Club Dimension - Summer Weekend 5.7.2008 @ Espoo

57 posts, 3 pages, 12,546 views

jeesboks

#21 • • jeesboks p u p u
Eka vierailu piikkaris ja oli kyllä kivaa. Paikka oli todella kivan näköinen, musiikki oli nannaa ainakin sen mitä ite kerkesin kuulemaan (thanks flight) ja häppärit oli kyl varsin toimivat. Kiitti tommi ja hanna *plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

kinderi

#22 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Hihii,tänään taas *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

SASHA  F

#23 • • SASHA F
kohta tänne*hih**vink*
inch

#24 • • inch
vedä silloin pelti kii:)
Zebir

#25 • • Zebir
Jaha. tänne siis :=O

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Syntse

#27 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
hmm ei pitäny lähtee tänä viikonloppuna mihkään mut jostain kumman syystä voi olla et tänne tulee eksyttyy... hmm
vns

#28 • • vns
Musta oli vähän outoo ku piti maksaa narikkamaksu vaik ei tarvinnu narikkaa ja se kun ei ollu myytävän korvatulppia yms. ;<

Mut! Vähän SASHA F veti hyvän setin. *jiihaa*
Olin jo lähdös Fallouteillekin mut fiksuunnuin just ku bussi jäi about kodin kohdalle. *joo*
tws

#29 • • tws
szahala ja sasha f!!! *plur**jiihaa**pahis* siin oli kyl ne illan parhaat *joo*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

AcidR

#30 • • AcidR Serine (Distortion)
*plur*

ps. KAHEN KILON SIIKA
#31 • • REivaaja Guest

vns, 6.7.2008 04:49:
Musta oli vähän outoo ku piti maksaa narikkamaksu vaik ei tarvinnu narikkaa ja se kun ei ollu myytävän korvatulppia yms. ;<

Olin jo lähdös Fallouteillekin mut fiksuunnuin just ku bussi jäi about kodin kohdalle. *joo*

Hmmm. Et taida olla klubbailla paljoa? Ite käyn suhtkoht harvoin bileissä ja silti tiedän narikan merkityksen. Sulta ei varmaan tippiäkään sitten herunut :D
Korvatulppia? u (and I) wish.
vns

#32 • • Edited vns

REivaaja, 6.7.2008 14:25:
---
vns, 6.7.2008 04:49:

---
Hmmm. Et taida olla klubbailla paljoa? Ite käyn suhtkoht harvoin bileissä ja silti tiedän narikan merkityksen. Sulta ei varmaan tippiäkään sitten herunut :D
Korvatulppia? u (and I) wish.

Joo oon hiukka uus näissä ympyröissä, mutta olis musta ihan fiksua sisällyttää narikka lipun hintaan jos se kerran siihen kuuluu. Annoin tippiä illan aikana päälle 10€ - mutta tippiä maksetaan toki palvelutason mukaan (eli joskus ei yhtään). Myöskin korvatulppia on aikaisemmissa bileissä saanut, ja itse aikoinani pilannut kuuloni konserteissa ilman tulppia ni olis ihan kiva olla ees varuuksi saatavilla niin on tapana ostaa ne heti ekana. *hmph*
#33 • • REivaaja Guest

vns, 6.7.2008 14:41:
Joo oon hiukka uus näissä ympyröissä, mutta olis musta ihan fiksua sisällyttää narikka lipun hintaan jos se kerran siihen kuuluu. Annoin tippiä illan aikana päälle 10€ - mutta tippiä maksetaan toki palvelutason mukaan (eli joskus ei yhtään). Myöskin korvatulppia on aikaisemmissa bileissä saanut, ja itse aikoinani pilannut kuuloni konserteissa ilman tulppia ni olis ihan kiva olla ees varuuksi saatavilla niin on tapana ostaa ne heti ekana. *hmph*

Mä en oo ikinä törmänny korvatulppiin bileissä. Ei poken palkkaa voi järjestäjä maksaa. Se on ihan hyvä et jos on vähän jengii, tulee vähemmän 'liksaa', eikö?
mange

