaan kaipaa takaisin. Harva se viikonloppu joutui pelkäämään että tuleeko osumaa kun perusporilaisten mielestä pukeudun "kuin hintti" jne. *taputapu*

Nancy:

Itse olen kokennu vähän saman tyyppisen tapauksen kun mua ja mun kaveria haukuttiin saatananpalvojiksi ja ihan vaan sen takia et meillä nyt sattu olemaan jalas PVC-housut...*dissaa* mut kaikki jotka mut tuntee niin tietää et mä olen sellanen viaton pikku tyttö joka ei tekis pahaa kenellekkään...*enkeli*

Pori nyt onkin sellanen ahdasmielisten nurkkapatrioottien pikkukyläpahanen (Lahtikin putoaa samaan kategoriaan).

--
32. of December

A-E

#377 • • A-E Detroit Techno Militia
Espoon Lintuvaarassa jo kymmenen vuoden ajan.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

John

#378 • • John Lauma

mikkihiiri:
Pori nyt onkin sellanen ahdasmielisten nurkkapatrioottien pikkukyläpahanen (Lahtikin putoaa samaan kategoriaan).

Pori on Suomen Kerava. *vink**muhaha*

--
Fancy some cheese, Gromit?

#380 • • Nancy Guest

jarier:
Heh, porissa _o/ . 3 vuotta nyt tullut täällä maleksittua ja toivottavasti ens kevääksi sais koulun pakettiin ja pääsis kaaauuas pooois!

Kas, en ilmeisesti ole yksin tässä julmassa kaupungissa....*hymy*