homppa, 25.4.2008 07:51:
Kaikkein järkyttävintä tässä keskustelussa mun mielestä on se lyhytkatseinen, mustavalkoinen ja usein erittäin huonosti perusteltu ennakkoluuloisuus, viha ja aggressiivisuus, jota kohdistetaan talonvaltaajiin asian vastustajien taholta. Ihan kun se ois niiltä henkilökohtaisesti pois, että kaupungista tulis vähän viihtysämpi paikka asua? Nähdäkseni nää tyypit ajaessaan omaa etuaan ajaa samalla ihan niinku yhteistä etua...on se vittu niin väärin...
Graffitien salliminen kun 99,999% niistä on täyttä paskaa ja töhertelyä ja tyylitöntä ihmisjätettä ulostettuna aunemummon omakotitalon seinään?
Pummilla kulkeminen julkisilla ja sen ilmaiseksi vinkumisesta ajattelematta että mistä se sitten otettaisiin. Verorahoista ehkä? Ei kukaan niitä busseja pyhällä hengellä aja. Onhan meilläkin jokaisella oikeus syödä mutta en kuitenkaan ajattele että ruokaa pitäisi ilmaiseksi saada.
On ihan ok että joukkoliikenne maksaa, helsingissä se ei ole edes kallista. Busseja kulkee n. 5-10minuutin välein ja hinta on todella alhainen. Jos käyt töissä niin kolikolla tunnin matkustaminen ei todellakaan ole paha kustannus.
Munmielestä kaikista mustavalkosin postaus tässä topicissa on tähän mennessä toi ensimmäinen missä eikyllä olla ajateltu mitään muuta kun omaa laiskaa työtätekemätöntä itseään ja muita samanhenkisiä muutosta omaan elämäntapaansa kaipaavia pummeja.
Mun mielestä henk kohtasesti tälläset Vapaa helsinki itkuvinkuherrat voisivat muuttaa vaikka johonkin viidakkoon perustamaan itselleen sitä omaa tyyssijaa jossa voi sitten kävellä jokapaikkaan ja paskantaa toisten puumajoille ihan niin paljon kun tykkää ja täysin ilmaseksi! Samalla ne tyytymättömät maahanmuuttajat ketä sorsitaan antamalla valtiolta varsin kohtalaisia tukia, ilmaista koulutusta ja asuinpaikkoja voivat sitten ottaa ne teidänkin työpaikat ja tehdä työnsä paljon vähemmällä kapinoinnilla.
edit: tää postaus eio tarkotettuna hyökkäyksenä kellekkään, vaan lähinnä mun karkea kärjistetty mielipide asiasta!