pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

504 posts, 26 pages, 150,905 views

Dragonfly

Posts: 542

#1 • • Dragonfly Mariarawr
mikä piisi on ärsyttävin mikä jumittuu pyörimään mieleen.. mulla on skydiven anydaynow.. sitä on vaa pakko naputtaa koko ajan :=:D ja lasgon somethingista se alku.. ja kerran kuulin radiosta sen ketsuppi piisin ja se jumittu mun aivoihin (?) vissiin viikoks.. tsiisös.. :=:)*purr*

--
Uguu~

Avatar
#2 • • yana Guest
yksien illujen jälkeen mulla soi kokopäivän päässä paranoid (kiitos rakkaalle chillidjlle)

oli rasittavaa
kaaputin

Posts: 610

#3 • • kaaputin pällikääliö
"hei kuuraparta! lumiukko valkoinen" soi vuodesta toiseen vuodenajasta riippumatta. Ei vaan kykene lopettaa tota biisii. Välillä sen saa peitettyy, mut koskaan se ei lopu*ding*

--
elämä on <3

kovas

Posts: 1,522

#4 • • kovas Kristo
Olin katsomassa sitä Mombase-leffaa ja se hiton tunnari soi pari päivää päässä. Tuli aika syöpäinen olo ja teki mielei lähteä lappiin heruttamaan ;) (haahaahaaa)
Avatar
#5 • • yana Guest
HardSpanky:

Olin katsomassa sitä Mombase-leffaa ja se hiton tunnari soi pari päivää päässä. Tuli aika syöpäinen olo ja teki mielei lähteä lappiin heruttamaan ;) (haahaahaaa)



oho pitääkin varautua kun pitäis mennä varmaan täl viikolla tsekkaa toi..
Avatar
#6 • • ikj Guest
'kuuman kosteaan,minä tunsin mombasan.... ja meren taivaan afrikan' dam dam dum dum....
hyvä biisi*nauraa*
kovas

Posts: 1,522

#7 • • kovas Kristo
yana4000:

HardSpanky:Olin katsomassa sitä Mombase-leffaa ja se hiton tunnari soi pari päivää päässä. Tuli aika syöpäinen olo ja teki mielei lähteä lappiin heruttamaan ;) (haahaahaaa)

oho pitääkin varautua kun pitäis mennä varmaan täl viikolla tsekkaa toi..


koita sä välttyä tolta :D
ilarip

Posts: 731

#8 • • ilarip
jumalauta kun jumittanut jo koko vlon päässä
Sunscreem vs. Push - Please Save Me (Vocal Mix)
letkee biisi mut jää päähän.
kissi

Posts: 2,436

#10 • • kissi niihä?
yana4000:

HardSpanky:Olin katsomassa sitä Mombase-leffaa ja se hiton tunnari soi pari päivää päässä. Tuli aika syöpäinen olo ja teki mielei lähteä lappiin heruttamaan ;) (haahaahaaa)

oho pitääkin varautua kun pitäis mennä varmaan täl viikolla tsekkaa toi..



Joo todellakin jää soimaan! Että en usko et se varautuminen auttaa yhtään. Sitä vaan huomaa hyräilevänsä biisiä heti leffan jälkeen ja kestää jonkin aikaa... *vink*
Mut hyvä leffa! Kandee mennä kattoo! *joo*
Mnj

Posts: 174

#11 • • Mnj Mönjä
*dissaa*joku prkl soitti ppk - resurectionia ja nyt sitä viheltelee koko ajan*dissaa*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Dragonfly

Posts: 542

#12 • • Dragonfly Mariarawr
apus, nyt se on jotakin niin kauheeta ku mamba.. vielä on kesää jäljellä.. eikä mitään muuta tosta piisistä tiiäkkää :=:D *poks*

--
Uguu~

Avatar
#13 • • Kirsikka Guest
ääh, nyt mullakin rupes soimaan toi..vielä on kesää jäljellä.. biisi päässä.. *voiei* sit joskus rupee aivan mystisesti soimaan "oli hepokatti maantiellä poikittain" päässä ja se on jo tosi pelottavaa.. :-/
Dragonfly

