tomii, 3.7.2008 09:39:
---
Mar6, 3.7.2008 09:19:
Kyllä tää aika halpaa on.. Mä ihmettelen jos kukaan muu mies tollasia eturivissä jammaa kun karhulippiksellä varustettu bensalenkkari :D
Kyllä mä tissejä rakastan siinä missä muutkin heteromiehet mutta junttimatskua toi muovikanistereiden hinkkaminen on sanon minä :P Eikä siinäkään mitään vikaa ole jos soittaa alasti mutta vetonaulana ja bilekonseptina tää on köyhä.
---
Musta SE köyhä juttu tossa on, että tällaiset konseptit vetää aika pahasti uskottavuutta nais-deejiiden jalkojen alta. Ei siinä tietty, että näiden mimmien oma valintahan tuo on, että jos omaa avut edetä noin urallaan, niin miksei, mutta uskottavuus tossa kärsii aika pahasti.
Pitäisikö sitten yksittäisen naisdj:n rajoittaa omaa toimintaansa siksi, että se syö uskottavuutta muiden naisdeejiiden osalta?
Ongelma ei ole siinä, että uskottavuus kärsii, vaan siinä, miksi yksittäisen henkilön toiminta alentaa muiden uskottavuutta. Entä kärsisikö miesdeejiiden uskottavuus, jos joku yksittäinen miesdj soittaisi esimerkiksi alasti (jep, ei ole vertailukelpoinen paljaiden tissien kanssa, mutten keksinyt parempaakaan esimerkkiä)? Epäilen.