#34 • • mange Terrorcraft
Oli kyllä hulvattoman hauskat kekkerit. Oikein yllätyin kuinka hyvin porukkaa siellä oli. Oletin että kun paikka oli hieman syrjässä että sinne ei kukaan tulisi. Mutta toisin kävi. Hyvää musiikkia ja iloisia ihmisiä ja jälleen kerran yllättävän paljon tuttujakin oli paikalla. Harvemmin kommentoin sen kummemmin baarin henkilökunnasta mutta nyt on kyllä annettava monta ruusua ja papukaijan merkkejä. Oli meinaan sen verran pirteätä ja iloista porukkaa mitä harvemmin näkee baareissa.
Ei voi muuta sanoa kuin että oli kyllä jälleen kerran _yllättävän_ hyvät kemut mitkä Dimension poppoo oli järjestänyt. *hymy*
Duukkis

#35 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Hauskaa oli ja järjestelyt toimivat. Moksun ja Inchin musat oli vähän vaisua, mutta sen jälkeen pääs kunnolla vauhtiin. Yllätyin, kun peräti pidin Alek Száhalan livestä.

Mikserissä tai jossain tais olla vikaa, kun tietyt taajuudet hävis aika pahasti (paitsi suvantokohdissa). Harmi, että Sasha F:n oli jätettävä setti kesken, vaikka todella kovaa tykittelyä silti kuultiin. *super*

Kiitos vielä kuskille. Jos olisin joutunut menemään Dimensionin järjestämällä bussikyydillä, olisin ollut vasta klo 7.-7.30 kotona.
Duukkis

#36 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

REivaaja, 6.7.2008 14:46:
---
vns, 6.7.2008 14:41:
Joo oon hiukka uus näissä ympyröissä, mutta olis musta ihan fiksua sisällyttää narikka lipun hintaan jos se kerran siihen kuuluu. Annoin tippiä illan aikana päälle 10&#8364; - mutta tippiä maksetaan toki palvelutason mukaan (eli joskus ei yhtään). Myöskin korvatulppia on aikaisemmissa bileissä saanut, ja itse aikoinani pilannut kuuloni konserteissa ilman tulppia ni olis ihan kiva olla ees varuuksi saatavilla niin on tapana ostaa ne heti ekana. *hmph*

---
Mä en oo ikinä törmänny korvatulppiin bileissä. Ei poken palkkaa voi järjestäjä maksaa. Se on ihan hyvä et jos on vähän jengii, tulee vähemmän 'liksaa', eikö?

Aika harvoissa bileissä on myytävänä korvatulppia, mutta joissain on kuitenkin. Minusta se on hyvä asia, koska jostain syystä ihmiset tuppaavat "unohtamaan" tulpat kotiin...
Dimension Crew

#37 • • Dimension Crew club-dimension.com

mange,
Ei voi muuta sanoa kuin että oli kyllä jälleen kerran _yllättävän_ hyvät kemut mitkä Dimension poppoo oli järjestänyt. *hymy*

Kiitos, kiitos - yritämme aina miellyttää Teitä asiakkaita kaikin mahdollisin tavoin ja se on aina voitto kotiin kun siinä onnistumme! *joo* *hymy* Mutta huom! hyvät kemut vaatii myös hyvät asiakkaat - koska TE teette niistä ne itse kemut! *vink* Joten kiitos kaikille bileissä olleille! *aplodit*

Terkuin,
Dimension Crew

PS...october...birthday...3rd Anniversary...coming next...prepare!
SASHA  F

#39 • • SASHA F
kiitoksia kaikille, oli mukawa soitella*pahis**tanssittel*
Nasutin

#40 • • Nasutin
Olihan bileet! Hauskaa oli, humala oli, musiikkia oli, kavereita oli, kaikki ihan loistavaa!!! Ja Sasha veti taas mahtavan jalat maitohapoille-setin illan päätteeksi! Koska uusiks? :D

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!