CLUB MOSCOW-OPENING PARTY 14.6.2008 @

64 posts, 4 pages, 7,760 views

naksuilija

#41 • • naksuilija
Aika HC kuvia näistä bileistä Seiskan sivuilla, tollasta meininkiä saa kyl olla lisää!!

http://www.seiska.fi/c/87840/1827_clubmscow4460.jpg
http://www.seiska.fi/c/87840/1992_clubmoscow2460.jpg
http://www.seiska.fi/c/87840/9456_clubmoscow1460.jpg
http://www.seiska.fi/c/87840/6895_clubmscow3460.jpg

Jengi dissaa näitä bileitä aika paljon, mut jos musa on hyvää ja viel tollasta silmänruokaa niin mikä mättää? Tietty jos on Sedun vastainen niin on ymmärrettävää, ettei pidä, mut muuten ni ainakin kundit.. huh huh.. :)
Syce

#42 • • Syce
*whaat**hikoil*
Individual

#43 • • Individual HYPNO!

naksuilija, 2.7.2008 12:33:

Jengi dissaa näitä bileitä aika paljon, mut jos musa on hyvää ja viel tollasta silmänruokaa niin mikä mättää? Tietty jos on Sedun vastainen niin on ymmärrettävää, ettei pidä, mut muuten ni ainakin kundit.. huh huh.. :)

Niin, jos olisit yhtään lukenut tätä foorumia, niin olisit kai hiffannut, että näiden neitokaisten tieltä joutui bilejärjestäjä perumaan oman/ omat tapahtumansa, joiden läpivienti oli jo hyvässä vauhdissa niin markkinoinnin, kuin monen muunkin asian kohdalla. Tuloksena se, että siitä koitui em. organisaatiolle käsittääkseni raskaita tappioita, kun tuotanto joudutaan siirtämään ja rakentamaan uuteen ajankohtaan ja paikkaan.
Jahas

#44 • • Jahas
Noi kuvat :DD
Unik

#45 • • Unik

naksuilija, 2.7.2008 12:33:
Aika HC kuvia näistä bileistä Seiskan sivuilla, tollasta meininkiä saa kyl olla lisää!!

Ettei nyt naksuis vaan päässä jollain :)
Kuulostaa kyl ehkä kliseeltä mut itse menen bileisiin musiikin takia.
AdonisHercules

#46 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

Syce, 2.7.2008 12:34:
*whaat**hikoil*

Kai sä olet järjestämässä tota showta myös Mixxedeihin? *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Juhgu

#47 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Unik, 2.7.2008 13:22:
---
Ettei nyt naksuis vaan päässä jollain :)
Kuulostaa kyl ehkä kliseeltä mut itse menen bileisiin musiikin takia.

Jooh, siis tissejä kuitenkin on jokunen pari ehkä jo tullut nähtyä, niitä on internetti ja strippiluolat ja maailma muutenkin pullollaan joten en itsekään nyt jaksa hirveästi kusta hunajaa siitä että ne näkee nyt myös yökerhossakin whuptiduu. Musiikillakin olis kiva olla vähän painoarvoa ja suhtaudun vähän skeptisesti kyseisten tyyppien soittotaitoon, jos ne on paikalle pyydetty juurikin tissien eikä musiikin takia. Ja jos bileorganisaatio oli suunnitellut tuonne jo bileet ja otti tämän takia tappioita niin sehän on ihan vitusta.

Kuvista välittyy lähinnä sellainen vaikutelma että on limaisessa strippiklubissa. Ei nostata itselleni parasta mahdollista bilefiilistä semmoinen, mut jokainen tyylillään, siinähän järkkäävät vaikka kuinka monet tissinkuolausbileet. Ei kuitenkaan tarttis sabotoida muiden bileitä niiden takia.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Sallakat

#48 • • Sallakat jungle, baby !
noi muijathan on rumia ku saappaat vielä *dissaa* silikoneja jos haluu tuijotella niin ei mee hyvin.
Juhgu

#49 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Sallakat, 2.7.2008 13:46:
noi muijathan on rumia ku saappaat vielä *dissaa* silikoneja jos haluu tuijotella niin ei mee hyvin.

En nyt sanois et rumia ku saappaat, mut silikonit WTF, eiks noin typerästä keksinnöstä olis kaiken järjen mukaan aika jo päästä eroon sen sijaan että sitä tuotais esille noin :E

--

Byproduct (live)

Sallakat

#51 • • Sallakat jungle, baby !

Juhgu, 2.7.2008 13:49:
---
Sallakat, 2.7.2008 13:46:

---

En nyt sanois et rumia ku saappaat, mut silikonit WTF, eiks noin typerästä keksinnöstä olis kaiken järjen mukaan aika jo päästä eroon sen sijaan että sitä tuotais esille noin :E

no ei toi alakuvan tapaus mikään kaunotarkaan ole, hyh. ja joo, silikonit on niiiiiiiiin PASSÉ ett ne voi olla varmasti hyvinkin suosittuja just jossaa Venäjällä.
tomii

#52 • • tomii kallion herttua
Toi DJ-mimmi on kyl yllättävän luuskan näköinen tollaisissa tilanne-kuvissa... mut jos olisin ite ollut tuolla 2 promillen jurrissa, niin ei olisi kyllä haitannut! :D Mut joo aika pelleilyä, että parit aika (potentiaaliltaan ainakin) kovat bileet vesitettiin tolla tissi-shöyllä *grr* Sedulta tietty peliveto: tissit tuo salettiin enemmän rahaa taloon.

