57 posts, 3 pages, 12,543 views
Hmmm. Et taida olla klubbailla paljoa? Ite käyn suhtkoht harvoin bileissä ja silti tiedän narikan merkityksen. Sulta ei varmaan tippiäkään sitten herunut :Dvns, 6.7.2008 04:49:
Musta oli vähän outoo ku piti maksaa narikkamaksu vaik ei tarvinnu narikkaa ja se kun ei ollu myytävän korvatulppia yms. ;<
Mut! Vähän SASHA F veti hyvän setin.
Olin jo lähdös Fallouteillekin mut fiksuunnuin just ku bussi jäi about kodin kohdalle.
REivaaja, 6.7.2008 14:25:
---
vns, 6.7.2008 04:49:
Musta oli vähän outoo ku piti maksaa narikkamaksu vaik ei tarvinnu narikkaa ja se kun ei ollu myytävän korvatulppia yms. ;<
Mut! Vähän SASHA F veti hyvän setin.
Olin jo lähdös Fallouteillekin mut fiksuunnuin just ku bussi jäi about kodin kohdalle.
---
Hmmm. Et taida olla klubbailla paljoa? Ite käyn suhtkoht harvoin bileissä ja silti tiedän narikan merkityksen. Sulta ei varmaan tippiäkään sitten herunut :D
Korvatulppia? u (and I) wish.
Mä en oo ikinä törmänny korvatulppiin bileissä. Ei poken palkkaa voi järjestäjä maksaa. Se on ihan hyvä et jos on vähän jengii, tulee vähemmän 'liksaa', eikö?vns, 6.7.2008 14:41:
Joo oon hiukka uus näissä ympyröissä, mutta olis musta ihan fiksua sisällyttää narikka lipun hintaan jos se kerran siihen kuuluu. Annoin tippiä illan aikana päälle 10 - mutta tippiä maksetaan toki palvelutason mukaan (eli joskus ei yhtään). Myöskin korvatulppia on aikaisemmissa bileissä saanut, ja itse aikoinani pilannut kuuloni konserteissa ilman tulppia ni olis ihan kiva olla ees varuuksi saatavilla niin on tapana ostaa ne heti ekana.
REivaaja, 6.7.2008 14:46:
---
vns, 6.7.2008 14:41:
Joo oon hiukka uus näissä ympyröissä, mutta olis musta ihan fiksua sisällyttää narikka lipun hintaan jos se kerran siihen kuuluu. Annoin tippiä illan aikana päälle 10€ - mutta tippiä maksetaan toki palvelutason mukaan (eli joskus ei yhtään). Myöskin korvatulppia on aikaisemmissa bileissä saanut, ja itse aikoinani pilannut kuuloni konserteissa ilman tulppia ni olis ihan kiva olla ees varuuksi saatavilla niin on tapana ostaa ne heti ekana.
---
Mä en oo ikinä törmänny korvatulppiin bileissä. Ei poken palkkaa voi järjestäjä maksaa. Se on ihan hyvä et jos on vähän jengii, tulee vähemmän 'liksaa', eikö?
mange,
Ei voi muuta sanoa kuin että oli kyllä jälleen kerran _yllättävän_ hyvät kemut mitkä Dimension poppoo oli järjestänyt.