Norb, 4.6.2008 12:42:
Ööh, ei jaksa kahlaa läpi koko topicia.. Montako lippua saa lunastettua/ henkilö?
4 on ainakin ollut edellisvuosina lippujen määrä.. Eipä ole mitään uutta infoa tainnut asiasta tulla..
634 posts, 32 pages, 199,510 views
Ööh, ei jaksa kahlaa läpi koko topicia.. Montako lippua saa lunastettua/ henkilö?
Super-Kerttu, 4.6.2008 12:43:
---
---
4 on ainakin ollut edellisvuosina lippujen määrä.. Eipä ole mitään uutta infoa tainnut asiasta tulla..
Stike-Z, 4.6.2008 14:38:
Sinne rynnättiin nimittäin kahdesta eri suunnasta joten periaatteessa kolme jonoa yhdisty yhteen. Tämän takia olisi ihanaa jos vain järjestäjät pystyy järjestämään selkeän jonotusjärjestelmän, yhdestä sisäänpääsystä ONLY...
Anselmi, 4.6.2008 14:49:
Toivottavasti tänä vuonna on niin että 1 lippu per asiakas. Olisi omasta mielestä reilua että liput menee ennen kaikkea niille jotka sinne vaivautuvat jonottamaan. Konaisuuden kannalta olis vielä
natsempaa että liput olisi saatavissa samaan aikaan ympäri Suomen esim. tiketeistä.
Näin ollen ne jotka eniten aikaansa ja vaivaansa uhraisivat, saisivat varmiten liput.
Näin myös minimoitaisiin trokaus.
Mark, 4.6.2008 15:17:
Miten tuo minimoisi trokauksen? Jos joku menee streetin eteen jonottamaan lippuja pelkästään fygy mielessä, eikös se tee sen saman myös tiketin edessä? Ja halukkaita ostajiahan riittää varmaan jokaiselle myytävälle lipulle vähintään kaks...
Eli jos joku arvostaa massia enemmän ku itse bileitä eikä koe jonottamista vaivana, niin ei kait se ihan kauheesti oo riippuvainen paikasta tai tavasta miten lippuja myydään, IMO.
-M
Anselmi, 4.6.2008 15:22:
No kyl mä uskon et vähemmän houkuttaa se et saa yhden lipun ja voi sen myydä, kuin vaikka
se että saa neljä lippua ja myy ne. Plus että katoaa kokonaan se että käy hakemassa lipun itselleen ja myy loput 1-3.
Mark, 4.6.2008 15:25:
---
Anselmi, 4.6.2008 15:22:
No kyl mä uskon et vähemmän houkuttaa se et saa yhden lipun ja voi sen myydä, kuin vaikka
se että saa neljä lippua ja myy ne. Plus että katoaa kokonaan se että käy hakemassa lipun itselleen ja myy loput 1-3.
---
Onks tiketissä sit jotkut kiintiöt olemassa ettei voi tilata useampaa ku yhden lipun itselleen vai kuis? En ole ihan perillä...
-M
Anselmi, 4.6.2008 15:30:
Ensinnäkin olisi hienoa jos lippukiintiö olisi yksi per asiakas.
Annakins, 4.6.2008 14:55:
---
Stike-Z, 4.6.2008 14:38:
Sinne rynnättiin nimittäin kahdesta eri suunnasta joten periaatteessa kolme jonoa yhdisty yhteen. Tämän takia olisi ihanaa jos vain järjestäjät pystyy järjestämään selkeän jonotusjärjestelmän, yhdestä sisäänpääsystä ONLY...
---
Mä olin kanssa viime vuonna jonottamassa lippua ja yksi jono siinä kyllä vaan oli.
Trixie, 6.6.2008 07:37:
Onneksi on loma tuolloin ni voi tulla taas "piknikille" aamusta streetin eteen , Perinteiset jonotreffit siis taas kavereiden kanssa
Jammailija, 6.6.2008 09:35:
---
Trixie, 6.6.2008 07:37:
Onneksi on loma tuolloin ni voi tulla taas "piknikille" aamusta streetin eteen , Perinteiset jonotreffit siis taas kavereiden kanssa
---
Mä voin tuoda mankan ja jäätävän hyvää musaa*nauru*!
Epicuros, 9.6.2008 19:46:
vois pistää vapaatoiveeks ton vkonlopun. onhan siitä jo kahdeksan vuotta, kun ekan kerran oli uuniksen bileis, eikä tosiaan tiedä tuleeko niitä enää tai jaksaako :)