Trackmania

28 posts, 2 pages, 8,850 views

Avatar
#1 • • astaroth Guest
Enpä löytänyt aiheesta topikkia, joten päätin aloittaa sellaisen.

Onkos täällä kukaan Trackmanian pelaaja? Kyseessähän on siis online-ajelua, voisin itse jopa ajatella old school-klassikko Stuntsin päivitettynä versiona. Todella hauskaa ja helppoa pelaamista, jossa pärjäämisen vaatimuksena ei ole niinkään muu, kuin ajolinjojen löytäminen ja tallan pohjassa pitäminen.

Radat ovat netissä lyhyitä, ja erot näin ollen hyvin marginaalisia. Pelille on myös oma rataeditori, jonka käyttöliittymä valitettavasti kömpelö, mutta pienellä kärsivällisyydellä ja luovuudella pystyy saamaan aikaan hyvin moniulotteisia kenttiä. Itse jäin koukkuun ensikosketukselta, ja ollaankin tässä nyt parin kaverin kanssa alettu tahkoamaan niin valmiita, kuin omiakin ratoja.

Mutta hauskinta peli on luonnollisesti suuremmalla joukolla ja mikäs sopisikaan paremmin, kuin osaanottajia omasta nettiyhteisöstämme :) Peli on täysin ilmainen ja ladattavissa osoitteesta http://www.trackmania.com/, josta myös löytää lisäinformaatiota ja visuaalista kuvaa. Asennustiedoto vie noin puoli gigaa.

Olisi hauskaa pistää pienet turnaukset pystyyn yhteiselle servulle, joko käyttäen itse tekemiämme ratoja, tai sitten ihan valmiilla radoilla, jos laiskottaa.

Anyone? :)
Juige

Posts: 78

#2 • • Juige MethSnortingHashSmoking AcidDroppingJunkieRanger
Jehna, itseltä löytyy peli myöskin ja olen hakannut läpi ihan "soolo" pelejä mutta jos klubitus-servu olisi niin mikä nottei sinne voisi tulla kisaamaan. Kyseessä myös omasta mielestäni loistava peli perinteiseen Stunts-kaahailuun tykästyneelle. Ajattelinkin että pitäisikö tehdä kulttuuriteko ja tuoda (luoda) alkuperäisen Stuntsin radat uudelleen tähän peliin. Grafiikat ovat hyvännäköiset ja vauhtia riittäisi. Voisi sitten katsoa millaisia aikoja syntyisi verrattuna alkuperäisiin ennätyksiin. Mennäänkö lujempaa vai näyttääkö vain menevän lujempaa kun polygonimäärä on hekstramiljoonakertainen.

--
Stay safe clover. I may need you again someday.

thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas
kyllähän tuota on tullut kokeiltua.. sais nyt vaan sen pcläppärin niin sillä vois vääntää tuota.
Hipsutin

Posts: 71

#4 • • Hipsutin
Mukana ollaan!
Avatar
#5 • • astaroth Guest

Juige, 14.5.2008 14:46:
Jehna, itseltä löytyy peli myöskin ja olen hakannut läpi ihan "soolo" pelejä mutta jos klubitus-servu olisi niin mikä nottei sinne voisi tulla kisaamaan. Kyseessä myös omasta mielestäni loistava peli perinteiseen Stunts-kaahailuun tykästyneelle.


en ole vielä itse houstannut, mutta käsitin että noita soolopelejä kahlaamalla taas voi avata noita uusia ratoja, joita sitten kaiketi voi käyttää online-peleissä. kaveri on nyt pitänyt servua, pitäisi itse katsoa vähän miten toi menee :P

Ajattelinkin että pitäisikö tehdä kulttuuriteko ja tuoda (luoda) alkuperäisen Stuntsin radat uudelleen tähän peliin.


aitoo :D
Snaggo

Posts: 1,147

#6 • • Snaggo ;__;
Trackmania Nations?sehän on se ilmainen?onko niitä muitakin vai? messissä. joskus pelaillu, tehny jopa runsaasti ratoja(joita ei tosin enää ole tallessa). vai kelaillaanko täällä nyt jotai muuta versiota? Ja tosta Nationsistakin on olemassa jo joku Nations Forever tjsp.

