UNITY THE ISLAND 2008 2.8.2008 @

634 posts, 32 pages, 194,494 views

terraluna

Posts: 1,270

#21 • • terraluna Agentti
Kunpa pääsis..

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

nethr

Posts: 763

#23 • • nethr !!
Ääh, Ibizal samaan aikaan *senkin* Mutta pitäkää hyvät juhlat *joo*

--
xD

^Petunia

Posts: 888

#24 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
jospa tulis nyt sit ensimmäisen ja viimeisen kerran *joo*
Lyylikki

Posts: 2,975

#25 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Noni. Tänä vuonna mä olen ehkä tilanteessa, että mä voin ihan itse mennä jonottamaan niitä lippuja. Ilmoitan vain pomolle, että tarvitsen aamupäivästä muutaman tunnin vapaaksi *nauru*

No joo. Täytyy kyllä panna vakavaan harkintaan. Mulla on (mun hurja 2 viikon) kesäloma juurikin tuolloin ja ehkä haluaisin olla jossain kaukomailla, mutta toisaalta rahat riittävät paremmin, jos en olisi kuin kullinluikauksen päässä kotoa.
paupau

Posts: 655

#26 • • paupau Tuhma Bambi
Uih! Näiltä bileiltä ei voi odottaa muuta kun parasta, mitä ne on aina ollutkin. Ikävä kuulla että tää tie tulee päätökseensä, mutta niin kuin sanottu, jonkun loppu on toisen alku. Ei voi kuin ihailla kuinka paljon Unity-posse on nähnyt efforttia näiden kemujen eteen, jotta ne olis meille kaikille ikimuistoisia hetkiä kesäpäivinä ja -öinä. Kiitos! *sydän*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#27 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
nää on kyllä pakolliset *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Syce

Posts: 1,649

#28 • • Syce
Kyllä... saarelle saavutaan! *joo*
Tarsu

Posts: 2,449

#29 • • Tarsu
noniin, noniiin - mun henkisyys on jo tuolla :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Kon-tiki

Posts: 1,936

#30 • • Kon-tiki The Unsinkable

Mark, 27.5.2008 08:44:
Totuttuun tapaan Konemetsän lisäksi kesän kovin ja kuumin juttu *sydän* No question about it, sais tippuu komeetta päähän et nää missaisin.

-M



Tänä vuonna +1 myös täältä, koska saavutaan ulkomaanreissulta sopivasti 1.8. aamulla. Jää naftisti vain n. 36 tuntia itsensä naamiointiin but hey! sillä pärjätään *hymy*
Mark

Posts: 7,311

#31 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Kon-tiki, 27.5.2008 10:43:
Tänä vuonna +1 myös täältä, koska saavutaan ulkomaanreissulta sopivasti 1.8. aamulla. Jää naftisti vain n. 36 tuntia itsensä naamiointiin but hey! sillä pärjätään *hymy*



Eiks ne pellenaamarit oo jo valmiina naamalla jos Ibizalta tuutte? *pepsodent*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#32 • • Kon-tiki The Unsinkable

Mark, 27.5.2008 10:44:
---
Kon-tiki, 27.5.2008 10:43:
Tänä vuonna +1 myös täältä, koska saavutaan ulkomaanreissulta sopivasti 1.8. aamulla. Jää naftisti vain n. 36 tuntia itsensä naamiointiin but hey! sillä pärjätään *hymy*

---


Eiks ne pellenaamarit oo jo valmiina naamalla jos Ibizalta tuutte? *pepsodent*

-M



Ehkä, ehkä! Tai jos kesäbiitsidieettimme toimii aivan liian yli odotusten, voidaan niissä naamareissa esittää myös Suomen Huippumalli haussa Saimi Nousiaista *hikoil*
Peppermint

Posts: 325

#33 • • Peppermint
Määki haluun.

--
Oldschool, baby

Wiko

Posts: 185

#34 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Myyn vaikka toisen munuaiseni että pääsen tänne...tuskin sitä kyllä kukaan huolii *jiihaa*
Timce

Posts: 5,381

#35 • • Timce
Does the pope shit in the woods? Liput on jo melkein taskussa. =)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#36 • • Norb Guest
pöh, millon ne liput sit tulee myyntiin? Mä oon jo henkisesti valmistautunut *nauru*
Avatar
#37 • • jesus Guest
*plur*

Ikävä tulee tosiaan Uunisaarta Unity -näyttämönä. Todella ikimuistoisia bileitä *hihu*
Tapi

Posts: 1,437

#38 • • Tapi Dreamstate
o/
Howdy

Posts: 7,955

#40 • • Howdy Oldie
Ikävää että loppuu .. pakko päästä *pihkassa*

--
Käpy vailla vertaa