--
reivaan kunnes kuolen

RENEGADE

#54 • • RENEGADE

tomii, 2.7.2008 13:58:
Toi DJ-mimmi on kyl yllättävän luuskan näköinen tollaisissa tilanne-kuvissa... mut jos olisin ite ollut tuolla 2 promillen jurrissa, niin ei olisi kyllä haitannut! :D Mut joo aika pelleilyä, että parit aika (potentiaaliltaan ainakin) kovat bileet vesitettiin tolla tissi-shöyllä *grr* Sedulta tietty peliveto: tissit tuo salettiin enemmän rahaa taloon.

Meiltä seitsemät. Muilta sitten jotain muita määriä.
Mar6

#55 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kyllä tää aika halpaa on.. Mä ihmettelen jos kukaan muu mies tollasia eturivissä jammaa kun karhulippiksellä varustettu bensalenkkari :D
Kyllä mä tissejä rakastan siinä missä muutkin heteromiehet mutta junttimatskua toi muovikanistereiden hinkkaminen on sanon minä :P Eikä siinäkään mitään vikaa ole jos soittaa alasti mutta vetonaulana ja bilekonseptina tää on köyhä. *eiei*

--
-Where there is house there is a home-

tomii

#56 • • tomii kallion herttua

Mar6, 3.7.2008 09:19:
Kyllä tää aika halpaa on.. Mä ihmettelen jos kukaan muu mies tollasia eturivissä jammaa kun karhulippiksellä varustettu bensalenkkari :D
Kyllä mä tissejä rakastan siinä missä muutkin heteromiehet mutta junttimatskua toi muovikanistereiden hinkkaminen on sanon minä :P Eikä siinäkään mitään vikaa ole jos soittaa alasti mutta vetonaulana ja bilekonseptina tää on köyhä. *eiei*

Musta SE köyhä juttu tossa on, että tällaiset konseptit vetää aika pahasti uskottavuutta nais-deejiiden jalkojen alta. Ei siinä tietty, että näiden mimmien oma valintahan tuo on, että jos omaa avut edetä noin urallaan, niin miksei, mutta uskottavuus tossa kärsii aika pahasti.

--
reivaan kunnes kuolen

Mar6

#57 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

tomii, 3.7.2008 09:39:
---

---

Musta SE köyhä juttu tossa on, että tällaiset konseptit vetää aika pahasti uskottavuutta nais-deejiiden jalkojen alta. Ei siinä tietty, että näiden mimmien oma valintahan tuo on, että jos omaa avut edetä noin urallaan, niin miksei, mutta uskottavuus tossa kärsii aika pahasti.

Tässäkin oon kyllä samaa mieltä.. Jo tähän asti naispuolisten deejiiden arvostus on laskenut ainakin puheissa kun heidän väitetään soittavan/pärjäävän vaan "kaksosten" avulla..
Ei noita tyttäriä kyllä voi tosissaan ottaa deejiinä (vaikka en itse soittamista ole kuullut)

--
-Where there is house there is a home-

aada

#58 • • aada

tomii, 3.7.2008 09:39:
---

---

Pitäisikö sitten yksittäisen naisdj:n rajoittaa omaa toimintaansa siksi, että se syö uskottavuutta muiden naisdeejiiden osalta?

Ongelma ei ole siinä, että uskottavuus kärsii, vaan siinä, miksi yksittäisen henkilön toiminta alentaa muiden uskottavuutta. Entä kärsisikö miesdeejiiden uskottavuus, jos joku yksittäinen miesdj soittaisi esimerkiksi alasti (jep, ei ole vertailukelpoinen paljaiden tissien kanssa, mutten keksinyt parempaakaan esimerkkiä)? Epäilen.
Fakiiri

#59 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
IMO kenenkään uskottavuuteen vaikuta jos muutama venäläinen strippari käy lavalla esittelemässä rintojansa ja leikkimässä Dj:tä.

Mutta onhan se niin että on niitä jotka hakee sitä mainetta ja mammonaa ulkonäön avula. Ja osata soittaa ei paskan vertaa. Eiköhän se uskottavuus tuu ihan eri asioista... Vai missikisatko nää onki nykyään.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Juhgu

#60 • • Juhgu Virnistelijä
Noiden omaa uskottavuutta se lähinnä vähentää, ja yleensäkin kaikkien naisDJ:den joita markkinoidaan enemmän sukupuolen kuin musiikin avulla. En näe että se juurikaan haittaisi muiden naisDJ:den uraa.

--

Byproduct (live)