--
bojoing.

mruu

Posts: 72

#7 • • mruu
mukana!

pelaatteko te sitä trackmania nationsia, vai vähän aikaa sitten tullutta trackmania nations forever (tms) ? kummatkin ilmaisia.
Avatar
#8 • • astaroth Guest

mruu, 14.5.2008 15:42:
pelaatteko te sitä trackmania nationsia, vai vähän aikaa sitten tullutta trackmania nations forever (tms) ? kummatkin ilmaisia.


nations foreverilla ainakin täällä mennään :]
Amdi

Posts: 253

#10 • • Amdi
Mukana todellaki!!

Vois tota foreverii testaa

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

Takyon

Posts: 2,945

#11 • • Takyon Möwkö
Juu kuukauden verran on foreveriä tullu pelattua, aluks vei kaiken vapaa-ajan mutta nyt olen hiukan onnistunu hillitsemään. Tosin kerran kun alottaa niin koko iltahan siinä menee.

Mukana siis, ja ehdottomasti joku klubbari-serveri pystyyn ^_^

Ja jos joku tosiaan jaksaa vanhat stunts-radat väsätä tuohon niin loistavaa!

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#12 • • astaroth Guest
kelattiin kohtapuoliin pistää pientä kimppapeliä pystyyn.

mukaan vain, jos on linjoilla! :)
Vexe

Posts: 1,016

#13 • • Vexe
Mulla tuo "paska" ei vaan suostu lähtemään käyntiin. Voishan sitä muuten pelailla. Lueskelin jostain että olisi äänikorttiongelma, mutta ei ole löytynyt mitään toimivaa korjausta asiaan. Vista 64bit käytössä.
Avatar
#14 • • Edited astaroth Guest

Vexe, 14.5.2008 20:49:
Mulla tuo "paska" ei vaan suostu lähtemään käyntiin. Voishan sitä muuten pelailla. Lueskelin jostain että olisi äänikorttiongelma, mutta ei ole löytynyt mitään toimivaa korjausta asiaan. Vista 64bit käytössä.


mulla ainakin pelittää vistalla ihan kiltisti. latasitko ton nations foreverin?
Vexe

Posts: 1,016

#15 • • Vexe

astaroth, 14.5.2008 20:52:
mulla ainakin pelittää vistalla ihan kiltisti. latasitko ton nations foreverin?



kyllä. mulla peli jää "ikkuna" tilaan kun sitä yrittää käynistää ja kohtalona on not responding. samaten advanced configuration kaatuu kun sitä yrittää avata
Avatar
#16 • • astaroth Guest

Vexe, 14.5.2008 20:57:
kyllä. mulla peli jää "ikkuna" tilaan kun sitä yrittää käynistää ja kohtalona on not responding. samaten advanced configuration kaatuu kun sitä yrittää avata


ok. mullakin ekalla kerralla ikkunan aukeamisessa kesti hetken. ettei sitten vistan palomuuriasetukset estä yhteydenottoa?
kupo

Posts: 455

#17 • • kupo
fooevö löytyy täältäkin.. mä oon taas pelkästään pelannut verkossa. 2 rataa taisin joskus jaksaa ajaa soolona, mutta se on melkoisen tylsää puuhaa.

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

terraluna

Posts: 1,270

#18 • • Edited terraluna Agentti
Tästä tuli jossain vaiheessa aika suosikkipeli kun sain ton nörtin mieheni hermostumaan sillä et olin sitä parempi pelaamaan tätä. Lienee viimeistään pitävä todiste siitä että ko. peli ei todellakaan vaadi kummoista taitoa. Mutta hauskaa "aivot narikkaan" ajanvietettä, ite en kyl puolta tuntii pidempään/päivä jaksa innostua. ;D

Edit: ja miksei sitä vois klubbarilaisten kimppanki osallistua joskus ;)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Kolera

Posts: 4,256

#19 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
voishan tätä kokeilla ku tässä nyt tota soolosäätöi tehny hitusen

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Hitchhiker

Posts: 1,754

#20 • • Hitchhiker
En edes muistanut koko peliä (joskus "kauan" sitten tullut taottua sitä), mutta tuli taasen aloitettua kun löysi tämän topicin ja onhan tuo taasen aiheuttanut hienoista addictiota kyseistä peliä kohtaan *hihu*. Pelailen tuota NationsForeveria ja lähinnä tullut hakattua tuota singleplayer-osiota kyseisestä pelistä.