Posts: 542

#14 • • Dragonfly Mariarawr
Mnj:

*dissaa*joku prkl soitti ppk - resurectionia ja nyt sitä viheltelee koko ajan*dissaa*


vislailupiisien ehdoton ykkönen on se kauan kauan sitten tulleen kokkiohjelman tunnari.. se mis oli se jaakko.. :=:)

--
Uguu~

kissi

Posts: 2,436

#15 • • kissi niihä?
Jooh, kääk niin onki! Jaakon kokkibiisi alko soimaan nyt munki päässä *eiei*
Panfobia

Posts: 521

#16 • • Panfobia
Kaikkein mystisintä tässä asiassa on se, että minkä takia päähän jäävät soimaan aina ne kaikkein huonoimmat renkutukset ja poppisbiisit mitä esim. Kiss FM:llä soitetaan??

Ei kertaakaan oo mun päässä levy jäänyt junnaamaan jonkun hyvän kappaleen kohdalle, vaan aina se on juuri se kaikkein huonoin tekele, mistä on vahingossa pätkä sattunut korvaan.

Kauheinta on, kun ei edes osaa kertosäettä kunnolla ja sitten päässä pyörii edestakaisin vaan pari sanaa biisistä... "Seksi vie ja taksi tuo...lallallallallallallaa..." *eiei*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#17 • • Panfobia
Ykkösbiisi mitä päänsisäinen DJ:ni soittaa useimmiten on Pikkukakkosesta tuttu postiosoitteen kertova lallatus...tiedätte kyllä varmaan...? *hymy*

--
*sydän*

Avatar
#18 • • yana Guest
Panfobia:

Kaikkein mystisintä tässä asiassa on se, että minkä takia päähän jäävät soimaan aina ne kaikkein huonoimmat renkutukset ja poppisbiisit mitä esim. Kiss FM:llä soitetaan??

Ei kertaakaan oo mun päässä levy jäänyt junnaamaan jonkun hyvän kappaleen kohdalle, vaan aina se on juuri se kaikkein huonoin tekele, mistä on vahingossa pätkä sattunut korvaan.

Kauheinta on, kun ei edes osaa kertosäettä kunnolla ja sitten päässä pyörii edestakaisin vaan pari sanaa biisistä... "Seksi vie ja taksi tuo...lallallallallallallaa..." *eiei*



noi hittibiisithän tehdään juurikin tollasista kammottavista päähän jäämistä elementeistä koska se on osa markkinointia ja myynninlisäyksen ideaa. rahan takiahan ne hittibiisit yleensä tehdään u know...
tuitui

Posts: 1,258

#19 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
no mitä nyt tulee mieleen niin just toi mombasa on soinut mun päässä kiitos yhden autoreissun tku -hki *nauru*

muita o lost tribe - gamemaster joka soi ainakin viikon ellei kauemminkin mun päässäni samoin way out west - mindcircus..hyviä biisejä mut alko vähän ottamaan jo kuontaloon.

ja sit o pari biisiä jotka soi KUUKAUSIA mun ja kaverini päässä ja lauloimme niitä aina iio - rapture ja kosheen catch...silloin kesällä.Siinä sit meni jo hermot useaan ootteeseen :D kaveri laitto vielä levareille kotona ton repeatille :D huoh...

ja koulussa ku oltiin sain tartutettuu kaikkiin..his a jolly good fellow - kappaleen..sit kun itse unohdit sen ni arvaa tuliko käytävällä joku vastaan ja alkoi hyräilemään sitä...siinä sit oltiin :D jälleen....

sellaisia kivoja mutta ärsyttäviä juttuja.....

- hulivili hupakko -
*sydän*

[muokattu 23.9.2002 16:46]

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

Karski

Posts: 6,049

#20 • • Karski Pomon kätyri
Nimim. 'Koskin simpukkaa ja sen pintaa karheaa'
tunnista biisi *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.